بستگی ب وزن خیلی چیزها داره از 6 ماهگی شردع میکنن و دکتر اجازه بده اول فرنی بعد حریر بادوم
حریره حساسیت زا هست. با لعاب برنج شروع کن بعدش فرنی. من تا ۸ ماهگی حریره ندادم به دخترم
من از وقتی ۵ ماهش شروع شد بهش پوره هویج دادم
بعد پوره سیب تا ۲ هفته بعد سوپ ساده
سلام من از ۵ ماهگی بخاطر رفلاکسی که داشت و وزن گیریش کم بود با پوره هویج بعد پوره سیب بعدش پوره کدوحلوایی و الانم دارم پوره سیب زمینی میدم .هر کدوم از پوره ها رو باید تا سه روز بدی ببینی بچه حساسیت نداشته باشه .
به نظرم حریره برای بچه یکم سنگینه یبوست میاره .
هویجو بپزم و له کنم ؟ چیزی بهش نزنم؟
الان ۴ ماه و ۲۵ روزشه ۴ ماهگی که دکتر بردم ۷ کیلو و ۶۰۰ گرم وزنش بود و ۶۳ سانت قد
لعاب برنج چجوری درست کنم؟
حریر ساده میشه لعاب برنج
برنج خوب بخر بشور خشک کن آسیاب کن بعد بپر
سلام اگر وزن گیری خوبی دارد از شش ماهگی شروع کنید و با فرنی و بعد حریره بادام و بعد سوپ
سلام وزن گیری خوب هست
اول ۶ ماهگی یا پایان ۶ ماهگی بدم؟
الان ۵ ماه و ۱ روزشه
۳۲۰۰ گرم به دنیا اومده الان ۸۳۰۰ گرم هست
بله وزن گیری خوبه پایان شش ماهگی