ن عزیزم چرا میترسی؟من ده هفته ایقد زعفرون ریختم تو برنج زیره ریختم ایقدددده ک نگو
ما کرمونیا میانه خوبی با زیره و زعفرون داریمو زیاد میخوریم
هرچی سرچ کردم میگه بیشترش مضر هست و پودرش بهتره!
ن عزیزم ،سردیجات زیادش خوب نیس
من تو غذا ایقد فلفل میریزم
تو برنجم همیشششه زیره میریزم یه قاشق چایی خوری یا دوتا
سردیجات رحم رو شل و سرد میکنه
هر غذای سردی رو توش گرمی بریزید
ن تو غذا ک چیزی نیس ، زیاده روی و خالی نباید خورد بعضی گرمیجاتو فقط
بعدش دکترت نگفت ضرر داره؟
تو سن بالا سردیجات باعث ام اس ،و بدن درد میشه
حساس نباش همه چی بخور اما زیادع روی نکن . هرچی حساس تر باشی بدتر میگذره بهت
اولین بار هست که زیره سیاه ریختم
خدا خیرتون بده از تجربیات شما بهره بردم🙏🙏🙏😘😘😘😘
إن شاألله همگی بسلامتی زایمان کنیم🙏
در حد چاشنی غذا مشکلی نداره
سلام یکبار مصرف مشکلی ندارد