سلام خسته نباشید من یه چند وقتی میشه سوزش خارش بوی بد واژن دارم چه پمادی یا قرضی رو شما برام تجویزمیکنین دکتر چون من الان به دکتر دیگه ای دسترسی ندارم
0
1400/01/19
پزشک اوما
سلام همه این موارد نشانه عفونت است پماد کلوتریمازول را سه روز بزنید اگر بهتر شد تا هفت روز. ادامه بده برای خارش هم پماد ان ان تریامسینولون بزنید
0
1400/01/19
سوال کننده
اگه تا هفت روز کامل خوب نشد بازم ادامه بدم همینجوری؟
چون یه بار دیگه هم پمادی کلوتریمازول تا هفت روز استفاده کردم از اولش بهتر شد ولی خوب خوب نشد
چون یه بار دیگه هم پمادی کلوتریمازول تا هفت روز استفاده کردم از اولش بهتر شد ولی خوب خوب نشد
0
1400/01/21
سوال کننده
اگه تا هفت روز کامل خوب نشد بازم ادامه بدم همینجوری؟چون یه بار دیگه هم پمادی کلوتریمازول تا هفت روز استفاده کردم از اولش بهتر شد ولی خوب خوب نشد
0
1400/01/22
پزشک اوما
اگر بعد از هفت روز خوب نشد ممکنه عفونت دیگری باشه و باید به پزشک مراجعه کنید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



627

