سوالمو پرسیدم اینا چیه که برام بالایه ؟
0
1400/01/18
سوال کننده

0
1400/01/18
سوال کننده

0
1400/01/18
اذین
سلام تا اونجایی ک من میدونم همه چی خوبه
0
1400/01/18
اذین
خداروشکر
0
1400/01/18
سوال کننده
ولی این عکس دوم خوب نیس
0
1400/01/18
اذین
دکتر بهتون گفته خوب نیس؟
0
1400/01/18
سوال کننده
نمیدونم چیه
0
1400/01/18
سوال کننده
نشون ندادم
0
1400/01/18
اذین
خب سن بارداریتون ۱۳ هفته اس
0
1400/01/18
اذین
هر چی بره بالا بیشتر میشه
0
1400/01/18
سوال کننده
تو رنج آزمایشگاه نیس
0
1400/01/18
اذین
از منو ببین
0
1400/01/18
اذین

0
1400/01/18
اذین
با هفته ها مقدارش رفته بالا
0
1400/01/18
سوال کننده
چند هفته بودین؟
0
1400/01/18
اذین
من دوازده هفته
0
1400/01/18
سوال کننده
خب برای شما خوبه
0
1400/01/18
سوال کننده
تخصصی زدم
0
1400/01/18
اذین
خوب کردی
0
1400/01/18
اذین
ان شاالله ک چیزی نیس🙏🙏
0
1400/01/18
سوال کننده
ممنون عزیزم که وقت گذاشتی
0
1400/01/18
اذین
⚘
0
1400/01/18
☺️مامانِ مهرسا و هامین 😊
ازمایش هاتون خوبه ورقه دوم هم مقدارهایی که تو ورق اول رفته رو نمودار و همه چی عالیه
0
1400/01/18
سوال کننده
نمیدونم خدا کنه
0
1400/01/18
☺️مامانِ مهرسا و هامین 😊
خیالتون راحت من فری بتام خیلی از شما بالاتر بود غربال دوم دادم اومده پایین
0
1400/01/18
سوال کننده
بعد سلفری ندادین؟
0
1400/01/18
☺️مامانِ مهرسا و هامین 😊
این در برابر مال من هیچه
0
1400/01/18
☺️مامانِ مهرسا و هامین 😊
ن چون ریسک های نهایی منفی بود دکتر گفت احتیاجی به سلفری نیست غربال دوم دادم
0
1400/01/18
سوال کننده
آهان
امیدوارم برای منم اون طوری بشه
امیدوارم برای منم اون طوری بشه
0
1400/01/19
پزشک اوما
سلام نتیجه غربالکری نرمال است و ریسک منفی است
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



440

