Ooma
پرسش (1400/01/18):

چکار کنم بچم شیر خودمو بخوره

با سلام خدمت دوستان و پزشک گرامی نوزاد من12 روزه که شیر خشک میخوره چون من خودم شیر نداشتم و نوک سینه هم نداشتم حالا بعد از 12روز چکار کنم بچم شیشه شیر نخواد و شیر خودمو بخوره خیلی درگیر این قضیه هستم امروز با کلی تلاش سینمو گرفت اما چون شیرم کم بود همش گریه میکرد با قاشق واستکان هم امتحان کردم همش از دهنش می ریزه آخر مجبور شدم دوباره شیشه شیر بدم خواهش میکنم اگه کسی تجربه ای داره کمک کنه در ضمن شقاق هم دارم با درد زیاد و قطره و پودر شیر افزا هم می خورم

فقط شیر خودتو بده بذار مجبور شه بخوره
تو بیمارستان یه خانمه بچش سینه نمیگرفت پرستار اومد با سرنگ که پرسیدم گفت توش سروم قندیه
سینه رو گذاشتن تو دهن بچه از گوشه هم سرومو تزریق میکرد یکم بچه مک میزد هی
سرنگ قطره چکان استکان قاشق همه را امتحان کردم مسئله. اینجاست که شیر من کمه و بچم در هر وعده ماشاءالله 120سی سی میخوره باقیمانده رو نمیدونم چطور جبران کنم
بچه ک مک بزنه شیزت میاد
۱۲۰ سی سی زیاد نیست برای این سن؟
ازرابط سینم فک کنم میتونی استفاده کنی برای سینت که نوک نداره وشقاق داره
میام اما الان کمه به پای شیرخشک نمیرسه
اول شیر خودتو بده بعد شیر کمکی
یا هم تعداد کم بده یکم که اروم شد بعد خودت شیر بده اگه سیر نشد بازم کمکی بده
شیر منم کم هست وابکی .اول شیر خودمو میدم بعد کمکی میدم .البته وقتی زیاد گریه میکنع وگرسنه هستش یکی دوتا شیر کمکی میدم بعد شیر خودمو
آب گوشت جو و ماکارنی بخور ببین شیرت زیاد میشه
واسه من که خیلی خوبه اینا
120 تا خیلیه برای این سن
بچه ها هم‌ش دوست دارن مک بزنن
پستونک بده گشنه اش نیست همش
نمیدونم اما از دکتر پرسیدم گفت مگه شیر مادر مقدار داره شیر کمکی هم هرچقدر نوزاد بخواد بخوره
اگه اول شیر خودمو بدم بعد شیشه شیر استفاده کنم بعد یه مدت شیر خودمو پس نمی زنه و به شیشه شیر عادت کنه
آخه مشکل من اینه دوازده روزه شیر خودمو نخورده حالا میخوام بدم شیرم کمه ونیاز بچه رو تامین نمی کنه
قطره چکان سیرش نمی کنه بعد همش می ریزه بیرون از دهنش
ترس منم همینه که به شیشه شیر عادت کنه ولی چکار کنم که بین نیاز بچه و شیر خودم هماهنگی ایجاد کنم
اول سینه خودتو بده بعد با سرنگ آروم آروم شیر خشک بده
چند وقت بهش شیر با شیشه شیر دادی که بعد از سرش افتاد
چند روز طول کشید که شیشه شیرو فراموش کنه؟
یعنی اصلا شیر خودتو تا دوماه بهش ندادی؟
من یه مشکل دیگه ای که دارم نوک سینم پهنه و به شدن شقاق داره و درد میکنه موقع مکیدن، یه سینم که اصلا نوک نداره
ممنونم بهاره خانم، اون اوایل که با قطره چکان شیر می دادی چند تا قطره چکان هر وعده میدادی
سلام از رابط سینه استفاده کنید و شیردهی از سینه را زمانی که نوزاد گرسنه است و یا خواب آلود هست هرچی مکیدن و شیردهی بیشتر باشد ، جاری شدن شیر هم بیشتر است
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.