سلام بچه ها من یه دوماهی هست درحال اقدامم از قبلم پریود منظمی نداشتم ولی الان یه هفتست تاخیر دارم میخواستم بدونم باید بی بی چک بزنم یا زوده؟آخه علائم خاصی هم ندارم یکم بی حالم اونم احتمال میدم واسه فصل باشه
0
1400/01/18
خانم گل .
اگه باردار باشی قطعا بی بی چک نشون میده بعد از یک هفته
0
1400/01/18
💕narsis 💞fl
بله بی بی بزن
0
1400/01/18
خانم گل .
منم هیچ علامتی از بارداری نداشتم اما باردار بودم
0
1400/01/18
سوال کننده
یکم دست دست کردم چون از قبلم پریود منظمی نداشتم همیشه ۴الی ۵روز تاخیر داشتم
0
1400/01/18
سوال کننده
پس باید بزنم انشالله که باشم
0
1400/01/18
سوال کننده
بچه ها ببخشید یکم سوالام شاید پیش پا افتاده باشه بی بی چکو حتما باید اول صبح ناشتا بزنم؟؟
0
1400/01/18
💕narsis 💞fl
نه
0
1400/01/18
💕narsis 💞fl
الانم نشون میده
0
1400/01/18
💕narsis 💞fl
وقتی زدی خبرشا بده ان شاالله که مثبت
1
1400/01/18
سوال کننده
باشه عزیزم ممنون
0
1400/01/18
سوال کننده
حتما میدم عزیزم انشالله
1
1400/01/18
سوال کننده
خوب شد گفتین میخواستم بمونم تا فردا صبح بزنم
0
1400/01/18
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
زدی بی بی؟
0
1400/01/18
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
انشالله ک خوش خبر باشی
0
1400/01/18
Nazmehr 699095
سلام عزیزم
0
1400/01/18
Nazmehr 699095
بی بی زدی یانه
0
1400/01/18
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
نازمهر جان شما بی بی زدی؟
0
1400/01/18
Nazmehr 699095
منم امروز ۴ روز عقب انداختم
0
1400/01/18
Nazmehr 699095
نه عزیزم نزدم ندارم 😢
1
1400/01/18
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
وای چ دل سنگینی شمااا،برو بگیر بزار
0
1400/01/18
میعاد ثعلبی
اره بزن
0
1400/01/18
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
همچنان منتظر
0
1400/01/18
Nazmehr 699095
اخه شوهرم نیست پیشم خودمم اصلا تنبلیم میاد برم بیرون 😤😤هی امروز فردا میکنم اصلا امیدی ندارم ک باردار باشم
اولین باری هم هست توی این ۴ سال ک عقب انداختم
اولین باری هم هست توی این ۴ سال ک عقب انداختم
0
1400/01/18
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
انشالله ک باشی ،توروخدا بی بی بزار خوشحالموک کن
0
1400/01/18
Nazmehr 699095
قرص ویتاگنوس خوردم میترسم عوارض اون باشه ک عقب انداختم 😑😑
0
1400/01/18
Nazmehr 699095
چشم عزیزم عصر میرم میخرم فردا صب بی بی میزنم
0
1400/01/18
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
انشالله ک برات خیره😍
0
1400/01/18
Nazmehr 699095
مرسی عزیزم 😘😘😘
0
1400/01/18
ماه 💙
سلام باردار بودین شما؟
0
1400/01/18
پزشک اوما
سلام اگر یک هفته تاخیر داشتی که تیتر بتا بده
0
1400/01/18
باران بهاری
چیشد عزیزم بی بی زدی؟
0
1400/01/18
باران بهاری
؟؟
0
1400/01/18
سوال کننده
سلام بچه ها ببخشید منتظرتون گذاشتم چون خودمم حالم گرفته شد با ذوق رفتم بی بی زدم متاسفانه خراب بود اصن هیچ خطی نشون نداد شانس من 😔
0
1400/01/18
سوال کننده
دوباره فردا برم بگیرم چرا اینجوری شد آخه
0
1400/01/18
ماه 💙
اشکال نداره گلم
حتما بی بی چک خراب بوده فردا صبح مارک وندفو یا مدیکور بخر بزن
حتما بی بی چک خراب بوده فردا صبح مارک وندفو یا مدیکور بخر بزن
0
1400/01/18
ماه 💙
خراب شده
0
1400/01/18
سوال کننده
همون مدیکور بود مارکش
0
1400/01/18
سوال کننده
اصن قسمت cهم خطی نیفتاد
0
1400/01/18
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
ویور بود؟
0
1400/01/18
ماه 💙
مال منم ی بار اینجوری شد دومی رو زدم مثبت بود ولی سقط شد
0
1400/01/18
سوال کننده
نه مدیکور
0
1400/01/18
سوال کننده
خیلی مسخره بود
0
1400/01/18
سوال کننده
آخهی عزیزم ایشالله خدا یه سالمشو بهتون بده براتون حفظ کنه
0
1400/01/18
ماه 💙
درکت میکنم☹️😂
0
1400/01/18
ماه 💙
ان شاءلله عزیزم
همچنین ب شما بده
همچنین ب شما بده
0
1400/01/18
سوال کننده
بد خورد تو ذوقم😂
0
1400/01/18
سوال کننده
ممنونم عزیزم
0
1400/01/18
Fatemeh Banoo ...
چند ماهه میخوره تو ذوقم 😭😭
0
1400/01/18
سوال کننده
ایشالله به زودی از ته دل ذوق کنی عزیزم
0
1400/01/18
باران بهاری
دختر بی بی چک دو سه تا باهم بخر
0
1400/01/18
Fatemeh Banoo ...
ممنون گلم همچنین 🥰🥰
0
1400/01/18
Fatemeh Banoo ...
میخوام این ماه بیخیال شم
0
1400/01/18
سوال کننده
آره واقعا اشتباه کردم فک نمیکردم
0
1400/01/18
سوال کننده
کلا هر چی بیخیال تر باشی استرس نداشته باشی بهتره
0
1400/01/18
🌼 maryam 🌼
انشاالله فردا دوباره بیبی بزنی و مثبت باشه
0
1400/01/18
سوال کننده
ممنونم عزیزم
0
1400/01/18
سوال کننده
آخه چون همیشه نامنظم بودم خودم احساس میکنم واسه همونه
0
1400/01/18
سوال کننده
شماها منظم بودین؟؟
0
1400/01/18
Fatemeh Banoo ...
من دوماهه نامنظم شدم 🥴🥴
0
1400/01/19
سوال کننده
خیلی بده آدم گیج میشه بیشتر
0
1400/01/19
Fatemeh Banoo ...
دقیقا من 7 روزه هستم بعد تا یک هفته بعدشم لکه بینی دارم نمیدونم چرا امروز آزمایش دادم ببینم چرا اینجوره
0
1400/01/19
الهه *
خانما میگم من سیاه دونه رو آسیاب نمیکنم وهمینجور باعسل میخورم طوری نیست؟
0
1400/01/19
الهه *
و سیاه دونه روباید شست یا نه؟
0
1400/01/19
ماه 💙
سلام عزیزم بیبی چک زدین؟
0
1400/01/19
Nazmehr 699095
اره عزیزم زده مثبت بوده😍😍😍😍تاپیک زده بود
0
1400/01/19
ماه 💙
وای خیلی خوشحال شدمم ای جانم😍😍😍😘
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- بچه ها بیبی چکم مثبته؟
- دلم گرفته باز پریود شدمممممم😓😓😓😓
- باردار شدن در ماه اول اقدام.
- کسی همسرش از داروی پنتافیل برای کم تحرکی جواب گرفته؟
- تشخیص لکه لانه گزینی
- میزان فعالیت در زمان اقدام
- زمان نزدیکی بعد تزریق hcg
- اقدام ب بارداری برای دوقلو
- آیا درد تخمک گذاری در اقدام طبیعی است ؟
- قبل بارداری باید چه کار کنم؟؟؟



762

