سلام پزشک اوما و خانومای اومایی.من هرماه دو روز بعد از تخمک گذاریم نوک سینه هام درد میکرد این ماه از موقع تخمک گذازیمم گذاشته اصلا درد ندارم و 4روز دیگه. هم موعدمه.دلیلش چیه چرا این بار نوک سینه هام درد نگرفتن.یعنی ممکنه روز تخمک گذاری هنوز نشده؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



338
1400/01/17



