خانوما من هفته پنجم بارداریم از ساعت ۱۲تاحالا سمت چپ پهلوم پایین ترش و تو واژنم درد داره دراز میکسم بهترم ولی بازم درده هس شوهرم لج کرده میگه شهر دیگه نرو دکتر اینجام دستگاهاش ضعیفن صدسال نمیبینه وضعیت بچه رو ازطرفیم چون سقط داشتم و دکترام همینجا بوده حرف زمین وزمانو شنیدم
الان سوالم ایناس بتا که دادم 1439بود با این بتا امکان خارج رحمی هس ؟؟؟بعدم اینکه با این بتا وهفته امکان داره سونو ببینه که برم خیالم راحت شه
کمرمم درده کمک😭😭
پرسش (1400/01/17):
خانوما میاین کمک لطفا🥺🥺پهلو درد در بارداری
354
63
1400/01/17
سوال کننده
0
1400/01/17
سوال کننده
دارم میمیرم مگه خدا تو اوج ناامیدی نداده بهم نکنه بگیره ازم میترسم
0
1400/01/17
💗masumeh💗 👨👩👧
عزیزم استرس نداشته باش لک بینی داری،
0
1400/01/17
💗masumeh💗 👨👩👧
؟
0
1400/01/17
سوال کننده
نه هیچ لکه بینیم ندارم
0
1400/01/17
سوال کننده
بخدا سقط کنم میمیرم جدی این سومین بارداریمه
0
1400/01/17
فاطمه خانوم
استرس خودش همه چیو بدتر میکنه برو دکتر توکلت به خدا باشه
0
1400/01/17
💗masumeh💗 👨👩👧
درد گرفتگی طبیعی عزیزم به خودت استرس نده الکی
1
1400/01/17
💗masumeh💗 👨👩👧
استراحت کن
0
1400/01/17
سوال کننده
شوهرم بیکار نیس ببرتم خودمم حالم خوب نیس بخوام برم باید باخانواده شوهرم برم بهشون نگفتم هنوز
0
1400/01/17
سوال کننده
راست میگی توروخدا ؟؟؟همین طور اشکم داره میاد
0
1400/01/17
💗masumeh💗 👨👩👧
ولی چون سقط داشتی بهتر تحت نظر پزشک باشی منم سقط داشتم دکتر بهم از اول بارداری شیاف،فولیک اسید،آسپرین،ویتامینd3 داد
0
1400/01/17
سوال کننده
تو این شهرم دکتر بدردبخور نیس سونوهام همه الکیه چی کنم من
0
1400/01/17
💗masumeh💗 👨👩👧
آره بابا اگه در حد گرفتگی و شید نیست نگران نباش
0
1400/01/17
سوال کننده
من سقطم پزشکی بود عزیزم مجبور به سقط شدم
0
1400/01/17
💗masumeh💗 👨👩👧
شدید
0
1400/01/17
سوال کننده
باور کن از ترس فرق شدید و قویو هم نمیفهمم ترسیدم بس
0
1400/01/17
سوال کننده
شدید وضعیف قات زدم بخدا
0
1400/01/17
💗masumeh💗 👨👩👧
استرس اصلا برات خوب نیست دراز بکش استراحت کن
0
1400/01/17
💗masumeh💗 👨👩👧
😀😀😀
0
1400/01/17
سوال کننده
استراحتم همش صبحم خوب بود دوتیکه ظرف شستم حالم بد شد
0
1400/01/17
سوال کننده
الان برم دکتر به نظرت سونو میکنه میبینه بچه رو؟
0
1400/01/17
سوال کننده
به نظرت زنگ خانواده همسرم بزنم؟؟؟
0
1400/01/17
💗masumeh💗 👨👩👧
الان که خیلی زوده شاید ساک باشه اونم اگه لقاح دیر که نیست
0
1400/01/17
سوال کننده
همون ساکو ببینم از خارج رحمی میترسم قبلا داشتم
0
1400/01/17
mahi ♤
عزیزم چقدر استرس داری
نگران نباش شاد باش و به چیزای بدفکر نکن
اگه خیلی شدید و غیرقابل تحمله برو یه سونو معمولی هم باشه اشکالی نداره
نگران نباش شاد باش و به چیزای بدفکر نکن
اگه خیلی شدید و غیرقابل تحمله برو یه سونو معمولی هم باشه اشکالی نداره
0
1400/01/17
💗masumeh💗 👨👩👧
نه بابا دختر چرا ترسیدی تو که میگی دراز میکشم خوبم پس استراحت کن
0
1400/01/17
سوال کننده
میگم برم ساک رو ببینم حالم خوب شه نه؟؟؟
0
1400/01/17
💗masumeh💗 👨👩👧
خب خارج رحمی داشتی علائمشو میدونی دیگه
0
1400/01/17
mahi ♤
الان بری ممکنه ساک هم دیده نشه و بدتر استرس بگیری پس سعی کن آروم باشی و استراحت کنی ببشتر
0
1400/01/17
سوال کننده
نمیدونم جو گرفتتم
0
1400/01/17
mahi ♤
عزیزم خارج رحمی درد خیلی شدیدی داره نگراننباش اینگرفتگی هارو همه تجربه کردیم
0
1400/01/17
سوال کننده
درد داشتم کم و لکه بینی
0
1400/01/17
💗masumeh💗 👨👩👧
🤣🤣به خودت مسلط باش چیزی نیست بابا
0
1400/01/17
سوال کننده
راست میگی؟؟؟کی خوبه واسه ساک برم سونو؟
0
1400/01/17
💗masumeh💗 👨👩👧
تا وقتی لک بینی نداری به نظر من جای نگرانی نیست
0
1400/01/17
💗masumeh💗 👨👩👧
ساک احتمالا هفته دیگه دیده بشه
0
1400/01/17
mahi ♤
حداقل تا ۶ هفته صبرکن
من خودم تا ۹ هفته هیچ سونویی نرفتم
من خودم تا ۹ هفته هیچ سونویی نرفتم
0
1400/01/17
سوال کننده
میترسم بخدا ایمانمم ضعیفه میگم خدایا سپردم به تو بعد زرتی اشکم درمیاد
0
1400/01/17
Mozhgan 🙋🤩🤩
دردت شدیده؟
0
1400/01/17
سوال کننده
من بارداری قبلمم که تا ۲۰هفتهیش رفت ۴هفته و۳روز رفتم سونو دید ساکو
0
1400/01/17
سوال کننده
اذیت کنندس بیشتر دادمو در نمیاره
0
1400/01/17
سوال کننده
عزیزم دعام کنین توروخدا حالا که خدا غیر منتظره داده ناامیدم نکنه دیگه
0
1400/01/17
mahi ♤
عزیزم قرار نیس که اتفاقای بد همیشه تکرار بشن
توکل کن بخدا و کوچولوتو بسپار بخودش
توکل کن بخدا و کوچولوتو بسپار بخودش
1
1400/01/17
💗masumeh💗 👨👩👧
انشاالله که نی نی سالم بیاد تو بغلت استرس نداشته باش
0
1400/01/17
سوال کننده
حتما عزیزم ممنون که دلگرمی میدی خدا بزرگه
1
1400/01/17
سوال کننده
عزیزم ممنونم ازدلگرمیات انشالله نینی شمام سالم بیاد بغلت
1
1400/01/17
mahi ♤
من به این نتیجه رسیدم هرچی بیشتر بهش فک کنی بدتره
سعی کن واسه یه ساعت به چیزای خوب فکرکنی آهنگ بذار قرآن بخون ازاینکه بارداری خداروشکرکن دردتم آروم میشه
انشاالله که چیزی نیس
سعی کن واسه یه ساعت به چیزای خوب فکرکنی آهنگ بذار قرآن بخون ازاینکه بارداری خداروشکرکن دردتم آروم میشه
انشاالله که چیزی نیس
0
1400/01/17
سوال کننده
باشه عزیزم حتما ممنونم واسه راهکارات
0
1400/01/17
سوال کننده
فک کن من دوتا بارداری داشتم قبلا یکی خارج رحمی که یه لوله امم برداشتن یکیم تا 20هفته که نشد بمونه الان اونطرفیم که حای بخیه لاپاراسکوپس هس که لوله رو بردارن درد داره
0
1400/01/17
mahi ♤
انشاالله که این یکی رو صحیح و سالم بغل میگیری
اما چون شرایطت خاصه خیلی مراقب خودت باش و سعی کن ازاول زیرنظر پزشک باشی عزیزم
اما چون شرایطت خاصه خیلی مراقب خودت باش و سعی کن ازاول زیرنظر پزشک باشی عزیزم
0
1400/01/17
سوال کننده
ممنون عزیزم حتما گلم یه فکری میکنم فردا حتما میرم پیش دکتر خودم شوهرم واسه خودش میگه
0
1400/01/17
mahi ♤
بهترشدی انشاالله ؟
0
1400/01/17
سوال کننده
اره عزیزم بهترم خداروشکر
0
1400/01/17
سوال کننده
میگیره و ول میکنه ممنونم که به یادم بودی
1
1400/01/17
mahi ♤
خداروشکر
0
1400/01/18
پزشک اوما
سلام دردی که در بارداری با تغییر پوزیشن بهتر میشه جای نگرانی ندارد ، بتا هم خوبه یک هفته دیگه سونو قلب جنین بدهید.
1
1400/01/18
سوال کننده
ممنونم پزشک اوما
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- سلام بچه ها❤❤❤❤❤❤ حالتون چطوره
- میشه کیت تخمک گذاری اشتباه خط بندازه
- زعفران خوردن دراقدام ودلدرد
- این ماه فقط سه روز پریود شدم
- دوباردرماه خط انداختن کیت تخمکگذاری
- خدایا چرا نگام نمیکنی خسته شدم دیگه
- بچه ها یه نظر بدید واسه من
- سوال دردمورداسم فیلم ترکی عکس گذاشتم نگاه کنید
- سلام دوستان برای تقویت تخمدان چی گیاهی خوبه
- سلام چهار روز مونده به پریودم




