مامانای گل، خدای نکرده کسی بوده تو دوران بارداری کرونا گرفته باشه
ممکنه کرونا رو جنین هم تاثیر بزاره؟
کسی اگه تجربه ای داره ممنون میشم بگه
پرسش (1400/01/17):
کرونا تو دوران بارداری
510
18
1400/01/17
سوال کننده
0
1400/01/17
nasim ❤️ e
سلام من خفیف گرفتم در حد بدن درد بیحالی وکمی سرفه ولی تب با تنگی نفس نداشتم یه ۱۰روزی طول کشید خوب شدم دکتر نرفتم فقط ابلیمو عسل با شلغم با اب شلغم عسل اب میوه طبیعی مخصوصا اب پرتقال خوردم سوپ ومایعات کلا زیاد خوردم خوب شدم خداروشکر واسه بچه هم گوش شیطون کرررررر اتفاقی نیفتاد
0
1400/01/17
nasim ❤️ e
درضمن حس بویایی چشایی نداشتم ولی همون ۱۰روز بود تا بدن دردم خوب شد اوناهم برگشتن
0
1400/01/17
nasim ❤️ e
اگه این علاعم رو داری اصلا نگران نباش تا تب شدید نداشته باشی وتنگی نفس مشکلی نداره برا جنینم خطری نداره فقط مایعات زیاد مصرف کن سوپ شلغم بزار اب میوه طبیعی هوای خونه رو بزار چرخش داشته باشه من به ۴۰۳۰زنگ زدم اینارو گفت انجام دادم اسپندهم زیاد دود کن ایشالا که چیزی نیست
0
1400/01/17
سمیرا ....
نه عزیزم تاثیر نداره
0
1400/01/17
سمیرا ....
اتفاقا مامانایی که تو دوران بارداری کرونا گرفتن بچشون مجهز به آنتی ویروس هستن
0
1400/01/17
سوال کننده
من هیچ علائمی ندارم ن بدن درد ن سرفه ن سردرد ن تنگی نفس ن تب، هیچی فقط حس بویایی و چشایی ندارم، حتی بیحالم نیستم
0
1400/01/17
سوال کننده
خداروشکر برگشت، من نزدیک دو هفتس حس بویایی و چشایی ندارم ،همش میترسم برنگرده یا نی نی هم حس بویایی و چشایی نداشته باشه
0
1400/01/17
سوال کننده
مرسی عزیزم ،ایشالا همیشه تنت سالم باشه نی نی رو هم بسلامت به دنیا بیاری
0
1400/01/17
سوال کننده
😂واقعا؟
0
1400/01/17
سوال کننده
به دکترت زنگ زدی ببینی اون چی میگه؟
0
1400/01/17
nasim ❤️ e
فدات همچنین اصلا نگران نباش استرس پیر ادمو در میاره هیچی نیست سریع خوب میشی باورکن
0
1400/01/17
nasim ❤️ e
نه به دکتر میگفتم دیگه معاینم نمیکرد میگن باید بری تست بدی بعد اگه مثبت شد ویزیت نمیشی تا تست بعدیت منفی باشه
0
1400/01/17
nasim ❤️ e
من نظرم اینه فعلا که خداروشکر حالت بد نیست اصلا نگو چیزی اگه احساس کردی خدایی نکرده تنگی نفس گرفتی یا تب کردی اونوقت باید بگی ولی نمیگیری اینارو وگرنه تا الان تقش درمیومد یعنی مشخص میشد
0
1400/01/17
nasim ❤️ e
چند روزه اینجوری شدی؟
0
1400/01/17
سوال کننده
نزدیک دو هفته ست
0
1400/01/17
nasim ❤️ e
خب اگه خدایی نکرده حادبودتا الان تب میکردی یا تنگی نفس میگرفتی نترس خداروشکر چیزی نیست
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




