سلام خانما. من توی سونوی ان تی برام تاریخ زایمان رو زده بود دوم خرداد ماه توی سونوی آنومالی زده ۳۰ اردیبهشت ماه توی سونوی ۳۳ هفته ک رفتم زده ۲۷ اردیبهشت ماه میخواستم بدون کدوم سونو درسته؟
ممنون میشم راهنماییم کنید.
پرسش (1400/01/17):
تاریخ دقیق زایمان طبق سونوگرافی
604
27
1400/01/17
سوال کننده
0
1400/01/17
کوثر 💜
من مامابهم گفت توسونوگرافی ها ان تی دقیق تره
0
1400/01/17
کوثر 💜
پسرم که بدنیااومدازروپریودیم بدنیااومددقیق تاان تی یک هفته مونده بود
الان برادخترم ان تی وپریودیم یک تاریخه هرسونویی رفتم یک تاریخه
الان برادخترم ان تی وپریودیم یک تاریخه هرسونویی رفتم یک تاریخه
0
1400/01/17
سوال کننده
یعنی میشه دوم خرداد ماه
چقدر ذوق کردم ک زودتر زایمان میکنم
چقدر ذوق کردم ک زودتر زایمان میکنم
0
1400/01/17
سوال کننده
من آخرین پریودم ۲۴ مرداد ۹۹ بوده
0
1400/01/17
کوثر 💜
دیگه توبین ۳۰اردیبهشت تادوم خردادودرنطربگیراحتمالازایمانته
0
1400/01/17
🥰🥰 😍
هروقت بچه بخواد بیاد میاد کاری ب هیچ سونویی نداره😬من سز اختیاری بودم وبچم عجله داش 37هفته اومد
0
1400/01/17
🧿shirin 🤱maman hanna🤱
ان تی
0
1400/01/17
پزشک اوما
سلام اغلب تاریخ سونو ان تی در نظر گرفته میشود.
0
1400/01/17
زهرا ....
سلام منم تاریخ پریودیم ۲۳مردادهستش
0
1400/01/17
زهرا ....
برای من همه سونوهازده۲۹اردیبهشت
0
1400/01/17
زهرا ....
ولی اگه باان تی برم میشه ۲۳اردیبهشت
0
1400/01/17
سوال کننده
ان تی شما زودتر زده
0
1400/01/17
سوال کننده
من اگه بخوام با سونو ۳۳ هفته برم میشه ۲۷ اردیبهشت
0
1400/01/17
زهرا ....
بله ان تی زودترزدهولی دکترم باپریودی حساب میکنه
0
1400/01/17
زهرا ....
شما۳۳هفته چه سونویی رفتین
0
1400/01/17
سوال کننده
وزن ، آب دور جنین و...
0
1400/01/17
سوال کننده
کسی میتونه برای پن حساب کنه
پریودم ۲۴ مرداد ۹۹ بوده
پریودم ۲۴ مرداد ۹۹ بوده
0
1400/01/17
زهرا ....
همون میشه۳۰اردیبهشت تاریخ زایمانت
0
1400/01/17
زهرا ....
۳۰هفته نرفته بودی
وزنش۳۳هفته چقدربود
اب دورش چندبود
وزنش۳۳هفته چقدربود
اب دورش چندبود
0
1400/01/17
سوال کننده
ن نرفتم. وزنش ۲۱۵۰
آبش ۱۶ بود
آبش ۱۶ بود
0
1400/01/17
زهرا ....
خوبه خداروشکر
0
1400/01/17
سوال کننده
ممنون عزیزم
0
1400/01/17
سوال کننده
برای شما چند هست؟
0
1400/01/17
زهرا ....
تاریخ زایمان؟؟؟
0
1400/01/17
سوال کننده
وزن نی نی
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- تاریخ دقیق زایمان طبیعی
- تو عاشورا بیمارستان ها بازه؟؟؟
- چطوری تاریخ زایمان رو در اوما وارد کنم؟
- لطفا کمک کنین 😶😶😶
- تاریخ حدودیه زایمان...!!!!
- وارد کردن تاربخ زایمان
- من چجوری تاریخ زایمان رو وارد کنم؟
- سلام اومای عزیز. من زایمان کردم
- خانما تاریخ زایمان طبیعی سونو یا اوما؟
- خانم ها برای محاسبه زایمان کسی هست بهم کمک کنه؟




