سلام .اومایی های عزیز من ۲۸ بهمن تاریخ اخرین پریودیم هست و تا الان حتی لک هم ندیدم سه بار بی بی چک زدم منفی بوده علت چی میتونه باشه درد زیر شکم هم ندارم هیچ علایم پریودی یا کیست ندارم
دوماه قبلش هم ۱۰ روز تاخیر داشتم .ولی الان خیلی طولانی شده .
شهریور هم عمل هیسترسکوپی داشتم بابت سقط
.به نطرتون ازمایش بارداری بدم یا برم سونو
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



560
1400/01/17




