سلام من هفته هجده بارداری هستم از دیشب یکم حالت گرفتگی و گیجی داشتم صبح از ی تب سنج دیجیتال داخل دهان استفاده کردم که 37.7 بود بعد تهوع و استفراغ خیلی شدید شروع شد به همراه اسهال، دوباره با دماسنج دیجیتال دهانی گرفتم نزدیک 38 بود رفتم بیمارستان با این تب سنجای روی پیشانی گرفتن گفتن 37.7 هستی بعد ازم آزمایش خون گرفتن یکم عفونت دیده شد این وسط باز ازشون میخواستم تبمو بگیرن ی بار میشد 36.2 ی بار باز 37.4 هی تغییر میگرد و انقدر بالا آوردم و دل پیچه داشتم... الانم استامینوفن تو سرم زدن بهم
میخوام ازتون بپرسم این اندازه تب من خطرناک بوده برا جنین؟
تروخدا همینو بگین وقتی بالا میارم همون لحظه با اون دماسنج دهانی به 38.8 هم میرسه
اگه درصدی ممکنه خطر اینجاد کرده باشه من از کجا بفهمم؟ با چه آزمایشی؟
کدوم حسابه اونی که بیمارستان میگه یا تب سنج داخل دهان؟
برای جنینم خطرناک بوده؟ چطور بفهمم چه خطری؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



558
1400/01/17





