سلام دکتر، و بچه های اوما، من امروز تستم مثبت شد، آزمایشم دادم ۶۴۹ بود تیتر بتا، از وقتی آز رو گرفتم لکه بینی دارم، لکه های مایل به قهوه ای، شوهرمم الان سرکاره توروخدا بگید چیکار کنم استرس دارم ممنون
0
1400/01/16
Azi 💖 ...
سمیرا خودتی؟؟؟
0
1400/01/16
Azi 💖 ...
آزی ام
0
1400/01/16
Mozhgan 🙋🤩🤩
خودشه🤣
0
1400/01/16
Azi 💖 ...
عزیزم😍
0
1400/01/16
💗masumeh💗 👨👩👧
سلام عزیزم نگران نباش خیلیا اوایل بارداری لک بینی دارن پیش دکتر نرفتی؟
0
1400/01/16
Azi 💖 ...
خوش اومدی😍😍
0
1400/01/16
Azi 💖 ...
بارداریت هم مبارک😍
0
1400/01/16
سوال کننده
سلام عزیزم، مرسی فداتشم
0
1400/01/16
💗masumeh💗 👨👩👧
من که لک بینی نداشتم دکتر از اول بهم شیاف پروژسترون داد
0
1400/01/16
Azi 💖 ...
استراحت کن
تا فردا شیاف بزن
تا فردا شیاف بزن
0
1400/01/16
Azi 💖 ...
منم هفته ۱۱ داشتم دکتر گفت فقط استراحت و شیاف
0
1400/01/16
سوال کننده
نه فردا بعدازظهر میرم
0
1400/01/16
💗masumeh💗 👨👩👧
خب پس نگران نباش ایشاالله تا فردا استراحت کن کسی نمیتونه برات شیاف بگیره؟
0
1400/01/16
💗masumeh💗 👨👩👧
تو یه تاپیک دیگه بی بی تو گذاشتن مبارکت باشه صحیح و سالم بیاد بغلت
0
1400/01/16
rahill❤ ❤
منم لک قهوه ای داشتم با شیاف قطع شد و استراحتم
0
1400/01/16
سوال کننده
مرسی عزیزم
0
1400/01/16
سوال کننده
الان که نمیتونم برم دکتر تا فردا بعدازظهر
0
1400/01/16
Mozhgan 🙋🤩🤩
سمی بگو فردا صب اومدنی برات بگیره
0
1400/01/16
سوال کننده
اون میگه سرخود نمیگیرم تا دکتر نگه گیر کردم بخدا مژگان
0
1400/01/16
Sahar @
من لکه بینی داشتم. فعالیتم رو کم کردم، پله بالا پایین نکردم. قدم نزدم. بیرون نرفتم. چیز سنگین بلند نکردم خوب شدم یه هفته ده روزم طول کشید
ولی اگه در حد پریودی خون دیدی حتما برو دکتر برات شیاف بنویسه
ولی اگه در حد پریودی خون دیدی حتما برو دکتر برات شیاف بنویسه
0
1400/01/16
Nazmehr 699095
سلام سمیرا جان خوش اومدی 😍😍😍😍بارداریت مبارک😍😍😍
0
1400/01/16
سوال کننده
خونم پله داره کار واجب باشه مجبورم برم بیرون، امروز دوبار رفتم، چیز سنگین بلند نکردم فقط سرپا بودم حدودا نیم ساعت و یا بیشتر، نه ترشح قهوه ای
0
1400/01/16
سوال کننده
مرسی عزیزم انشالله قسمت خودت
0
1400/01/16
پارمیس جووون
سلام بارداریت مبارک گلم
2
1400/01/16
پارمیس جووون
درسته میگن کسایی که لکه بینی بارداری دارن ۹۰درصد پسر باردارن
0
1400/01/16
fateme jon
مشکل نداره منم اول بارداریم لک بینی داشتم
0
1400/01/16
rahill❤ ❤
استراحت کن پس
0
1400/01/16
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
عزیزم چند روز از موعدت گذشته؟؟؟لکه بینیت قهوه ایه؟؟؟درد داری یانه
0
1400/01/16
rahill❤ ❤
مال من لک خون نبود لک ترشح قهوه ای بود ولی خب ۴۰تا شیاف دارمروزی ۲تا میزنم و ب گفته دکترم استراحت و ب خواست خودم و شوهرم استراحت مطلقم تااین ۳ماه بگذره
0
1400/01/16
Mozhgan 🙋🤩🤩
من داشتم پسره دوستمم همینطور
0
1400/01/16
سوال کننده
چهار روز، بله قهوه ای کم رنگه درد فقط پا راستم از تو لگن میکشه کمر درد پریودیم خیلی کم
0
1400/01/16
سوال کننده
مال منم لک ترشح قهوه ایه فردا میرم دکتر منم
0
1400/01/16
سوال کننده
نمیدونم عزیزم من تازه حامله شدم😁
0
1400/01/16
Mozhgan 🙋🤩🤩
تنهایی سمی؟
0
1400/01/16
Azi 💖 ...
سمیرا رفتی دکتر؟ دارو خوردی؟
یا یهویی شد😍
یا یهویی شد😍
0
1400/01/16
سوال کننده
آره مژگان سجاد رفت سرکار
0
1400/01/16
سوال کننده
نه بابا تو اوجنا امیدی شد قرار بود برج سه برم دکتر
0
1400/01/16
Azi 💖 ...
قربون خدا
خداروشکر عزیزم
بخدا چند روز پیش اومدی تو ذهنم
گفتم خدایا نی نی داره نداره
خداروشکر عزیزم
بخدا چند روز پیش اومدی تو ذهنم
گفتم خدایا نی نی داره نداره
1
1400/01/16
Azi 💖 ...
دلت برامون تنگ نشده بود🤣
0
1400/01/16
Mozhgan 🙋🤩🤩
کامل استراحت کن عزیزم دسشویی هم نرو🤣
0
1400/01/16
سوال کننده
فداتشم عزیزم منم کلی دلم براتون تنگ شده بود ولی خب نمیشد بیام، الانم ازبس مژی رو کلافه کردم گفت گمشو بیا اوما سوالتو بپرس😅
0
1400/01/16
Mozhgan 🙋🤩🤩
اختیار داری🤣🤣
0
1400/01/16
Azi 💖 ...
خوبت کرد🤣🤣🤣
0
1400/01/16
سوال کننده
میرم مژگان استرس میگیرم لک میبینم
0
1400/01/16
سوال کننده
دستتون دردنکنه، من اول حاملگیمه گناه دارم😩
0
1400/01/16
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
عزیزم انشالله چیزی نیس استراحت کن تا فردا برو دکتر نگران هیچی نباش
0
1400/01/16
سوال کننده
انشالله تا فردا بعدازظهر دق نکنم خوبه😐
0
1400/01/16
سارا خانوم
منم تا یه ذره فعالیت میکنم پا وکمرم خیلی درد میگیره جوری که شب خوابم نمیبره الان اینجوریم ماهای آخر خدا به دادم برسه
0
1400/01/16
Mozhgan 🙋🤩🤩
نباید زیاد زیاد بری
0
1400/01/16
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
دوراز جونت خیلیا لک دارن اوایل بارداری برو دکتر سونوت میکنه واسه ساک احتمالا بعدم داروت میده واستراحت هیچ چیز نگران کننده ای نیس
0
1400/01/16
سوال کننده
من 💩 بخورم دیگه کار کنم😒
0
1400/01/16
سوال کننده
نه دیگه نمیرم تا فردا صبح😂
0
1400/01/16
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
من به زور غذا درست میکنم همش خستم خوابم میاد
0
1400/01/16
سوال کننده
میرم دکتر ولی نمیزارم سونو کنه زوده بابا😐
0
1400/01/16
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
بعدم پادرده رو منم دارم سمیرا از تو باسنم میکشه به پام یه نقطم هس فقط
0
1400/01/16
سوال کننده
من دیگه این کارم نمیکنم شوهرم دید حال و روزما گفت خودم کارا رو میکنم، من تنبل نشدم تازه صبح زود بیدار میشم😐
0
1400/01/16
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
من ۴هفته و۳روز سونو شدم دیدم نینیو ولی بتا بالایهزار بود بارداری قبلم
0
1400/01/16
سوال کننده
من لگن راستمه خالم گفت طبیعیه از تخمدان راست آزاد شده تخمک بیشتر از اینم میشه دردت😐
0
1400/01/16
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
منم نه که خواب خواب باشم دراز کشم
0
1400/01/16
سوال کننده
نه بابا من بتام کمه نمیبنه
0
1400/01/16
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
هوووم من پای چپمه چنان تیر میکشه
0
1400/01/16
سوال کننده
من درازکش نبود، از الان شدم😐
0
1400/01/16
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
اره انشالله بذار برای هفته بعد بتا بالا باشه حسابی
0
1400/01/16
سوال کننده
وای توروخدا دعا کن بمونه واسم
0
1400/01/16
Mozhgan 🙋🤩🤩
خالت فهمید؟
0
1400/01/16
سوال کننده
ها سجاد گفت😂
0
1400/01/16
Mozhgan 🙋🤩🤩
ب همه؟
0
1400/01/16
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
میمونه خدا به من وتو تو اوج ناامیدی دادا تو اوج بدبختی خودش داده خودشم نگه میداره
0
1400/01/16
سوال کننده
نه بابا فقط خالم اونم چون عین بید میلرزیدم
0
1400/01/16
Mozhgan 🙋🤩🤩
اهاااا
0
1400/01/16
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
من نمیدونم به مادرشوهرم بگم یانه فقط به مامانم گفتم
0
1400/01/16
Mozhgan 🙋🤩🤩
نکو تا تشکیل قلب
0
1400/01/16
سوال کننده
بخدا فکر نمیکردم بشه، دو روز بعد موعدم شوهرم حالش بد شد شوک بهم وارد شه از اون موقع ترشح قهوه ای دارم
0
1400/01/16
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
اخه دکترم شهر دیگس بخوام برم باس با اینا برم
0
1400/01/16
سوال کننده
به هیچکس نگفتم تا تشکیل قلب، اگه بدتر بشم زنگ میزنم مامانم بیاد من
0
1400/01/16
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
میدونم چی میگی منم خیلی حالم بد شد این ماه شوهرم با ماشین زد به یه گوسفند تو جاده حالم بد شد
0
1400/01/16
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
من اولین ازمایش مثبتم نیس اخه سومیه
0
1400/01/16
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
مامانم خبلی منتظر بود گفتم یکم خیالش راحت تر شه
0
1400/01/16
سوال کننده
نه من اولیه😂 انشالله این بمونه برات عزیزم
0
1400/01/16
سوال کننده
منم پدر و مادرم خیلی چشم انتظارن
0
1400/01/16
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
ازطرفی اون دوتا بارداریمم از زبون خودم نفهمید یه جوری کینه کرده😜
0
1400/01/16
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
انشالله سپردم به خدا دلم روشنه برای توهم انشالله بمونه
0
1400/01/16
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
یکم دیگه به مادرت بگو گناهه
1
1400/01/16
سوال کننده
دعا کن بمونه برام خودش میفهمه😂
0
1400/01/16
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
سمیرا جان فردا منتظر خبرای خوبتم انشالله بیا خبر بده دوسی خدا بزرگه هیچی نمیشه انشالله
0
1400/01/16
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
میمونه
0
1400/01/16
rahill❤ ❤
من ک گفتم خدا داده خودشممراقبشونه
0
1400/01/16
پارمیس جووون
اخه هر کی رو دیدم لکه بینی داره بدون شک پسر بوده من خودم چهار بار حامله شدم ولکه بینی نداشتم ودختر بودن
0
1400/01/16
Azi 💖 ...
من هفته ۱۱ داشتم دختره
هفته ۱۱ هم قبوله؟🤣
هفته ۱۱ هم قبوله؟🤣
0
1400/01/16
سوال کننده
نه فقط اولش😂😂😂
0
1400/01/16
Azi 💖 ...
😂😂😂😂
0
1400/01/16
سوال کننده
من هنوز شوهرم تو شوکه😐
0
1400/01/16
Mozhgan 🙋🤩🤩
درنیومد از شوک؟بنظرمن درومدااا🤣
0
1400/01/16
سوال کننده
انشالله برای همه ی باردارا نی نی هاشون سالم به دنیا بیاد
0
1400/01/16
سوال کننده
بیخود کرد😒 شیطونه میگه بزنم از اونجا ناقصش کنم
0
1400/01/16
🌺 goli🌺 ❇
سلام سمیرا
مبارکت باشه😍😍
مبارکت باشه😍😍
0
1400/01/16
Mozhgan 🙋🤩🤩
همین ک بلند شد رفت سرکار 🤣
0
1400/01/16
Mozhgan 🙋🤩🤩
ناقص نکن برا بعدی ب دردت میخوره
1
1400/01/16
سوال کننده
مرسی عزیزم انشالله قسمت خودت
0
1400/01/16
سوال کننده
از فردا نمیره شرکتشون به مشکل خورده تا چند وقت نمیره شانس ما
0
1400/01/16
سوال کننده
همین سالم به دستم برسه دیگه نمیخوام😐
0
1400/01/16
🍃فاطمه بانو🍃
تا نوبت دکترت شه
فقط استراحت و کارسنگین نکردن
منم همینطوربودم
بااستراحت بدون شیاف خوب شدم
البته حواست باشه بیشتر نشه
فقط استراحت و کارسنگین نکردن
منم همینطوربودم
بااستراحت بدون شیاف خوب شدم
البته حواست باشه بیشتر نشه
0
1400/01/16
Mozhgan 🙋🤩🤩
بهتر کمک حالته
0
1400/01/16
سوال کننده
نه حواسم هست، استراحتم فعلا، بیشتر نیست ترشح قهوه ایه
0
1400/01/16
Mozhgan 🙋🤩🤩
میبینمت
0
1400/01/16
سوال کننده
آره ولی یه جا دیگه میره😐 این دوماه سنگ بخوریم آخع😂
0
1400/01/16
سوال کننده
همین حالاشم بیین😂 قبلا دلیلشو بهت گفتما😂😂
0
1400/01/16
Mozhgan 🙋🤩🤩
اها فک کردم باحقوق
0
1400/01/16
Mozhgan 🙋🤩🤩
🤣🤣🤣
0
1400/01/16
راضیه~♡ ☆
به بههههه سلااااام دلمون تنگ شده بود
0
1400/01/16
راضیه~♡ ☆
مبارکهههه
0
1400/01/16
راضیه~♡ ☆
😍😍😍
0
1400/01/16
سوال کننده
سلام خواهرشوهر خوبه😂 چطوری خوبی؟
مرسی عزیزم انشالله قسمت خودت
مرسی عزیزم انشالله قسمت خودت
0
1400/01/16
راضیه~♡ ☆
فدات عزیزززم 😘😘
0
1400/01/16
راضیه~♡ ☆
خیلی بسیار خوشحال شدم😁
0
1400/01/16
سوال کننده
مرسی عزیز
0
1400/01/16
پارمیس جووون
نه عزیزم باید اولش داشته باشی قبول نیست
0
1400/01/16
عاطفه موسوی
خیلی برات خوشحال شدم مبارکت باشه خوب اگه خودت نمیتونی بری دکتر خاهرت یا کس دیگه رو بفرست آزمایش رو نشون بده با عکس لکه تا دکتر بهت دارو بده
0
1400/01/16
ترانه ..
سمیرا چندوقت اقدام بودی
0
1400/01/16
💞👪farzaneh👼 a
سلام گلم اصلا نگران نباش ، منم اوایل داشتم شیاف پروژسترون استفاده کن استراحت کن
0
1400/01/16
سوال کننده
هیچکسو ندارم غیر خانواده شوهر اینجا، فردا بعدازظهر هرجور شده میرم دکتر، مرسی عزیزم منم الان دیدم بارداری خدا حفظش کنه برات
0
1400/01/16
سوال کننده
عزیزم یک سال و خورده ای
0
1400/01/16
سوال کننده
شوهرم نمیگیره میگه بریم دکتر اون بنویسه سرخود نگیر فردا بعدازظهر میرم دکتر
0
1400/01/16
💞👪farzaneh👼 a
منم روز 35 و روز 46 داشتم ، خداروشکر هیچ مشکلی ندارم ، بنظرم برا یه سری خانما پیش میاد لکه بدون دلیل خطر
0
1400/01/16
💞👪farzaneh👼 a
اوکی
پس استراحت کن نگران نباش هیچی نیست ، ان شاءالله فردا خوش خبری
پس استراحت کن نگران نباش هیچی نیست ، ان شاءالله فردا خوش خبری
0
1400/01/16
سوال کننده
همه میگن طبیعیه انشالله که هیچی نیس
0
1400/01/16
💞👪farzaneh👼 a
آره عزیزم
ان شاءالله💟
ان شاءالله💟
0
1400/01/16
💞👪farzaneh👼 a
5 هفته زدی میشه روز 35 منم روز 35 داشتم ، بنظرم لک لانه گزینی می مونه بعدا میاد به همچین چیزیه
0
1400/01/16
💞👪farzaneh👼 a
جاشو سفت میکنه به دیواره رحم پیش میاد
آیة الکرسی بخون ، استراحت کن ، ان شاءالله فردا میزی خیالت راحت میشه
آیة الکرسی بخون ، استراحت کن ، ان شاءالله فردا میزی خیالت راحت میشه
1
1400/01/16
سوال کننده
آره خالمم گفت لانه گزینیه انشالله که خیره دعا کن برام
0
1400/01/17
Sahar @
خونه منم پله داشت من تا سونوگرافی هفته 8 ام اصلا از پله ها پایین نرفتم، خرید و کارای دیگه اتو بده کسی انجام بده. به هیچ وجه پله ها رو بالا پایین نکن تا بری برای سونوگرافی قلب.پیاده رویی راه رفتن تعطیله.
0
1400/01/17
Sahar @
اگه لکه بینی شدید شد بیشتر شد برو که شیاف برات بنویسن
0
1400/01/17
ستاره *
سلام.تبریک میگم.به سلامتی به دنیا بیاد
به احتمال زیاد لک لانه گزینیه.سعی کن بیشتر دراز بکشی و بلند نشی از جات .زیر زانوت هم بالشت بزار .
به احتمال زیاد لک لانه گزینیه.سعی کن بیشتر دراز بکشی و بلند نشی از جات .زیر زانوت هم بالشت بزار .
0
1400/01/17
فاطمه جان
منم دقیقا داشتم و پسره😍
0
1400/01/17
فاطمه جان
من هفته ۶، ۸ لک قهوه ای دیدم، هفته ۱۵ خون ریزی اما خداروشکر چیزی نبود، شما هم الان اولشی هیچی نیست انشاالله، شیاف هیچ ضرری نداره، استفاده کن تا دکتر بری، فقط استراحت کنید تا انشاالله ۳ _۴ ماه اولو رد کنی دیگه خطر رد میشه انشاالله
0
1400/01/17
راضیه~♡ ☆
جنسیتش چیه؟
0
1400/01/17
راضیه~♡ ☆
ببینیم راسته لک بینی داشته باشی پسره یا نه😁
1
1400/01/17
ستاره *
منم لکه بینی داشتم هفته ۶.پسره😉.ولی خوب نشنیده بودم اینو
0
1400/01/17
رستا (◔◡◔)
سلام عشقم خوش اومدی🤩🤩😘😘 نگران نباش خیلیا لک بینی دارن... شیاف بگیر بزن
0
1400/01/17
♡z ♡ .
سلام
0
1400/01/17
♡z ♡ .
مبارک باشه😍😍😍
0
1400/01/17
سوال کننده
سلام رستا وحشت کردم اصلا حالا بعدازظهر میرم دکتر
0
1400/01/17
سوال کننده
سلام عزیزم مرسی انشالله قسمت خودت
0
1400/01/17
عاطفه موسوی
فدای تو خداوند پشت و پناهت
0
1400/01/17
رستا (◔◡◔)
اگ نگرانی برو ببین دکتر چی میگه
ولی فکر نکنم تا تشکیل شدن قلب بهت شیاف بده
ولی فکر نکنم تا تشکیل شدن قلب بهت شیاف بده
0
1400/01/17
رستا (◔◡◔)
انشالله ک خیره عزیزم نگران نباش
0
1400/01/17
پزشک اوما
سلام بارداری شما مبارک ، فقط استراحت کنید و کارو فعالیت سنگین نداشته باشید شیاف پروژسترون هم استفاده کن
0
1400/01/19
رستا (◔◡◔)
سمیرا
0
1400/01/19
رستا (◔◡◔)
لک بینی قطع شد؟
0
1400/01/19
سوال کننده
سلام رستا، آره ولی شیاف که میزارم درد و اینا اصلا ندارم البته کلا استراحتم، ولی نمیدونم چرا کمر درد و اینا ندارم استرس گرفتم😅
0
1400/01/19
سارا خانوم
بهتره که
0
1400/01/19
سوال کننده
امروز حالت تهوع دارم، بو یه چیز بهم میخوره یه چیز هجوم میاره تو گلوم ولی درد و اینا ندارم خداروشکر ولی نمیدونم چرا استرس دارم 😅
0
1400/01/19
رستا (◔◡◔)
اون بخاطره شیافه
منم اوایل کمر درد داشتم دکتر شیاف میداد اروم میشدم
دیونه استرس براچی مامان شدی برو حالشو ببر🤣
منم اوایل کمر درد داشتم دکتر شیاف میداد اروم میشدم
دیونه استرس براچی مامان شدی برو حالشو ببر🤣
0
1400/01/19
رستا (◔◡◔)
اولش فقط ب بو حساسی و یه جورایی دماغت تیز میشه
کم کم اوق زدناتم شروع میشه🤦♀️🤣
کم کم اوق زدناتم شروع میشه🤦♀️🤣
0
1400/01/19
رستا (◔◡◔)
سمیرا رفتی دکتر برات سونو قلب ننوشت؟
0
1400/01/19
سوال کننده
شروع شده😅😅 صبح عق زدم انقدر که😂
0
1400/01/19
سوال کننده
دهنمم پر آبه
0
1400/01/19
سوال کننده
دکتر خودم نرفتم، نبودش سی و یکم باید برم یکی دیگه رفتم گفت سه هفته دیگه بیا که بشه هفت اردیبهشت، من سی و یکم پیش دکتر خودمنوبت دارم
0
1400/01/19
رستا (◔◡◔)
ای وای چ زود😹😹
0
1400/01/19
رستا (◔◡◔)
اهان پس دیگ نرو اونجا
برو پیش دکتر خودت
برو پیش دکتر خودت
0
1400/01/19
سوال کننده
آره میرم پیش خودش، رستا دعا کن قلبش تشکیل شه نمیدونم چرا عین اینخلا استرس دارم😂
0
1400/01/19
سوال کننده
راستی جیشم زیاد دارم😂🙈 هی میرم دستشویی
0
1400/01/19
رستا (◔◡◔)
تشکیل میشه عزیزم ب چیزای خوب فکر کن😻 انشالله میری و صدای قلب جوجه کوچولوت رو میشنوی☺
استرس الکی نداشته باش خودتو سرگرم کن یادت بره
استرس الکی نداشته باش خودتو سرگرم کن یادت بره
0
1400/01/19
رستا (◔◡◔)
اره اینکه طبیعیه
تااخرش همینجوریه
من احساس میکنم مثانم میخاد بترکه
میرم دسشویی یذره میاد همش
تااخرش همینجوریه
من احساس میکنم مثانم میخاد بترکه
میرم دسشویی یذره میاد همش
0
1400/01/19
سوال کننده
نه بابا مال من آبشاره😂
1
1400/01/19
سوال کننده
انشالله
1
1400/01/19
رستا (◔◡◔)
واسه من خشکسالیه🤭
0
1400/02/01
سوال کننده
رستا هستی؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- پریودی بعد از قرص اورژانسی
- دکتر خواهش میکنم زود جواب بدین اورژانسی هست لطفا 😢😢🙏😢😢🚫🚫🚫🚫🚫🚫🚫🚫🚫🚫
- مصرف شیاف پروژسترون و هماتوم
- تفسیر سونوی اورژانسی
- خوردن قرص اورژانسی فوری فوری
- پریود نشدم کمکم کنییییید
- چرا پریود نمیشم با خوردن قرص اورژانسی
- سلام خانم دکتر و بچها لطفا کمکم کنید 😢😢😢 خون اومد محل تزریق آمپول انوکساپارین
- احتمال بارداری با پیشاب
- قرص اورژانسی و پریود نشدن



885

