به نام خدا...
نمیدونم...
با تشکر...
خدافظ...
😁
با تشکر فراوان از شما دوست عزیز😂😂😂
سیستم گرم کننده بینی ات ایراد داره لابد،😂😂
ای خدا چه مرضایی جدیداً مردم میگیرن😅😅
منم همیشه پاهام یخ بود ولی الان ک حامله ام یخ نیست
برام سواله🤪🤪🤪🤪🤪
گفتم شاید جراحی کردی بعدش اینطور شدی
منم بعضی وقتا پاهام سرده ولی بینیم بیشتر وقتا
سلام عزیزم خوبی، سردی پا نشونه کم خونیه
همیشه شوهرم صورتشو میزاره رو بینیم میگه به به عجب یخچالی
دیشب کل بدنم داغ بودا انگار تب داشتم ولی بینیم یه😂😂😂
نوک بینی و باسن همیشه سردن 😁
بخاری دماغت نیم سوز شده احتمالا