سلام دکتر جان وخواهرای گلم
من قرص دوقاستون استفاده میکردم برا منظم شدن پریود ۲۲ سیکلم هست باید تا ۲۵ سیکلم استفاده میکردم شبی یک عدد صبح دیدم پریود شدم قرصو قط کنم یا این سه روز رو هم استفاده کنم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



333
1400/01/16




