سلام عزیزم.کلسترول و تری گلیسیریدشون بالاست.تیرویید هم دارند.فکر کنم تیروییدشون پرکاره
البته تری گلیسیریدشون خیلی بالا نیست.اما برای تیرویید حتما باید برن متخصص غدد
قندشون هم باید بیشتر رعایت کنن
فکر کنم در نمونه ادرارشون هم کمی کلسیم اگزالت مشاهده شده.آب بیشتر بخورن تا به سنگ تبدیل نشه .البته جواب آزمایش رو دکتر که بردید راهنماییتون می کنند .من اینقدر فهمیدم
سلام کم کاری تیرویید ، پیش دیابت ، چربی خون بالا حتما متخصص داخلی مراجعه کنند