سلام من ماه قبل ۱۵ روز پریودم عقب انداختم و می خوام از این ماه شروع به اقدام کنم دیروز رفتم دکتر برام کلومیفن نوشت که از امشب هر ۱۲ ساعت یکی بخورم سوالم اینه که این قرصا ضرر داره کیست و اینا میسازه ؟بعدشم من اگه اقدام کنم این ماه اگه باردار نشدم ماه بعد بخورم اشکال داره
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



567
1400/01/15




