سلام عزیزم قطعا شرایط بدنت روی بچه تاثیر داره خودتو تقویت کن آب پرتقال و سیب بخور ی خوراکی شیرین بخور و منتظر حرکتاش بمون
ان شاالله زووود خوب بشی
اره خودمو بستم به مایعات امروز یه کم بهترم ولی حرکتاش قبلا خیلی زیاد بود الان خییلی کم شده خیلی نگرانم
تو نت خوندم هزار جور مطلب ترسناک بود نمیدونم چیکار کنم
حرکات بچه اصلا الان تو این هفته ها مهم نیست
دو اینکه بهتره بری پزشک عمومی از لحاظ کرونا خدایی نکرده اگر بود دارو بده استراحت زیاد کن بخور و بخواب و فقط
اخه خیلی خوب بود تقریبا کل روز میفهنیدم حرکتاشو
زنگ زدم ۴۰۳۰ برا علائمم گف نیازی به تست نیست بنا رو به کرونا میزاریم ولی خفیفه علائمتون فقط مایعات بخورید و قرنطینه کنید
خداروشکر امروز خوبم فقط نگران نی نی ام
سلام در این سن بارداری جنین الگوی حرکتی ثابتی ندارد و همین که در طول روز احساس میشه کافیست نگران نباشید
علائم کرونا را داشته آید رعایت کنید
خیلی ممنونم از پاسخگویی به موقعتون .نگرانیم رو برطرف کردین
بله با مایعات و استراحت بهتر شدیم و از خونه بیرون درنمیایم