سلام دوستان.من این ماه چندین بار نزدیکی برای اقدام به بارداری داشتم..الان ۳روز به پریودیمه..علائم دارم..ولی زیر دلم به نسبت ماه های قبل خیلی بیشتر شده جوریکه یهو از درد گر میگیرم..بنظرتون ممکنه باردار باشم؟؟؟دائم فک میکنم الانه که پریودبشم..ترشح شفافم دارم
0
1400/01/14
فاطمه ......
انشالله بارداری عزیزم
0
1400/01/14
فاطمه ......
بی بی بزن
اگر ناامید نمیشب
اگر ناامید نمیشب
0
1400/01/14
سوال کننده
خدا از دهنت بشنوه..همش تو فکر اینم ک الانه که پر بشم
0
1400/01/14
سوال کننده
اینو چند روز پیش عصر زدم
4
1400/01/14
سوال کننده

0
1400/01/14
سوال کننده
البته خط دوم بعداز دو س دیقه اومپ
0
1400/01/14
سوال کننده
گفتم بیخیال...کنسله
0
1400/01/14
سوال کننده
واس همون فک میکنم بدون شک پریود میشم.چون کلی علائم دارم
0
1400/01/14
sogand ....
سلام عزیزم تا ده دقیقه من شنیدم راه داره
0
1400/01/14
سوال کننده
جدی؟؟؟؟۱۰دیقه ک پر رنگ تر شد
0
1400/01/14
sogand ....
دوباره بزن خب ایشالله که بارداری 😍
0
1400/01/14
sogand ....
ولی اینم مثبته
0
1400/01/14
سوال کننده
گفتم بزار ی روز از پریودیم بگذره بعد بزنم..البته اگه پریود نشم
0
1400/01/14
مامان آیلین 🥰😍🥰
این ک مثبته
0
1400/01/14
💗masumeh💗 👨👩👧
دختر هاله به این واضحی افتاده میگی بیخیال شدم مبارکه
0
1400/01/14
sogand ....
پس مبارکه😍😘
0
1400/01/14
سوال کننده
انقدر دل دررررد دارم
0
1400/01/14
مامان آیلین 🥰😍🥰
مباااااارکههههه
0
1400/01/14
سوال کننده
خدا از زبونتون بشنوه...خودم ک نا امیدم..شوهرم میگه لفظ نیا
0
1400/01/14
sogand ....
علت کم رنگیشم اینه ک زود زدی دوروز دیگه بزنی پر رنگ پر رنگ میشه
0
1400/01/14
💗masumeh💗 👨👩👧
الانم بی بی بگیری بزنی پررنگتر میشه ولی یکی بگیر صبح با ادرار اول صبح بزن
0
1400/01/14
سوال کننده
گفتم اگه شد که الحمدلله...نشدم ماه بعد..ولی واقعا الان ک به پریودیم نزدیکه غصه دارشدم
0
1400/01/14
sogand ....
منم همینطورم انگار ک میخوای پریود بشی
0
1400/01/14
سوال کننده
اگه پریود بشم غصه دار میشم..ولی سپردم به خدا
0
1400/01/14
sogand ....
هر چی از پری بگذره پررنگ تره
0
1400/01/14
سوال کننده
چون مادرم سابقه باردار نشدن طولانی داره
0
1400/01/14
سوال کننده
ترسیدم
0
1400/01/14
💗masumeh💗 👨👩👧
مطمئن باش بارداری
0
1400/01/14
سوال کننده
قشنک علائم ماه قبلم فقط ی کم بیشتر
0
1400/01/14
sogand ....
یه چند روز صبر کن آزمایش بده
0
1400/01/14
محدثه ..
عزیزم انشالا ک بارداری
بی بی کاملا هاله داره و مشخصه
بی بی کاملا هاله داره و مشخصه
0
1400/01/14
سوال کننده
قراره۱۷بشم...اگر نشم امید بخدا۲۰میرم ازمایش
0
1400/01/14
sogand ....
الکی استرس نداشته باش
0
1400/01/14
سوال کننده
توکل بخدا
0
1400/01/14
سوال کننده
برام دعاکنید
1
1400/01/14
سوال کننده
ایشالله که باشم
0
1400/01/14
فاطمه ......
انشالله
0
1400/01/14
💞👪farzaneh👼 a
سلام مبارکه 🎉👶
0
1400/01/14
سوال کننده
سلام...خداکنه عزیزم
0
1400/01/14
Masoume N
این بی بی چک مثبته بارداری.... ان شاء الله که بارداری راحتی داشته باشی 🌹
0
1400/01/14
دریا ..
مبارک باشه بسلامتی عزیزم
0
1400/01/14
سوال کننده
الانکه کلی علائم پریودی دارم اخع
0
1400/01/14
سوال کننده
همش فک میکنم الانه که پریود بشم...دل درد و کمر درد شدید
0
1400/01/14
Eli B
سلام عزیزم
بی بی منم با هاله بود بعد چند دقیقه تیره تر شد
مبارکه
شک نکن ❤😘
بی بی منم با هاله بود بعد چند دقیقه تیره تر شد
مبارکه
شک نکن ❤😘
0
1400/01/14
🌸🌸🌸 ma@
عزیزم مبارکه کامل مثبته برو آز بده
0
1400/01/14
سوال کننده
اره تیره شد
ولی من چون انگار دارم پریود میشم تو دلم خالی شده
ولی من چون انگار دارم پریود میشم تو دلم خالی شده
0
1400/01/14
سوال کننده
اگه عقب بندازم میرم
0
1400/01/14
Eli B

ببین ای مال منه،بی بی شما ک خیلی پررنگتره 😍
0
1400/01/14
Eli B
عزیزم پریودی و بارداری علائمش شبیه همه
1
1400/01/14
ماه بانو .
به خاطره اینه که نطفه داره جاشا توی رحم سفت میکنه
0
1400/01/14
Eli B
شک نکن
0
1400/01/14
ماه بانو .
انرژی منفی نده به خودت
0
1400/01/14
سوال کننده
واس من پر رنگ تر بود
0
1400/01/14
الهه ...
من نزدیک پریودیم خیلی دل دزد داشتم همش منتظر بودم پری بشم ولی خبری نبود ک بی بی زدم مثبت شد
از شما هم مثبته مبارک باشه
از شما هم مثبته مبارک باشه
0
1400/01/14
Eli B
پس یعنی جوابش قطعی تره 😉
0
1400/01/14
Mozhgan 🙋🤩🤩
مثبته مبارکه
0
1400/01/14
Hamideh 👩👧👧
منم فردا موعدمه دل درد دارم کمردرد خستگی
0
1400/01/14
Hamideh 👩👧👧
البته چند سری سینه درد هم دارم ولی پریود میشم
0
1400/01/14
سوال کننده
🥺🥺🥺🥺🤲🤲🤲ایشالله
0
1400/01/14
Hamideh 👩👧👧
میترسم بی بی بزنم
0
1400/01/14
سوال کننده
ایشالله ک این دفعه نشی
0
1400/01/14
Hamideh 👩👧👧
خدا از دهنت بشنوه
0
1400/01/14
سوال کننده
والا از بس علائم غلبه کرده
ادم شک میکنن
ادم شک میکنن
0
1400/01/14
سوال کننده
الان یکساله ک اقدام داری؟
0
1400/01/14
Hamideh 👩👧👧
الان بیشتر یک ساله
0
1400/01/14
سوال کننده
ایشالله...از استرس تند تند چک میکنم ک پریود نشم
0
1400/01/14
سوال کننده
دکتر چی میگه؟؟؟؟
0
1400/01/14
Hamideh 👩👧👧
وای منم همینطورم
0
1400/01/14
سوال کننده
توکه فردا تکلیفت معلوم میشه...من هنوز س روز دارم با کلی درد و استرس
0
1400/01/14
Hamideh 👩👧👧
خودم مشکلی ندارم تخمک گذاریم عالیه گفتن اسپرم شوهرم تحرک کمه ولی تا چندماه پیش ک دارو مصرف کرده بود خوب شده بود
0
1400/01/14
Hamideh 👩👧👧
توکل بخدا...
0
1400/01/14
سوال کننده
به حق حضرت زهرا این ماه ماهه توئه و خبر خوش
0
1400/01/14
Hamideh 👩👧👧
ایشالا برا همه منتظرا ...
بخدا مردیم از استرس
بخدا مردیم از استرس
0
1400/01/14
Fi Fi 🤱
عزیزم دیگه بیبی چکت مثبته ... منم کاملا علائم پریود داشتم مطمئن بودم باردار نیستم چون حس میکردم الانه ک پ بشم ولی یه روز به موعدم صبرم تموم شد آز دادم مثبت بود
0
1400/01/14
Fi Fi 🤱
بنظر من که برو ازمایش بده تموم
0
1400/01/14
سوال کننده
یعنی فردا ک دو روز به پریودیمه برم ازمایش بدم؟؟؟؟
0
1400/01/14
سوال کننده
خداییش الان بدنم خیس عرق شد...جرئت ندارم انگار😭😭از منفی بودن میترسم
0
1400/01/14
🤱 Hani Joonii💜
فردا بی بی بزن مثبته 100 درصد
موعدت گذشت برو آز
موعدت گذشت برو آز
0
1400/01/14
🤱 Hani Joonii💜
اونروزم گفتم ک + هستی محدثه جان
0
1400/01/14
سوال کننده
باورت میشه همش دنبال جملات مثبتم ک بگم علائمم عادیه...دعاکنید
0
1400/01/14
سوال کننده
خداکنه پریودیم عقب بیوفته
0
1400/01/14
سوال کننده
ازبس فکرم درگیره همش خواب جواب ازمایش با بتای پایین میبینم
0
1400/01/14
مامان نورا خانم .
عزیزم با این تست حامله ای چون منم همین جور بود
0
1400/01/14
مامان نورا خانم .
مبارک باشه صبح حتما برو
0
1400/01/14
سوال کننده
اگه جرعت پیدا کنم میرم...حتما میرم...وگرنه این سه روزم میگذرونم..بلکه عقب بندازم
0
1400/01/14
Fi Fi 🤱
جملات مثبت نمیخواد بابا بیبی چکت مثبته... علائم پریودی هم برای بارداری هم هست
0
1400/01/14
سوال کننده
ایشاالله همینی باشه که شما میگی...
0
1400/01/15
معصومه جلالی
سلام عزیزم
منم شرایط و درهام مثل شماس
۳روزهم مونده به موعدم
احساس بارداری دارم
احساس پریود هم دارم
ولی ۲شب پیش بی بی زدم منفی بود
دیگه نمیخوام تا بعداز موعد بزنم
خیلی انتظار سخته
منم شرایط و درهام مثل شماس
۳روزهم مونده به موعدم
احساس بارداری دارم
احساس پریود هم دارم
ولی ۲شب پیش بی بی زدم منفی بود
دیگه نمیخوام تا بعداز موعد بزنم
خیلی انتظار سخته
0
1400/01/15
معصومه جلالی
مبارکت باشه
واسه منم دعا کن
واسه منم دعا کن
0
1400/01/15
سوال کننده
والا بی بی منو ک هرکه میبینه میگه مثبته...فعلا که پره استرس و دلهره ام...
بچه اولتونه؟
بچه اولتونه؟
0
1400/01/15
معصومه جلالی
نه یه دختر مثل ماه
هفت ساله دارم
هفت ساله دارم
0
1400/01/15
معصومه جلالی
یکی هم پارسال سقط کردم
مرداد ۹۹
مرداد ۹۹
0
1400/01/15
سوال کننده
خدا بهت ببخشه و عاقبتش به خیر
علائمت مث بارداری اولت نیس؟
علائمت مث بارداری اولت نیس؟
0
1400/01/15
معصومه جلالی
الان چندماه اقدامم
ولی نمیدونم چرا هرماه پریود میشم😔
ولی نمیدونم چرا هرماه پریود میشم😔
0
1400/01/15
معصومه جلالی
راستش اونموقع تازه عروس بودم یادم نیست
0
1400/01/15
سوال کننده
من تازه اقدامم علائمم شدید تر از ماه قبله..توکل بخدا...
0
1400/01/15
معصومه جلالی
منم هرماه این علائم رو دارم
ولی نه مثل شما شدید
ولی نه مثل شما شدید
0
1400/01/15
معصومه جلالی
به امید خدا
۳روز دیگه هردوتامون باخبر خوش میایم
۳روز دیگه هردوتامون باخبر خوش میایم
1
1400/01/15
سوال کننده
اخی...ایشالله خدا دامن همرو سبز کنه...من از اول عید دوتا خبر بارداری شنیدم تو نزدیکام...الان همه چشماشون بمنه..هی میگن نوبت توىه
0
1400/01/15
معصومه جلالی
به کسی نگفتی؟
0
1400/01/15
سوال کننده
به هیچکس...حتی مادرم...خواهرمم ک شیش سالشه و کلا خودم تنهام
0
1400/01/15
معصومه جلالی
ای جان
0
1400/01/15
سوال کننده
راستش اگرم بشم...تا زمانیکه صدای قلبشو نشنوم به کسی نمیگم...هر زمان ک بشم
0
1400/01/15
sanaz 🌹🌹🌹
عزیزم انشالله ک بارداری و مبارکه
منکه بی بی زدم اولش کلا سفید شد انقد ناامید شدم ولی رفته رفته رنگ گرفت
من تا زمانی ک قلبشو دیدم باورم نمیشد باردارم
منکه بی بی زدم اولش کلا سفید شد انقد ناامید شدم ولی رفته رفته رنگ گرفت
من تا زمانی ک قلبشو دیدم باورم نمیشد باردارم
0
1400/01/15
sanaz 🌹🌹🌹

ببین چقد کمرنگه تازه ی روز بعد موعدمم بود
0
1400/01/15
سوال کننده
شاید امروز برم ازمایش
0
1400/01/15
سوال کننده
برام دعاکنید
0
1400/01/15
پزشک اوما
سلام فعلا این سه روز هم صبر کنید اگر خونریزی شروع نشد تیتر بتا بده
1
1400/01/15
سوال کننده
سلام...ممنونم
0
1400/01/16
سوال کننده

0
1400/01/16
سوال کننده
بچه ها..جواب بتام اومد..ی روز ب موعد
0
1400/01/16
سوال کننده
ولی دل درد پریودی دارم
0
1400/01/16
سوال کننده
یهو میاد سراغم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



685

