Ooma
پرسش (1400/01/14):

سلام دوستان باتجربه راهنمایی کنید

سلام دوستان.من این ماه چندین بار نزدیکی برای اقدام به بارداری داشتم..الان ۳روز به پریودیمه..علائم دارم..ولی زیر دلم به نسبت ماه های قبل خیلی بیشتر شده جوریکه یهو از درد گر میگیرم..بنظرتون ممکنه باردار باشم؟؟؟دائم فک میکنم الانه که پریودبشم..ترشح شفافم دارم

انشالله بارداری عزیزم
بی بی بزن
اگر ناامید نمیشب
خدا از دهنت بشنوه..همش تو فکر اینم ک الانه که پر بشم
اینو چند روز پیش عصر زدم
سلام دوستان باتجربه راهنمایی کنید
البته خط دوم بعداز دو س دیقه اومپ
گفتم بیخیال...کنسله
واس همون فک میکنم بدون شک پریود میشم.چون کلی علائم دارم
سلام عزیزم تا ده دقیقه من شنیدم راه داره
جدی؟؟؟؟۱۰دیقه ک پر رنگ تر شد
دوباره بزن خب ایشالله که بارداری 😍
ولی اینم مثبته
گفتم بزار ی روز از پریودیم بگذره بعد بزنم..البته اگه پریود نشم
این ک مثبته
دختر هاله به این واضحی افتاده میگی بیخیال شدم مبارکه
پس مبارکه😍😘
انقدر دل دررررد دارم
مباااااارکههههه
خدا از زبونتون بشنوه...خودم ک نا امیدم..شوهرم میگه لفظ نیا
علت کم رنگیشم اینه ک زود زدی دوروز دیگه بزنی پر رنگ پر رنگ میشه
الانم بی بی بگیری بزنی پررنگتر میشه ولی یکی بگیر صبح با ادرار اول صبح بزن
گفتم اگه شد که الحمدلله...نشدم ماه بعد..ولی واقعا الان ک به پریودیم نزدیکه غصه دارشدم
منم همینطورم انگار ک میخوای پریود بشی
اگه پریود بشم غصه دار میشم..ولی سپردم به خدا
هر چی از پری بگذره پررنگ تره
چون مادرم سابقه باردار نشدن طولانی داره
ترسیدم
مطمئن باش بارداری
قشنک علائم ماه قبلم فقط ی کم بیشتر
یه چند روز صبر کن آزمایش بده
عزیزم انشالا ک بارداری
بی بی کاملا هاله داره و مشخصه
قراره۱۷بشم...اگر نشم امید بخدا۲۰میرم ازمایش
الکی استرس نداشته باش
توکل بخدا
برام دعاکنید
ایشالله که باشم
انشالله
سلام مبارکه 🎉👶
سلام...خداکنه عزیزم
این بی بی چک مثبته بارداری.... ان شاء الله که بارداری راحتی داشته باشی 🌹
مبارک باشه بسلامتی عزیزم
الانکه کلی علائم پریودی دارم اخع
همش فک میکنم الانه که پریود بشم...دل درد و کمر درد شدید
سلام عزیزم
بی بی منم با هاله بود بعد چند دقیقه تیره تر شد
مبارکه
شک نکن ❤😘
عزیزم مبارکه کامل مثبته برو آز بده
اره تیره شد
ولی من چون انگار دارم پریود میشم تو دلم خالی شده
اگه عقب بندازم میرم
ببین ای مال منه،بی بی شما ک خیلی پررنگتره 😍
ببین ای مال منه،بی بی شما ک خیلی پررنگتره 😍
عزیزم پریودی و بارداری علائمش شبیه همه
به خاطره اینه که نطفه داره جاشا توی رحم سفت میکنه
شک نکن
انرژی منفی نده به خودت
واس من پر رنگ تر بود
من نزدیک پریودیم خیلی دل دزد داشتم همش منتظر بودم پری بشم ولی خبری نبود ک بی بی زدم مثبت شد

از شما هم مثبته مبارک باشه
پس یعنی جوابش قطعی تره 😉
مثبته مبارکه
منم فردا موعدمه دل درد دارم کمردرد خستگی
البته چند سری سینه درد هم دارم ولی پریود میشم
🥺🥺🥺🥺🤲🤲🤲ایشالله
میترسم بی بی بزنم
ایشالله ک این دفعه نشی
خدا از دهنت بشنوه
والا از بس علائم غلبه کرده
ادم شک میکنن
الان یکساله ک اقدام داری؟
الان بیشتر یک ساله
ایشالله...از استرس تند تند چک میکنم ک پریود نشم
دکتر چی میگه؟؟؟؟
وای منم همینطورم
توکه فردا تکلیفت معلوم میشه...من هنوز س روز دارم با کلی درد و استرس
خودم مشکلی ندارم تخمک گذاریم عالیه گفتن اسپرم شوهرم تحرک کمه ولی تا چندماه پیش ک دارو مصرف کرده بود خوب شده بود
توکل بخدا...
به حق حضرت زهرا این ماه ماهه توئه و خبر خوش
ایشالا برا همه منتظرا ...
بخدا مردیم از استرس
عزیزم دیگه بیبی چکت مثبته ... منم کاملا علائم پریود داشتم مطمئن بودم باردار نیستم چون حس میکردم الانه ک پ بشم ولی یه روز به موعدم صبرم تموم شد آز دادم مثبت بود
بنظر من که برو ازمایش بده تموم
یعنی فردا ک دو روز به پریودیمه برم ازمایش بدم؟؟؟؟
خداییش الان بدنم خیس عرق شد...جرئت ندارم انگار😭😭از منفی بودن میترسم
فردا بی بی بزن مثبته 100 درصد
موعدت گذشت برو آز
اونروزم گفتم ک + هستی محدثه جان
باورت میشه همش دنبال جملات مثبتم ک بگم علائمم عادیه...دعاکنید
خداکنه پریودیم عقب بیوفته
ازبس فکرم درگیره همش خواب جواب ازمایش با بتای پایین میبینم
عزیزم با این تست حامله ای چون منم همین جور بود
مبارک باشه صبح حتما برو
اگه جرعت پیدا کنم میرم...حتما میرم...وگرنه این سه روزم میگذرونم..بلکه عقب بندازم
جملات مثبت نمیخواد بابا بیبی چکت مثبته... علائم پریودی هم برای بارداری هم هست
ایشاالله همینی باشه که شما میگی...
سلام عزیزم
منم شرایط و درهام مثل شماس
۳روزهم مونده به موعدم
احساس بارداری دارم
احساس پریود هم دارم
ولی ۲شب پیش بی بی زدم منفی بود
دیگه نمیخوام تا بعداز موعد بزنم
خیلی انتظار سخته
مبارکت باشه
واسه منم دعا کن
والا بی بی منو ک هرکه میبینه میگه مثبته...فعلا که پره استرس و دلهره ام...
بچه اولتونه؟
نه یه دختر مثل ماه
هفت ساله دارم
یکی هم پارسال سقط کردم
مرداد ۹۹
خدا بهت ببخشه و عاقبتش به خیر
علائمت مث بارداری اولت نیس؟
الان چندماه اقدامم
ولی نمیدونم چرا هرماه پریود میشم😔
راستش اونموقع تازه عروس بودم یادم نیست
من تازه اقدامم علائمم شدید تر از ماه قبله..توکل بخدا...
منم هرماه این علائم رو دارم
ولی نه مثل شما شدید
به امید خدا
۳روز دیگه هردوتامون باخبر خوش میایم
اخی...ایشالله خدا دامن همرو سبز کنه...من از اول عید دوتا خبر بارداری شنیدم تو نزدیکام...الان همه چشماشون بمنه..هی میگن نوبت توىه
به کسی نگفتی؟
به هیچکس...حتی مادرم...خواهرمم ک شیش سالشه و کلا خودم تنهام
ای جان
راستش اگرم بشم...تا زمانیکه صدای قلبشو نشنوم به کسی نمیگم...هر زمان ک بشم
عزیزم انشالله ک بارداری و مبارکه
منکه بی بی زدم اولش کلا سفید شد انقد ناامید شدم ولی رفته رفته رنگ گرفت
من تا زمانی ک قلبشو دیدم باورم نمیشد باردارم
ببین چقد کمرنگه تازه ی روز بعد موعدمم بود
ببین چقد کمرنگه تازه ی روز بعد موعدمم بود
شاید امروز برم ازمایش
برام دعاکنید
سلام فعلا این سه روز هم صبر کنید اگر خونریزی شروع نشد تیتر بتا بده
سلام...ممنونم
سلام دوستان باتجربه راهنمایی کنید
بچه ها..جواب بتام اومد..ی روز ب موعد
ولی دل درد پریودی دارم
یهو میاد سراغم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.