دوستان من داخل ۸ هفته تاامروز لک داشتم امروز رفتم سونو گفت همه چی خوبه تاالان دوتا سونودادم دوتاشم خوب بوده و ضربان قلب اوکی بوده و هماتوم نداشتم...ولی همونک از سونو درومدم رفتم دستشویی خون ازم اومد زمانی که سونو انجام بدم خیلی اب خوردمو بهم فشار اومد یکمم راه رفتمو سوار ماشین زیاد بودم عایا میتونه دلیلش اینا باشه؟؟؟دو سه بار از بعد سونو خون دیدم بااینک همه چی خوب بودش دکتر میگه تهدید به سقط هستی و ۵۰ ۵۰ هستش؟توروخدا اگ تجربه دارید بگید؟؟
0
1400/01/14
Mozhgan 🙋🤩🤩
شیاف میزاری عزیزم؟
0
1400/01/14
ستاره *
سونو واژینال انجام دادی؟
0
1400/01/14
مهربانو. ..
سلام عزیزم
به نظر من بخاطر همون آزمایش و سنوی که دادی خونریزی داری
اصلا استرس نداشته باش، استراحت کن گلم
انشاءالله خیره💖💖💖
به نظر من بخاطر همون آزمایش و سنوی که دادی خونریزی داری
اصلا استرس نداشته باش، استراحت کن گلم
انشاءالله خیره💖💖💖
0
1400/01/14
💗masumeh💗 👨👩👧
سلام عزیزم منم فردای سونو قلب خون دیدم
0
1400/01/14
💗masumeh💗 👨👩👧
من فک میکنم بخاطر سونو بوده از اون به بعد شیافمو هر ۱۲ساعت کردم و استراحت میکنم یه سره دراز میکشم خداروشکر قطع شده
0
1400/01/14
💗masumeh💗 👨👩👧
عکس سونوتو بفرست
0
1400/01/14
سوال کننده
بله هر ۱۲ ساعت
0
1400/01/14
سوال کننده
ن رو شکم انقد بهم گفت اب بخور رو واژنم خیلی فشار بودش
0
1400/01/14
سوال کننده
خدااز دهنت بشنوه سونو ک خوب بودش ولی دکتر گفت سقط ۵۰ ۵۰ انقد گریه کردم خیلی ناراحتم
0
1400/01/14
سوال کننده
من یهفتس لک داشتم شیاف قطع نکرد امروزم بعد سونو اینطور شد
0
1400/01/14
سوال کننده

اخرش نوشته عدم تناسب دکتر گفت اونو ولش کن هر سونو یه چیز مینویسه
0
1400/01/14
💗masumeh💗 👨👩👧
چرا این حرفو زد؟
0
1400/01/14
سوال کننده
گفتم خون دیدم از صبح دو سه بار گفت پس تهدید ب سقطی ۵۰ ۵۰ موندش
0
1400/01/14
سوال کننده
شیاف خارجیشم میزارم
0
1400/01/14
avaa 22
شیاف خارجی رو از کجا گیر میاری
0
1400/01/14
💗masumeh💗 👨👩👧
ببین فاطمه جون فقط استراحت کن منم خودم وقتی خون دیدم حالم خراب شد گفتم وای سقط میکنم ولی خداروشکر خوبم نگران نباش استراحت مطلق باش فقط واسه دستشویی بلندشو
0
1400/01/14
avaa 22
کدوم شهری عزیزم
0
1400/01/14
سوال کننده
من با هزار بدبختی ۱۵ تا دونه گیر اوردم شوهرخواهرم گیر اورد برام
0
1400/01/14
💗masumeh💗 👨👩👧
حتما از مقعد بزار
0
1400/01/14
سوال کننده
فرنگی میری؟
0
1400/01/14
سوال کننده
تهرانم
0
1400/01/14
سوال کننده
اره از مقعد
0
1400/01/14
💗masumeh💗 👨👩👧
آره
0
1400/01/14
سوال کننده
من اومدم خونه خواهرم بمونم فرنگی ندارن
0
1400/01/14
💗masumeh💗 👨👩👧
همه چی دست خداست توکل کن به حرف سونو توجهی نکن خداروشکر ضربان قلبشم خوبه
0
1400/01/14
avaa 22
حتما باید فرنگی استفاده کنیم؟
0
1400/01/14
avaa 22
منم چن روزی لک داشتم
0
1400/01/14
avaa 22
هفدهم ان تی دارم
0
1400/01/14
💗masumeh💗 👨👩👧
اشکال نداره رفتی زیاد نمون زود بیا بیرون
0
1400/01/14
avaa 22
شیاف استفاده کردم قط شد
0
1400/01/14
سوال کننده
اره اون هفته ک رفتم سونو کاملا همه چی خوب بود ضربان قلبش ۱۴۹ بودش دقیقا امروز ک شد یک هفته ضربان قلبش ۱۷۸ هستش
0
1400/01/14
سوال کننده
انشالله ک خیره
0
1400/01/14
سوال کننده
اره زود بلند میشم
0
1400/01/14
avaa 22
مرسی عزیزم همینطور برا خودت
0
1400/01/14
💗masumeh💗 👨👩👧
نه ولی فرنگی راحت تری اگه نبودم مشکلی نیست
0
1400/01/14
سوال کننده
دعا کنید داغون شدم امروز حسابی از حرف دکترا
0
1400/01/14
💗masumeh💗 👨👩👧
شمام استراحت کن خداروشکر ان تی ام رفتی نگرانی نداره
0
1400/01/14
avaa 22
عیب نداره برا این اینجور حرف میزنن ک استراحت کنی وگرن الان دیگ ۷۰ درصد مامانا لک دارن
0
1400/01/14
💗masumeh💗 👨👩👧
ببین عزیزم استراحت خیلی تاثیر داره رفتی خونه خواهرت بمون اونجا فعلا فقط تو جا باش بلند نشو
0
1400/01/14
avaa 22
تازه بعضا تا اخر بارداری هم دارن
0
1400/01/14
avaa 22
اگ لک قهوه ایه اصلا مشگلی نیس
0
1400/01/14
سوال کننده
انشالله خداب دلم نگاه کنه
0
1400/01/14
💗masumeh💗 👨👩👧
من اصلا به دعا اعتقاد نداشتم اون شب خونه مامانم خون دیدم انقدر حالم بد شد فقط گریه میکردم بابام رفت دعا نویس آورد برام
0
1400/01/14
سوال کننده
اره تو جام فقط برا دستشویی
0
1400/01/14
avaa 22
تو همین برنامه اوما روزی چنتا پیام لک میخونی
0
1400/01/14
avaa 22
میبینی ک زیاده
0
1400/01/14
سوال کننده
قهوه ای بود امروز رفتم سونو بعدش خون شد
0
1400/01/14
💗masumeh💗 👨👩👧
آره بابا الان اکثرا لک بینی دارن
0
1400/01/14
سوال کننده
فقط خداروصدا میزنم
0
1400/01/14
💗masumeh💗 👨👩👧
انشاالله چیزی نیست عزیزم
0
1400/01/14
سوال کننده
توکل ب خدا
0
1400/01/15
پزشک اوما
سلام وقتی سونو ها خوب بوده نگران نباشید مشکلی نیست فقط استراحت کنید و شیاف پروژسترون را استفاده کن
0
1400/01/15
ترنم ...
نگران نباش منم مثل شما بودم 3 هفته لک داشتم دو تا سونو رفتم گفتی خوبه همه چیز
دلی رفتم پیش متخصص خودم پرینانالوژیست هست داخل مطب سونو کرد گفت هماتوم داری
فقط استراحت کن چند وقت
شیاف بزار
فقط برا دستشویی بلند شو از جات
دلی رفتم پیش متخصص خودم پرینانالوژیست هست داخل مطب سونو کرد گفت هماتوم داری
فقط استراحت کن چند وقت
شیاف بزار
فقط برا دستشویی بلند شو از جات
0
1400/01/15
سوال کننده
امیدوارم ک خوب بشم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



435

