سلام خانم دکتروعزیزای دل من یه لوله ام بسته اس به همین خاطر دکتر برام سونو واژینال نوشت مطمئن بشیم داخل رحم هست. عکس سونومو میفرستم فقط ساک دیده شده. تو این هفته طبیعیه؟
برام زده 5هفته ودوروز
پرسش (1400/01/14):
خانمایی که تو 5هفته سونو دادین چی دیده شد؟
1045
36
1400/01/14
سوال کننده
0
1400/01/14
سوال کننده

0
1400/01/14
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
بله طبیعیه
1
1400/01/14
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
۷ هفته تا ۹ هفته هم قلبش شروع ب تپیدن میکنه و دیده میشه ان شالله
0
1400/01/14
سوال کننده
انشاءالله. چون کیسه زرد رو هم ندیدن نگران شدم
0
1400/01/14
💗masumeh💗 👨👩👧
طبیعی عزیزم به سلامتی ایشاالله😍
0
1400/01/14
💗masumeh💗 👨👩👧
دو هفته دیگه بری قلبشم تشکیل شده❤
1
1400/01/14
سوال کننده
فداتشم عزیزم انشاءالله خدا نی نیتو برات حفظ کنه
0
1400/01/14
💗masumeh💗 👨👩👧
همچنین عزیزم😍
0
1400/01/14
maryam 💫
منم ۵ هفته رفتم سونوم مثل مال شما بود
0
1400/01/14
maryam 💫
منتظرم ۲۱ام دوباره برم
0
1400/01/14
سوال کننده
انشاءالله باخبرخوش میای عزیزم 🌹
چندم رفتین برا سونو؟ چقدر از موعدت گذشته بود
چندم رفتین برا سونو؟ چقدر از موعدت گذشته بود
0
1400/01/14
rahill❤ ❤
منم رفتم سونو فقط ساکو دید نگران نباش زود رفتی گلم گفت ۱۰روز دیگتکرار کنیم سونو رو ولی من دیگ میذارم ۸هفته میرم
0
1400/01/14
سوال کننده
من مجبور شدم فداتشم وگرنه نمیگرفتم. خوب میکنی منم میزارم دو سه هفته دیگه میرم
0
1400/01/14
سوال کننده
هرموقع رفتی تو اون تاپیک که هستیم خبر بده عزیزم
0
1400/01/14
maryam 💫
۶ ام رفتم گفت حدودا ۵ونیم ۶ هفته ای وفقط ساک هست فعلا زوده ده روز دیگه بیا
0
1400/01/14
rahill❤ ❤
منم مجبور بودم بخاطر لک بینی
0
1400/01/14
💎 sara 💎
منم ۵ هفته و یه روز رفتم فقط ساک بود
0
1400/01/14
rahill❤ ❤
چند هفته برا قلبش رفتی؟
0
1400/01/14
مامان دختری
اره دیگه منم تو 5هفته فقط سامو دید و 7هفته رفتم واسه قلب
0
1400/01/14
سوال کننده
چندهفته برا قلبش رفتی عزیزم؟
0
1400/01/14
سوال کننده
انشاءالله به سلامت نی نیتو بغل بگیری عزیزم
0
1400/01/14
سوال کننده
عزیزم انشاءالله رفتی اومدی اینجا خبرشو بهم بده. خدا نی نیتو حفظ کنه برات🌹
0
1400/01/14
💎 sara 💎
نرفتم هنوز.. احتمالا ۱۷ یا ۱۸ برم
0
1400/01/14
💎 sara 💎
نرفتم هنوز عزیزم
0
1400/01/14
rahill❤ ❤
انشالله بسلامتی منم ۸یا۹هفته میرم
0
1400/01/14
rahill❤ ❤
انشالله
0
1400/01/14
سوال کننده
انشاءالله به سلامتی باشه
0
1400/01/15
rahill❤ ❤
شماعلائم چی داری؟
0
1400/01/15
پزشک اوما
سلام همه موارد برای این سن بارداری طبیعی است نگران نباشید
0
1400/01/15
سوال کننده
سینه درد وحشتناک. تکرر ادرار. خیلی سردم میشه وخوابم میاد
1
1400/01/15
سوال کننده
ممنون بابت جوابتون
0
1400/01/15
rahill❤ ❤
من فقط مورد اول رو ندارم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- پریود یکروزه چه دلیلی داره
- آیا ممکن هست باردارباشم؟
- هماتومی ها بیاید سریع
- مصرف عرق کاسنی از هفته چندم بارداری؟
- وای خدایا باورم نمیشه یعنی باردارم
- علت ترشح قهوه ای در هفته نهم بارداری
- استراحت در سرکلاژ باید در چه حد باشه ؟
- اقدام در دو روز قبل از تخمک گذاری و نداشتن علائم بارداری
- بچه ها بیبی چکم مثبته؟
- زمان مناسب شروع قرص لتروزول




