Ooma
پرسش (1400/01/14):

سلام خانما خوبید سال نوتون مبارک

تورو خدا دعا کنید شوهر خواهرم دستش رفته تو دستگاه سرکار،بیمارستان بستری دستش کبود کبود شده چند بار عملش کردن دیگ مونده بخدا و دعاهای ما،دخترش هفت ماهش بخاطر بچش دعا کنید فقط خوب بشه

ان شاء الله ک خطر رفع میشه و سلامتیش بر میگرده
انشالله که صحیح و سالم برمیگرده پیش خانوادش
اللهم اشفع کل مریض🙏
ان شاء الله خدا شفاشون میده
مرسی ازهمتون
أمَن یُجیبُ الْمُضطَــرَ إذا دَعاهُ وَ یَکشِفُ السُّو
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه