۱۱ هفته ۳ روز بودم یعنی ۳روز رفتم تو ۱۲ هفته
با دل خوش و سلامتی آن شالله
آره جنسییت بهم گفت خدارو شکر که خوبه زود نرفتم واسه غربالگری اول؟
من خودم 12هفته و 3روز رفتم
اما تو برگه سونو نوشته بود 12هفته کامل
این زود رفتنم باعث نشه همچیو دقیق نبینه
سلام نرمال است اما جفت سرراهی است و باید استراحت کنید و نزدیکی و پله و پیاده روی و کار و فعالیت سنگین ممنوع است
عکس سونوتم میفرستی ببینم؟
منم پیش رضوانی زاده رفتم جنسیتو نوشته دختر برامن
به من گفت به احتمال زیاد دختر ولی دقیق نیست
هروقت رفتی میای اینجا بگی جنسیتت رو؟
ولی میگن سونوگرافی دقیقیه
آره منم دکترم واسه ۱۶ جای دیگه گفته بود برم من تعریف اینجارو از دختر خالم شنیدم تو بیمارستان کودکان پرستاره گهف همه تعریفش میکنن و اینکه معمولا حدسش واسه جنسیت بچه ۸۰٪ درست در میاد
ای جان ایشالا صحیح و سالم بدنیا بیاریش عزیزم
مرسی عزیز دلم همینطور نینی شما🥰🥰