کولیک داره بچت عزیزم
هر دکتری یکدوای جدایی میده
به من یک دکتر بی بی کر داد
یکدکتر گرمیچر داد
یکدکتر دیگه کولیک ایز داد
ولی هیچکدومبچمو خوب نکرد
کولیک بچه ی من تا پاییان سه ماهگی بود
ولی ترنجبینم واسه بچه خوبه دلدردشوکممیکنه
ولی خوب اسهالش بیشتر میشه فکر کنم
خودتمسعی کن شیر میدی بعد غذاهات عرق نعناع وروغن زیتون بخوری
بعضی دکترا میگنمادر غذای نفاخ میخوزه باعثه ولی بچه ی من با شیر خشکمکولیک داشت
سعی کن از روش طب سنتی پیش نری. دکتر خیلی به من تاکید کرد که چیزی غیر از شیر بهش نده . این چیزا آخرش ضرر داره . کولیک باید دورش رو طی کنه . من شکم پسرم رو خلاف جهت عقربه های ساعت ماساژ میدم با روغن زیتون ، خوب بوده واسش .
سلام نوزاد زیر یک ماه هست بهتره دارو مصرف نشود ، ماساژ شکم کمک کننده است، برای ماساژ، نوزاد را به پشت خوابانده و با حرکات دایرهای و درجهت عقربههای ساعت بهآرامی شکم او را ماساژ دهید. بهتر است ماساژ با رعایت فاصلهی یک ساعت، قبل یا بعد از خوردن غذا، انجام شود. ورزش دوچرخه هم مفید است ، ابتدا نوزاد را به پشت خوابانده سپس پاهای او را مانند رکاب زدنِ دوچرخه حرکت دهید. اگر بهتر نشد افشره نعنا بدهید