سلام خانما میشه منو راهنمایی کنید
من تنبلی تخمدان دارم قرص متفورمین و ویتاگنوس مصرف میکنم از زمانی که این دوتارو مصرف کردم پریودم هرماه ۱۵روز عقب میفته. این ماه با ۱۵روز تاخیر باید دیروز پریود میشدم که نشدم امروز صبح با ترس و لرز بیبی چک استفاده کردم عکسشو میذارم بنظرتون درسته؟
پرسش (1400/01/14):
عکس بیبی چک منو ببینید
1326
163
1400/01/14
سوال کننده
0
1400/01/14
💙 Fatemeh 💙
بزار ببینیم
11
1400/01/14
سوال کننده

2
1400/01/14
mahsa s
مثبته مبارکه😍
0
1400/01/14
سوال کننده
وووویییییی توروخدا
0
1400/01/14
سوال کننده
من میگم کاذب باشه یوقت
0
1400/01/14
سوال کننده
آخه با این وضع پریودیم اصلا انتظار نداشتم
0
1400/01/14
mahsa s
حالا بذار بقیه ام بیان ولی این چیزی که من میبینم مثبته😀
0
1400/01/14
yase zahra
سلام مثبته عزیزم
0
1400/01/14
yase zahra
مبارکه
0
1400/01/14
سوال کننده
خدا از دهنت بشنوه
0
1400/01/14
yase zahra
کاذب نیست خطش واضحه
0
1400/01/14
سوال کننده
وااااااییییییی من باورم نمیشه اصلا😭😭😭
0
1400/01/14
mahsa s
مبارکه 😀😀
0
1400/01/14
💙 Fatemeh 💙
مثبته عزیزم
مبارکت باشه
مبارکت باشه
0
1400/01/14
سوال کننده
مرسی
0
1400/01/14
سوال کننده
مرسی
0
1400/01/14
سوال کننده
مرسی
0
1400/01/14
yase zahra
درکت میکنم
0
1400/01/14
سوال کننده
مرسی
0
1400/01/14
mahsa s
فردا برو آزمایش
4
1400/01/14
سوال کننده
انشالله هرکی بچه میخواد خدا قسمتش کنه به حق حضرت ابوالفضل
0
1400/01/14
yase zahra
یه بی بی چک قطره چکونی هم بزن خیالت راحت بشه
0
1400/01/14
سوال کننده
چقد این ماه من نذرش کردم
0
1400/01/14
سوال کننده
ندارم دوتا خودکاری دارم همسرم بیاد بگم بره بگیره
0
1400/01/14
yase zahra
خداروشکر که حاجت گرفتی
2
1400/01/14
سوال کننده
همون اولش که روش ادرار ریختم دوخط شد
0
1400/01/14
yase zahra
اره گلم بگیر بزن
0
1400/01/14
yase zahra
چه خوب خداروشکر دلت شاد شده
0
1400/01/14
سوال کننده
مرسی گلم🌺🌺 انشالله خدا دومی رو هم قسمتت کنه
0
1400/01/14
yase zahra
فدات عزیزم
توکل برخدا
توکل برخدا
1
1400/01/14
💙 Fatemeh 💙
برای منم دعا کن عزیزم..
0
1400/01/14
💙 Fatemeh 💙
دیگ وقتشه از اقدام بری تو بارداری😍
0
1400/01/14
mahsa s
ایشالا که بارداری راحتی داشته باشی
خیلی لحظه ی خوبیه وقتی بیبی مثبت میشه
خداروشکر😘
خیلی لحظه ی خوبیه وقتی بیبی مثبت میشه
خداروشکر😘
0
1400/01/14
سوال کننده
انشالله به زودی قسمتت میشه عزیزم
فقط بیخیال باش من این چندماه همش استرس داشتمو منتظر بودم این ماه دیگه کارای عیدو کردم زمانای اقدامم بهم خورد مرتب نبود ولی اهمیت ندادم به نیت حضرت ابوالفضل همش ذکر میگفتم خدا جوابمو داد😍😭
فقط بیخیال باش من این چندماه همش استرس داشتمو منتظر بودم این ماه دیگه کارای عیدو کردم زمانای اقدامم بهم خورد مرتب نبود ولی اهمیت ندادم به نیت حضرت ابوالفضل همش ذکر میگفتم خدا جوابمو داد😍😭
1
1400/01/14
سوال کننده
قربونت گلم انشالله برای شماهم همینطور باشه
6
1400/01/14
mohanna sadaf

مال منم مثبت شد بعداز شش ماه
0
1400/01/14
mahsa s
مبارکه😃😃
0
1400/01/14
yase zahra
به به چه مثبت خوشرنگی
0
1400/01/14
mahsa s
به سلامتی
0
1400/01/14
mohanna sadaf
ممنونم
0
1400/01/14
yase zahra
ان شالله که بارداری خوب وسالمی داشته باشید
0
1400/01/14
mohanna sadaf
انشاالله نصیب همه بشه این خوشحالی
0
1400/01/14
yase zahra
الهی آمین🙏
0
1400/01/14
سوال کننده
واااای مبارکه عزیزم ایشالله بهسلامت بگذرونی
0
1400/01/14
yase zahra
تا روز چند سیکلت قرص ویتاگنوس رو میخوردی؟
0
1400/01/14
💙 Fatemeh 💙
منم دیگ بیخیال شدم..ولی خیلی دلم میخواد مامان بشم..
1
1400/01/14
💙 Fatemeh 💙
مبارکهههه عزیزم😍😍😍
0
1400/01/14
yase zahra
ان شاللهکه به زودی دامنت سبزمیشه
0
1400/01/14
💙 Fatemeh 💙
امیدوارم..
0
1400/01/14
سوال کننده
من هرروز ناشتا دوتا میخوردم یوقتاهم یادم میرفتم نمیخوردم😂☹😪 این ماهم از اسفند تا الان چون یکم درگیر بودم خیلی مرتب نخوردم
0
1400/01/14
yase zahra
😀😀😀
0
1400/01/14
yase zahra
منم از پریروز قطره ش رو گرفتم روزی۴۰قطره میخورم
0
1400/01/14
fateme ^_^
عزیزم مثبته 😍
مبارکت باشه
مبارکت باشه
0
1400/01/14
سوال کننده
انشالله نتیجه بگیری عزیزم🙏
0
1400/01/14
yase zahra
ان شالله
0
1400/01/14
fateme ^_^
ای جان مبارکه😍😍
1
1400/01/14
سوال کننده
مرسی گلم😍🌺
0
1400/01/14
mitraaaa m
مثبت صد در صد مبارک باشه مامان شدنت🌹
0
1400/01/14
سوال کننده
مرسی عشقم 😍😍 اصلا باورم نمیشه
0
1400/01/14
سارا اعظمی
مبارکه عزیزم
0
1400/01/14
محدثه ..
مبارک باشه عزیزم 💓
0
1400/01/14
فاطی🍓 مامان پارسا
مبارکه😍😍😍
2
1400/01/14
فاطی🍓 مامان پارسا
انشالله امسال هرکی دلش بچه میخواد خدابهش سالمو صالح بده ....بی بی چک مثبت همه چشم انتظارارو ببینیم 😍😍😍
0
1400/01/14
سوال کننده
مرسی گلم انشالله سالم بغل بگیری نی نی نازتو😍
0
1400/01/14
سوال کننده
قربونت برای شماهم مبارک باشه سلامت باشه انشالله🌺🙏
0
1400/01/14
سوال کننده
انشالله فقط سالمو صالح باشه بقیه اش دیگع مهم نیست. خدا نی نی شمارو هم سلامت بفرسته تو بغلت😍😍
0
1400/01/14
Nazmehr 699095
سلام عزیزم مبارک باشه😍😍😍ویتاگنوس ومتفورمین رو چندتا مصرف کردی؟
0
1400/01/14
مهربانو. ..
سلام عزیزم مباااااااارکه مثبته دیگه❤❤❤
0
1400/01/14
مهسا 🧿🤲🏻منم دوباره مامان میشم🤲🏻🧿
انرژی مثبت ب این میگن روزو باید اینجوری شروع کرد 😍😍😍 تبریک میگم بچه ها انشالله صحیح سلامت بیاد بغلتون 😍😍😍❤❤❤
0
1400/01/14
فاطمه ....
سلامگلم مثبته مبارک باشه انشاالله به سلامتی باشه
0
1400/01/14
نسترن ..
مثبته عزیزم مبارک باشه،
0
1400/01/14
نسترن ..
براما هم دعا کن با این حالت
0
1400/01/14
💗masumeh💗 👨👩👧
مبارکه عزیزم😍
0
1400/01/14
سوال کننده
سلام ممنون عزیزم.
من الان حدودا ۴ماهه که مصرف میکنم گلم متفورمین شبی یدونه بعداز شام ویتاگنوس هم دوتا باهم ناشتا
من الان حدودا ۴ماهه که مصرف میکنم گلم متفورمین شبی یدونه بعداز شام ویتاگنوس هم دوتا باهم ناشتا
0
1400/01/14
سوال کننده
مرسی عزیزززم انشالله قسمت خودت بشه درکمال ناباوری مثبت بشه بیبی چکت😍😍🙏
2
1400/01/14
سوال کننده
واقعا بنظرم بهترین روز عمرم بود غیرقابل باور بود برام انشالله خدا قسمتت کنه عزیزم😍🙏
0
1400/01/14
سوال کننده
ممنون گلم
انشالله شماهم به سلامت بگذرونی این دورانو😍
انشالله شماهم به سلامت بگذرونی این دورانو😍
0
1400/01/14
سوال کننده
قربونت انشالله خدا صدای دلتو بشنوه😍 هرکی چشم انتظاره خدا قسمتش کنه🙏
0
1400/01/14
سوال کننده
ممنونم😍😍
0
1400/01/14
❣️sahar❣️ .
سلام عزیزم مبارکت باشه
0
1400/01/14
❣️sahar❣️ .
ویتاگنوس براتنبلی استفاده میکردی؟
0
1400/01/14
فاطیما احمدی
سلام عزیزم مبارکه انشالله بارداری راحتی داشته باشی و سالم و صالح بیاد بغلت
0
1400/01/14
طیبه مامان آریان💙 .
سلام عزیزم مبارکت باشههه.مثبته.ان شا الله بارداری راحتی داشته باشی و سلامت بپره بغلت
0
1400/01/14
مهسا 🧿🤲🏻منم دوباره مامان میشم🤲🏻🧿
مرسی عزیزم انشالله❤😍
0
1400/01/14
Shiva Nour
مبارکه گلم😍
0
1400/01/14
sanaz 🌹🌹🌹
عزیزم مبارک باشه
انشالله سالمو سلامت بغلش کنی
همه مامانا
همه چشم انتظارا هم دامنشون سبز بشه
منم در کمال ناباوری با اینکه دوماه بیشتر نبود همسرم عمل کرده بود بعد ی سالو نیم جواب گرفتم
خدا خیلی بزرگه
ب وقتش ب همه میده
انشالله سالمو سلامت بغلش کنی
همه مامانا
همه چشم انتظارا هم دامنشون سبز بشه
منم در کمال ناباوری با اینکه دوماه بیشتر نبود همسرم عمل کرده بود بعد ی سالو نیم جواب گرفتم
خدا خیلی بزرگه
ب وقتش ب همه میده
0
1400/01/14
سوال کننده
قربونت مرسی. آره رفتم دکتر داد ولی از وقتی مصرف کردم هرماه ۱۵روز میفتاد عقب ینی دوره ام ۴۵روزه شده بود اصلا فکرنمیکردم باردار بشم
0
1400/01/14
سوال کننده
ممنون انشالله قسمتت بشه عزیزم🌺
0
1400/01/14
سوال کننده
قربونت انشالله شماهم راحت زایمان کنی🌺🙏
0
1400/01/14
سوال کننده
قربونت مرسی😍🌺
0
1400/01/14
سوال کننده
واقعا خدا بوقتش باشه کار براش نشد نداره انشالله سالم بغل بگیری نی نی نازتو😍🌺
0
1400/01/14
❣️sahar❣️ .
منم دکتر بهم داد از ۵تا۲۱یکماه کامل خوردم یماه همینجوری عشقی خوردم این ماه گفتم دوباره بخورم تاثیری داره توی باروری؟
0
1400/01/14
سوال کننده
دکتر من گفت هرروز روزی دوتا ناشتا بخور زمان براش تعیین نکرد... خب بالاخره هردارویی که تجویز میکنن بی تاثیر که نیست ویتاگنوس رو نوشته بود برای تنظیم پریود هم هست ولی من از وقتی خوردم اگه نهایت یک هفته تاخیر داشتم شد ۱۵روز.
من سال ۹۸ هم ۴.۵ ماه اقدام داشتم بعد ول کردم اونموقع باردار نشدم ولی سال ۹۹ ۵.۶ ماه اقدام داشتم الانم ۳.۴ماه هست که این دارو هارو مصرف میکنم . شماهم مصرف کن انشالله که جواب بگیری عزیزم
من سال ۹۸ هم ۴.۵ ماه اقدام داشتم بعد ول کردم اونموقع باردار نشدم ولی سال ۹۹ ۵.۶ ماه اقدام داشتم الانم ۳.۴ماه هست که این دارو هارو مصرف میکنم . شماهم مصرف کن انشالله که جواب بگیری عزیزم
0
1400/01/14
❣️sahar❣️ .
متفورمین و ویتاگنوس مصرف کردی؟
0
1400/01/14
سوال کننده
آره عزیزم شبی یدونه متفورمین دوتا ناشتا ویتاگنوس
0
1400/01/14
سوال کننده
البته لووکسینم میخورم برا تیروئیدم
0
1400/01/14
❣️sahar❣️ .
من فقط یه روز متفورمین خوردم ببخشید ولی حالت تهوع و اسهال گرفتم
0
1400/01/14
❣️sahar❣️ .
اما خیییلی تعریفشو شنیدم
0
1400/01/14
❣️sahar❣️ .
ن من مشکلی ندارم خداروشکر ازبابت تیرویید
0
1400/01/14
❣️sahar❣️ .
طبیعیه یااینکه نباید خورد
0
1400/01/14
سحر مامان سلین و دلوین
سلام عزیزم مبارکت باشه .....
نزدیکیت چطور بود ؟ یک شب درمیون داشتی ؟ از بعد از پریودی تا پریودی بعدی ؟
نزدیکیت چطور بود ؟ یک شب درمیون داشتی ؟ از بعد از پریودی تا پریودی بعدی ؟
0
1400/01/14
سوال کننده
منم یمدت اینجوری شده بودم متفورمین(گلوکوفاژ) میخوردم حالت تهوع میگرفتم ولی الان همونو دارم میخورم بازم ولی مشکلی ندارم
چندسالای پیش که خوده مارک متفورمین رو میخوردم خیلی بهتر بود هیچ حالتی نداشتم تازه لاغرم شده بودم
چندسالای پیش که خوده مارک متفورمین رو میخوردم خیلی بهتر بود هیچ حالتی نداشتم تازه لاغرم شده بودم
0
1400/01/14
❣️sahar❣️ .
ینی طبیعیه بخورم منم؟
0
1400/01/14
❣️sahar❣️ .
🤩🤩🤩🤩🤩
0
1400/01/14
❣️sahar❣️ .
ترسیدم گفتم یطوریم میشه نخوردم
0
1400/01/14
❣️sahar❣️ .
پس ازعوارضشه
0
1400/01/14
سوال کننده
سلام ممنون انشالله خدا قسمتت کنه عزیزم
اتفاقا این ماه اصلا رعایت نکردیم هرماه یک شب درمیون دوشب درمیون رابطه داشتیم از یکهفته بعداز پریودم ولی این ماه ۱۰روزم بین رابطه هامون فاصله افتاد خیلی پراکنده نزدیکی داشتیم
اتفاقا این ماه اصلا رعایت نکردیم هرماه یک شب درمیون دوشب درمیون رابطه داشتیم از یکهفته بعداز پریودم ولی این ماه ۱۰روزم بین رابطه هامون فاصله افتاد خیلی پراکنده نزدیکی داشتیم
0
1400/01/14
سوال کننده
نه مشکلی نداره بخور فقط بعدش آب نصف لیوانو بخور ی خوراکی هم بخور که حس حالت تهوع رو از بین ببره
0
1400/01/14
❣️sahar❣️ .
فقط من الان ۶پریودیم هستم تموم شدم متفورمین رو ازالان بخورم تاکی؟
0
1400/01/14
❣️sahar❣️ .
مرسی عزیزمممم که با حوصله جواب دادی خدا تودلیتو برات نگهداره
0
1400/01/14
سوال کننده
اصلا ربطی به پریودی نداره من چه پریود بودم چه نبودم میخوردم
0
1400/01/14
❣️sahar❣️ .
باشه عزیزم ممنونم
0
1400/01/14
سوال کننده
من هرشب زیر دلمو با روغن سیاه دونه هم ماساژ میدادم با چادر میبستم
0
1400/01/14
سوال کننده
قربونت انشالله قسمت خودت عزیزم
0
1400/01/14
❣️sahar❣️ .
مرسی عزیزم انشالله ک منم نتیجه بگیرم من بدنمم خیلی خیلی سرده
1
1400/01/14
سوال کننده
انشالله🙏🌺😍
0
1400/01/14
سحر مامان سلین و دلوین
مرسی عزیزم
اخه با شوهرم بحث کردم ۳ شبه نزدیکی نکردیم گفتم یوقت دیر نشه.
البته چقدر بده قهر باشی و محتاجشم باشی 🥴
اخه با شوهرم بحث کردم ۳ شبه نزدیکی نکردیم گفتم یوقت دیر نشه.
البته چقدر بده قهر باشی و محتاجشم باشی 🥴
0
1400/01/14
پزشک اوما
سلام بارداری شما مبارک تیتر بتا بدهبد
0
1400/01/14
فاطمه بانو
مبارکه🧿😍
0
1400/01/14
سوال کننده
بنظرم استرسشو اصلا نداشته باش من ماهای قبل همش استرس داشتم میگفتم ی روز اینور اونور نشه ولی این ماه اصلا اهمیت ندادم گفتم بذار هرموقع حس و حالشو داشتیم رابطه باکیفیت داشته باشیم. خداییشم مردا ی روز درمیون یا دوروز درمیون خسته میشن بیچاره ها
1
1400/01/14
سوال کننده
ممنون حتما🌺
0
1400/01/14
سوال کننده
مرسی عزیزم🌺
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




