سلام خانوما و پزشک اوما
من از یک ماه پیش کلی ترک خوردم ولی خارش نداشتم
الان چند روزه شدید جای ترک هام میخاره
منم نمیخارونم ولی به شدت اذیتم
هر چقدرم با روغن چرب میکنم دوباره یکم میگذره خارشش شروع میشه
همه جام ترک خورده ولی فقط شکمم میخاره
هیچ راهی رو ندارین ک خوب بشه
کرم خاصی هست که برا اینکار خوب باشه؟
خیلییی بدهههه😭😭😭😭
پرسش (1400/01/13):
خارش شدید شکم در بارداری
623
49
1400/01/13
سوال کننده
0
1400/01/13
مهدیه ❤️
عزیزم تو هم سرکلاژی
0
1400/01/13
مهدیه ❤️
؟
0
1400/01/13
سوال کننده
اره
0
1400/01/13
مهدیه ❤️
شما هم داخل واژنتون هر از گاهی یه حسایی نداری، مثل اینکه ی چیز توشه
0
1400/01/13
مهدیه ❤️
چه مراقبتهایی میکنی
0
1400/01/13
مهدیه ❤️
دارو و آمپول چی استفاده میکنی
0
1400/01/13
سوال کننده
تا یکی دو هفته بعد سرکلاژ داشتم این حس رو ولی ب بعدش نه
0
1400/01/13
سوال کننده
یک ماه ک مطلق کامل بودم ولی بعدش دکترم گفت کاراتو میتونی بکنی ولی با رعایت زیاد
مثلا پشت سر هم سر پا نمونی یا طولانی نشینی
مثلا پشت سر هم سر پا نمونی یا طولانی نشینی
0
1400/01/13
سوال کننده
حتی برا دسشوویی هم نگفت حتما فرنگی
گفت هر کدوم خودت راحتتری
گفت هر کدوم خودت راحتتری
0
1400/01/13
سوال کننده
آمپول هیدروکسی پروژسترون هم هر هفته میزنم
آسپرینم هرروز میخورم
آسپرینم هرروز میخورم
0
1400/01/13
🌱 nstrn 🌱
اینقدری که من خارش داشتم فکر نکنم هیچ کسی داشته باشه.کالامین دی میزدم یکم فقط تاثیر داشت .تو بزن شاید اثر کنه برات
0
1400/01/13
🌱 nstrn 🌱
هیچ خطری هم نداره همینجا هم سرچ کنی دکتر گفته
0
1400/01/13
سوال کننده
میزنم خدا کنه تاثیر بذاره
دارم دیوونه میشم دیگه😭😭😭
دارم دیوونه میشم دیگه😭😭😭
0
1400/01/14
پزشک اوما
سلام برای خارش پماد کالامین دی بزنید ، کرم های ضد ترک موستلا و یا روغن بایو ایل هم کمک کننده هست
0
1400/01/14
پارمیس s
سلام زینب خوبی؟ بچه هات خوبن؟
0
1400/01/14
پارمیس s
منم همینطورم عزیزم اصلا اگه شکمم رو ببینی حالت بد میشه از بس خط های بزرگ و خونی روش افتاده و خودمم که از بس میخارونم بدتر میشن امروز کلی غصه خوردم ولی شوهرم دلداریم داد و گفت غصه نخور بخاطر بچه هات اشکالی نداره
0
1400/01/14
پارمیس s
حالام فردا باید برم دکتر واسه سونو وزن و آزمایش خون و ادرار
0
1400/01/14
پارمیس s
خیلی استرس دارم و خیلی هم نگرانم
0
1400/01/14
پارمیس s
بعدم باید برم اصفهان میخوام کلاس های زایمان طبیعی شرکت کنم و اگه خدا بخواد آماده بشم واسه زایمان
0
1400/01/14
پارمیس s
بچه هات تکون میخورن؟
دخترای من که از بس تکون میخورن و لگد میزنن که من موندم فردا که بدنیا بیان چقدر شیطونن
دخترای من که از بس تکون میخورن و لگد میزنن که من موندم فردا که بدنیا بیان چقدر شیطونن
0
1400/01/14
سوال کننده
سلام عزیزم قربونت تو و نینیات چطورین
0
1400/01/14
سوال کننده
وااای اره منکه ازون روز ب هر کی میگم میگه من ترک نخوردم یا خیلی کمه
بلاخره یکی مثه خودم پیدا شد
خیلی بد شده شکمم
بالای واژنم
کشاله ی رون
بازو
سینه
همه جام داغون شده😭😭😭
منم شوهرم دلداریم میده وگرن ک دق میکنم😞😞
بلاخره یکی مثه خودم پیدا شد
خیلی بد شده شکمم
بالای واژنم
کشاله ی رون
بازو
سینه
همه جام داغون شده😭😭😭
منم شوهرم دلداریم میده وگرن ک دق میکنم😞😞
0
1400/01/14
سوال کننده
ان شاالله ک همه چیشون نرماله
0
1400/01/14
سوال کننده
نگرانی نداره ک
تا اینجاش ب خیر و خوشی گذشته بقیشم خدا کمکمون میکنه
تا اینجاش ب خیر و خوشی گذشته بقیشم خدا کمکمون میکنه
0
1400/01/14
سوال کننده
من موندم واقعا میتونم دوقلو رو طبیعی زایمان کنم یا نه
خداییشم سخته ولی خدا بخواد میشه
ازون روز ک سرکلاژ کرده بودم فک میکردم حتما سزارین میشم
خداییشم سخته ولی خدا بخواد میشه
ازون روز ک سرکلاژ کرده بودم فک میکردم حتما سزارین میشم
0
1400/01/14
سوال کننده
ولی از دکترم پرسیدم گفت ۳۷ هفته بر میداریم تا اگ طبیعی بشه ک بهتره
0
1400/01/14
سوال کننده
اره چند روزیه ک تکوناشون زیاد شده خداروشکر 😍😍😍
الان ک زیاد شده فهمیدم اینا از خیلی وقت پیش تکون میخوردن و من میفهمیدم
ولی فک میکردم ی جور دیگه اس😂😂😂
برا همینم همش میگفتم چرا اینا تکون نمیخورن
الان ک زیاد شده فهمیدم اینا از خیلی وقت پیش تکون میخوردن و من میفهمیدم
ولی فک میکردم ی جور دیگه اس😂😂😂
برا همینم همش میگفتم چرا اینا تکون نمیخورن
0
1400/01/14
سوال کننده
بعضی شبا ک نمیزارن بخوابم از بس لگد میزنن😂😂😂
ولی یکیشون بیشتره تکوناش
برا تو هم اینجوریه؟
ولی یکیشون بیشتره تکوناش
برا تو هم اینجوریه؟
0
1400/01/14
سوال کننده
بچه های تو کجان تو شکمت؟
راست و چپن یا بالا و پایین
راست و چپن یا بالا و پایین
0
1400/01/14
پارمیس s
فدات عزیزم ما هم خوبیم
0
1400/01/14
پارمیس s
منم😔
تازه زیر این ترک ها قرمز خونی شده خیلی چهره زشتی گرفته شکمم خیلی هم خارش دارم و بخاطر حرفای شوهرمه تا حالا دوام اوردم
تازه زیر این ترک ها قرمز خونی شده خیلی چهره زشتی گرفته شکمم خیلی هم خارش دارم و بخاطر حرفای شوهرمه تا حالا دوام اوردم
0
1400/01/14
پارمیس s
من که شوهرم خیلی جدی گفت حتما باید طبیعی بیاری و خودمم خیلی تحقیق میکنم و خیلی فیلم های زایمان و وزرش ها و... میبینم و دارم خودم رو از نظر ذهنی با واقعیت آشنا میکنم و میدونم دردش خیلی زیاده ولی خب هرچی نگاه میکنم اصلا خوشم نمیاد سز بشم حداقل دوس دارم تلاشم رو بکنم امیدوارم خدا به هر دو مون کمک کنه
0
1400/01/14
پارمیس s
عزیزم استراحت کن تا ان شاءالله این هفته ها زودتر بگذره و راحت بچه ها بدنیا بیان تو باید خیلی مراقب باشی چون سرکلاژ شدی
0
1400/01/14
پارمیس s
عزیزم😍😍
0
1400/01/14
پارمیس s
آره ماله من بیشتر صبح ها که برای نماز بیدار میشم اونام بیدار میشن و لگد میزنن
بچه ها منم اولش که تکون میخوردن یکیش بیشتر تکون میخورد اون یکی آروم بود بعد الان بر عکس شده اون یکی شیطون شده😁ولی بچه های من خیلی توی شکمم میچرخن اصلا معلوم چجوری توی شکمم قرار گرفتن از هر طرف شکمم لگد میاد
بچه ها منم اولش که تکون میخوردن یکیش بیشتر تکون میخورد اون یکی آروم بود بعد الان بر عکس شده اون یکی شیطون شده😁ولی بچه های من خیلی توی شکمم میچرخن اصلا معلوم چجوری توی شکمم قرار گرفتن از هر طرف شکمم لگد میاد
0
1400/01/14
پارمیس s
انگار کج هستن یکی راست یکی چپ ولی خیلی توی شکمم تکون میخورن دقیق معلوم نیست کجان
0
1400/01/14
پارمیس s
زیر سینه راستم انگار یه پرتغال گذاشتن از بس درد میکنه مخصوصا وقتی که زیاد مینشینم
0
1400/01/14
پارمیس s
راستی فقط روی پهلوی راستمم میتونم بخوابم و اصلا نمیتونم جور دیگه ای دراز بکشم
0
1400/01/14
سوال کننده
دقیقاااا
من ترک های رو واژنم از همه بدتره
سیاهه رنگش😢
من ترک های رو واژنم از همه بدتره
سیاهه رنگش😢
0
1400/01/14
سوال کننده
وای اره دقیقاا😂😂شوهرم منم اصرارش رو طبیعیه خودمم همینطور
از لحاظ روحی هم آمادگیشو دارم فقط سپردم ب خدا ک هر چی خیره رو برام رقم بزنه
از لحاظ روحی هم آمادگیشو دارم فقط سپردم ب خدا ک هر چی خیره رو برام رقم بزنه
0
1400/01/14
سوال کننده
من از روزی ک از استراحت مطلق در اومدم رعایتم کم شده
باید بیشتر حواسم باشه
باید بیشتر حواسم باشه
0
1400/01/14
سوال کننده
اره منم نمیفهمم
هر موقع ی جای شکمم تکون میخوره
اصلا ثابت نیست
هر موقع ی جای شکمم تکون میخوره
اصلا ثابت نیست
0
1400/01/14
سوال کننده
چرااا اخه انقد منو تو مثه همیم😂😂
دقیقااا منم همینطورم
گاهی وقتا خیلی شدید میشه
ب قول تو وقتی هم ک بشینم بدتره
حتی لم هم ک میدم اگ یکم فشار بیاد ی تیکه عجیب درد میگیره
موندم از چیه
دقیقااا منم همینطورم
گاهی وقتا خیلی شدید میشه
ب قول تو وقتی هم ک بشینم بدتره
حتی لم هم ک میدم اگ یکم فشار بیاد ی تیکه عجیب درد میگیره
موندم از چیه
0
1400/01/14
سوال کننده
اوندفعه ک رفتم دکتر بهش گفتم ولی چون شدتش کم بود نه اون جدی گرفت ن خودم
0
1400/01/14
سوال کننده
ولی الان خیلی بیشتر شده
اوایل بارداریم ی مدت درد میکرد ولی کم
از دکتر طب سنتی خودم پرسیدم تلفنی
گفت ممکنه از کیسه صفرا باشه چون تو بارداری روش فشار میاد
اوایل بارداریم ی مدت درد میکرد ولی کم
از دکتر طب سنتی خودم پرسیدم تلفنی
گفت ممکنه از کیسه صفرا باشه چون تو بارداری روش فشار میاد
0
1400/01/14
سوال کننده
بهم گفت رب انار بخور ببین بهتر میشه یا نه
ولی گفت باید بیای ببینمت تا قطعی بگم
منم رب انار خوردم خوب شدم
دیگه نرفتم پیشش
ولی گفت باید بیای ببینمت تا قطعی بگم
منم رب انار خوردم خوب شدم
دیگه نرفتم پیشش
0
1400/01/14
سوال کننده
اینکه میگم برا ماهه سوم بود
الان دوباره شروع شده
اون روز ک شدید بود دوباره یکم رب انار خوردم بهتر شد ولی در کل هنوزم درد میگیره
الان دوباره شروع شده
اون روز ک شدید بود دوباره یکم رب انار خوردم بهتر شد ولی در کل هنوزم درد میگیره
0
1400/01/14
سوال کننده
مبخای تو هم امتخان کن
چون حالا اگ خوبم نشی خاصیت ک داره
چون حالا اگ خوبم نشی خاصیت ک داره
0
1400/01/14
پارمیس s
باشه عزیزم حتما امتحان میکنم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




