Ooma
پرسش (1400/01/13):

شیر خشک خوب برای نوزاد تازه متولد شده

سلام میخوام یه شیر خشک خوب بگیرم محض احتیاط برای وقتی که نی نیم بدنیا اومد میشه چیزی که استفاده کردین و راضی بودین نفخ و یبوست نداده رو معرفی کنید

سلام عزیزم من برای دخترم برای هفته اولش ببلاک استفاده کردم .
ولی توی همین اوما آپتامیل هم زیاد تعریف شو شنیدم
من ۱ هفته ی اول آپتامیل دادم،بچه م نساخت،بعدش ببلاک ۱ دادم خوب بود ولی دلپیچه و دردهاش تموم نشد،الان ببلاک کامفورت میدم و راضیم،باید ببینی به بچه ت چی میسازه،ولی در کل اگه بچه اذیت نشه آپتامیل از همشون به شیر مادر نزدیکتر
من اپتامیل میدم خوبه
منم از اول آپتا میل میدم
عزیزم ما نوزاد خواهرم رو ۱۰روز پیش بردیم متخصص اطفال
گفت بهترین شیر خشک موجود تو بازار شیر آپتامیل هست
شماباید ۱ رو بگیری
عزیزم ببلاک کامفورت یکم تلخ من اینجورحس میکنم شماچطور حس کردید
گلم اپتامیل یا بیومیل پلاس۱ خوبه
آره یه مزه ی خاصی داره.پسر منم دوماه اول دل درد داشت دکتر ببلاک‌کامفورت براش نوشت ولی نمیخورد.اگرم می خورد خیلی کم با هزار مکافات
دیگه قطع کردم همون ببلاک ۱ بهش میدم.خداروشکر میسازه بهش
پسرمن میخوره امادیدم تلخ خودم بهش ندادم
قطعا اپتامیل
من اوایل ک شیرم. کم. بود ب. پسرم نان. میدادم بهش میساخت اما الان اپتامیل میدم
من اپتامیل بردم بیمارشتان چون طعمش نزدیک شیر مادره
اره تلخ،چند روز طول کشید تا پسرم عادت کرد بهش
آپتامیل خوب بود برا نی نی م
ببلاک اصلا خوب نبود
مرسی دوستان عزیزم
آپتامیل ۱ بده عالیه من کنار شیرم به پسرم تا ۹ ماهگی هم آپتامیل دادم
آپتامیل یک گرفتم چطور بدم که هم شیر خودمو بخوره هم شیر خشک کمکی؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه