Ooma
پرسش (1400/01/13):

سلام عزیزان حالتون خوبه

خانمای عزیز شبا شما بچه هاتونو تو کریر میخوابونید ..به خاطر ریفلاکس دکتر بهم گفت تو کریر بزارش..

سلام نه، کمر بچه تا صبح داغون میشه که
کمی بالاشتش ارتفاع داشته باشه بنظرم اکتفا می کنه
حالا ببین نظر دکتر و بقیه بچه ها چیه
همیشه به پهلو بخوابونش هر دو ساعت یه پهلو
نه تو کریر حداکثر یک یاعت و نیم تا دوساعت میتونه بمونه، بیشترش ضرر داره. بالش رفلاکس هست تو بازار بگیر براش
اخی گناه داره. برای رفلاکسش تشک انتی رفلاکس بگیر
من دخترم تا ۶ماهگی رو این تشک میخوابید
چه قیمت هستن ..واز کجا میتونم تهیه کنم
عزیزم بزن دیجی کالا میاره برات. منم از دیجی کالا گرفتم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه