سلام دکتر جان و بچه ها
سرما خوردم دوروزه خودمو بستم به شلغم و سوپ آب نمک بوخور هم انجام میدم بهتر شدم .اما بخاطر بدن درد رفتم دکتر این داروهارو بهم داده میشه نگاه کنید برای دخترم مشکل ساز نباشه بخورم یعنی؟دکتر گفت ضرر نداره ها ولی باز مادر همیشه نگران فرزندشه دیگه دلم آروم نگرفت گفتم از شما هم بپرسم .
اکسیژن خونم ۹۹ بود .تب هم نداشتم خداروشکر
پرسش (1400/01/12):
سلام دوستان میشه بیایین کمکم کنید؟
505
23
1400/01/12
سوال کننده
0
1400/01/12
سوال کننده

0
1400/01/12
sally dady
به دکتر گفتی بارداری
0
1400/01/12
sally dady
این چرک خشک کن ها که خیلی قو ی ان
0
1400/01/12
sally dady
عنبر نسا دود کن تو خونه خیلی خوبه همه عفونتا ازبین میبره این کپسولا را نخور
0
1400/01/12
فاطمه خانوم
آموکسی کلاو که خیلی قویه
مگه نگفتی بارداری؟؟
مگه نگفتی بارداری؟؟
0
1400/01/13
سوال کننده
چرا گفتم ولی داد
0
1400/01/13
سوال کننده
پس نمیخورمش میترسم
0
1400/01/13
سوال کننده
حتی اکسیژن خون داشت میگرفت دستم میلرزید گفت استرس داری گفتم استرس بچمو دارم این داروها آسیبی بهش نزنه
0
1400/01/13
خدایا شکرت . . .
واکسن آنفولانزا زده بودی؟
0
1400/01/13
f g
آموکسی کلاو اصلا نخور
0
1400/01/13
سوال کننده
نه نزدم
0
1400/01/13
سوال کننده
خداروشکر نخوردم خوب شد پرسیدم بعد بخورم
0
1400/01/13
خدایا شکرت . . .
من یه بار گلو درد گرفته بودم دکترم گفت استامینوفن ساده با آزیترومایسین ۵۰۰ روزی یه دونه بخور تا ۵ روز
0
1400/01/13
سوال کننده
بخدا از ترسم فقط همون جوشان خوردم حتی شربت دیفن هیدرامین هم نخوردم
0
1400/01/13
سودابه محمدی
منم نزدیک زایمانم سرماخورده بودم.اون شربت میخوردم کپسول هم میخوردم.ک خوب شدم.البته مایعات زیادبخوری خوب میشی
0
1400/01/13
سوال کننده
پس شربت دیفن هیدرامین ضرر نداره بخورم؟
0
1400/01/13
Noshin ♥
من بعضی وقتا از سوزش معده گریه میکنم دکترم فاموتدین داد گفت روزی دوتا هم بخوری مشکلی نیست ولی بهش اعتماد ندارم نمیخورم🥴
0
1400/01/13
سوال کننده
خیلی بده آدم استرس سلامت بچه رو داشته باشه
0
1400/01/13
mღnírєh ♥️
اموکسی کلاو قویه ازیترومایسین۲۵۰ یه ورق اونم روزی یکی بخور
0
1400/01/13
mღnírєh ♥️
سرم تقویتی هم خوبه من دیروز زدم یکی از این رو به اون رو شدم
حالم خوب شد
حالم خوب شد
0
1400/01/13
سوال کننده
ممنونم
0
1400/01/14
پزشک اوما
سلام داروها مجاز هستند و آموکسی کلاو بعد از سه ماهه اول مجاز است
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




