Ooma
پرسش (1400/01/12):

عفونت گلونوزاد۲ماهه چیکار کنم

سلام پزشک اوما دخترم ۲ماهشه بینیش بشدت پر میشه و نمیتونه نفس بکشه گلوشم خلط داره تو استفراغش میادبالا خلط ،بعدم اینکه وختی شیرمیخوره صدای خس خس میده و انگار جلوی گلوشوگرفته چ دارویی بهش بدم ؟ضمن اینکه رفلاکسم داره ولی برای رفلاکسش هیچ دارویی بهش نمیدم امپرازول پودرشومیخورد هیچ تاثیری نداشت براش

ببرش دکتر ،مگه اینجوری میشه برای بچه دوماهه دارو تجویز کرد
همه این چیزا که گفتین بخاطر رفلاکسه عفونت نداره
بیشتر بخاطر رفلاکسشه . قطره بینی بریز تو بینیش،و با فین گیر مرتب بینیشو تمیز کن
برای رفلاکسش قطره دایمتیکون بگیر برابر وزنش هر ۸ ساعت بهش بده
ببرش دکتر به نوزاد سر خود چیزی نده
عاخه هیچ دکتری نیست همه متخصص ها تعطیلن
میگم نکنه حالش بد شه
عزیزم عفونت نیست هیچ خودتو نگران نکن طفلکیتم نبر دکتر هیچیش نیست رفلاکسشه اینحورش میکنه
اسپری بینی سدیم کلرید هر شیش ساعت براش بزن
اروقشو بگیر
وقتی میخابونیش سرش از بدنش بالاتر باشه همین
دماغشم با فینگیر عمیق خالی کن
مرسی عزیزم
ای خدا ازدست این رفلاکس لعنتی ینی هیچ داروی موثری پیدانمیشه خوب شن
فقط دکتر ببرش بگو بهت بگه ک رفلاکسش چه حده خفیفه یا شدید
بعدش اگه شدید بود بهت امپرازول میده که بهش بدی
سلام از دستگاه بخور استفاده کنید ، با فین گیر محتویات بینی را تخلیه کنید و قطره کلرید سدیم داخل بینی بریزید ، از رفلاکس نوزاد سرسری گذر نکنید باید کنترل بشه و دارو مصرف بشه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.