Ooma
پرسش (1400/01/12):

سلام دکتر جان و دوستان

من الان هفته بیست و یکم بارداریم میتونم شربت دیفن هیدرامین بخورم؟آخه شدیداً سرما خوردم نمیدونم کروناس یا ن دیشب خیلی سرفه کردم.تست هم هرجا زنگ زدم میگن از شنبه میگیرن.
اگه تهران جایی میشناسین برای انجام تست معرفی کنین ممنون.

دارو فقط دکتر مرکز بهداشت شمال بودم آموکسی‌سیلین داد با استامینوفن ساده.
عزیزم من هفته پیش ابریزش داشتم داروخانه بهم دیفن هیدرامین معمولی داد
ن نمی تونی
استامینوفن معمولی فک کنم بشه
سلام نیلو فر
باید بری دکتر
الکی دارو نخور
دکتر عمومی دوست شوهرمه اون تو پیام گفت دیفن هیدرامین بخور
بخور پس
اونم الکی دکتر نشده که
🤣🤣
مگه بهتر نشده بودی
دیشب تا سه چهار نتونستم بخابم فقط سرفه میکردم.یکم بهتر میشم باز بی‌حال میشم
فعلا دارم میرم ببینم جایی پیدا میکنم تست بدم
دیفن هیدرامین قرقره کن
نخوری بهتره
عزیزدلم من توبارداری مشکوک ب کرونابودم هفته سی ام بودم بهم آزیترومایسین پونصد ویتامین ث و دیفن هیدارمن ساده دادک گفت فقط غرغره کن توام بگیرولی نخور
آبجوش و ابمیوه تامیتونی بخور
دقیقا مثل من دیشب از شدت سرفه مردم و زنده شدم تا صبح😔 همش نگرانم ب بچه اسیبی نرسه ... منم شنبه میرم تست بدم 😔
خیلی حس بدیه من پهلوهام و زیر دلم از سرفه درد میکنه همش خدا خودش رحم کنه😔
من تست دادم فردا جوابش میاد.
علایم دیگه هم داری؟
من ۶ روز اولش با کمر درد شدید شروع شده و بدن درد الانم ک سردرد و سرفه های زیاد. شما چی؟
همین ازمایش خون دادین؟
ان شاالله هیچی نیست و‌سرما خوردگیه
کاش زودتر میرفتی تست میدادی.ن من تست حلق و بینی دادم.
اخه ترسیدم برم اگر چیزی هم نباشه الوده بشم بعد اخه قرص و هیچی هم نمیتونن بدن هی تو‌خونه با مایعات و سوپ دارم میگذرونم
سلام عزیزم بهتر شدین؟
جواب ازمایشتون و گرفتین شما؟
سلام عزیزم آره بهتر شدم تستم هم منفی بود
خدا رو‌ شکر عزیزم ان شاالله سلامت باشی
ممنون شما هم همینطور
سلام شربت دیفن هیدرامین ساده مجازید مصرف کنید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه