من الان هفته بیست و یکم بارداریم میتونم شربت دیفن هیدرامین بخورم؟آخه شدیداً سرما خوردم نمیدونم کروناس یا ن دیشب خیلی سرفه کردم.تست هم هرجا زنگ زدم میگن از شنبه میگیرن.
اگه تهران جایی میشناسین برای انجام تست معرفی کنین ممنون.
پرسش (1400/01/12):
سلام دکتر جان و دوستان
417
37
1400/01/12
سوال کننده
0
1400/01/12
سوال کننده
دارو فقط دکتر مرکز بهداشت شمال بودم آموکسیسیلین داد با استامینوفن ساده.
0
1400/01/12
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
عزیزم من هفته پیش ابریزش داشتم داروخانه بهم دیفن هیدرامین معمولی داد
0
1400/01/12
مامان امیراردلان
ن نمی تونی
0
1400/01/12
مامان امیراردلان
استامینوفن معمولی فک کنم بشه
0
1400/01/12
amene 💖mirzaiy💖
سلام نیلو فر
0
1400/01/12
amene 💖mirzaiy💖
باید بری دکتر
1
1400/01/12
amene 💖mirzaiy💖
الکی دارو نخور
0
1400/01/12
سوال کننده
دکتر عمومی دوست شوهرمه اون تو پیام گفت دیفن هیدرامین بخور
0
1400/01/12
amene 💖mirzaiy💖
بخور پس
0
1400/01/12
amene 💖mirzaiy💖
اونم الکی دکتر نشده که
0
1400/01/12
amene 💖mirzaiy💖
🤣🤣
0
1400/01/12
amene 💖mirzaiy💖
مگه بهتر نشده بودی
0
1400/01/12
سوال کننده
دیشب تا سه چهار نتونستم بخابم فقط سرفه میکردم.یکم بهتر میشم باز بیحال میشم
0
1400/01/12
سوال کننده
فعلا دارم میرم ببینم جایی پیدا میکنم تست بدم
1
1400/01/12
فاطمه کریمی
دیفن هیدرامین قرقره کن
نخوری بهتره
نخوری بهتره
1
1400/01/12
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
عزیزدلم من توبارداری مشکوک ب کرونابودم هفته سی ام بودم بهم آزیترومایسین پونصد ویتامین ث و دیفن هیدارمن ساده دادک گفت فقط غرغره کن توام بگیرولی نخور
0
1400/01/12
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
آبجوش و ابمیوه تامیتونی بخور
0
1400/01/12
عطیه 🤱
دقیقا مثل من دیشب از شدت سرفه مردم و زنده شدم تا صبح😔 همش نگرانم ب بچه اسیبی نرسه ... منم شنبه میرم تست بدم 😔
0
1400/01/12
عطیه 🤱
خیلی حس بدیه من پهلوهام و زیر دلم از سرفه درد میکنه همش خدا خودش رحم کنه😔
0
1400/01/12
سوال کننده
من تست دادم فردا جوابش میاد.
0
1400/01/12
سوال کننده
علایم دیگه هم داری؟
0
1400/01/12
عطیه 🤱
من ۶ روز اولش با کمر درد شدید شروع شده و بدن درد الانم ک سردرد و سرفه های زیاد. شما چی؟
0
1400/01/12
عطیه 🤱
همین ازمایش خون دادین؟
0
1400/01/12
عطیه 🤱
ان شاالله هیچی نیست وسرما خوردگیه
0
1400/01/12
سوال کننده
کاش زودتر میرفتی تست میدادی.ن من تست حلق و بینی دادم.
0
1400/01/12
عطیه 🤱
اخه ترسیدم برم اگر چیزی هم نباشه الوده بشم بعد اخه قرص و هیچی هم نمیتونن بدن هی توخونه با مایعات و سوپ دارم میگذرونم
0
1400/01/13
عطیه 🤱
سلام عزیزم بهتر شدین؟
0
1400/01/13
عطیه 🤱
جواب ازمایشتون و گرفتین شما؟
0
1400/01/13
سوال کننده
سلام عزیزم آره بهتر شدم تستم هم منفی بود
1
1400/01/13
عطیه 🤱
خدا رو شکر عزیزم ان شاالله سلامت باشی
0
1400/01/13
سوال کننده
ممنون شما هم همینطور
0
1400/01/14
پزشک اوما
سلام شربت دیفن هیدرامین ساده مجازید مصرف کنید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- پریود یکروزه چه دلیلی داره
- آیا ممکن هست باردارباشم؟
- هماتومی ها بیاید سریع
- مصرف عرق کاسنی از هفته چندم بارداری؟
- وای خدایا باورم نمیشه یعنی باردارم
- علت ترشح قهوه ای در هفته نهم بارداری
- استراحت در سرکلاژ باید در چه حد باشه ؟
- اقدام در دو روز قبل از تخمک گذاری و نداشتن علائم بارداری
- بچه ها بیبی چکم مثبته؟
- زمان مناسب شروع قرص لتروزول




