Ooma
پرسش (1400/01/12):

بچها 13 بدر کجایین✔️✔️✔️🔥🔥🔥

بالا گفتم. چیا آماده کردین

خانه
همه جارا از فردا میبندن
خاک تو سر کونشون اگ بستنی بود باید سفرارو میبستن
ما میخایم بریم باغ.
اما ب شدت سرده
هیچیم نیس
همه مرغو گوشت خریدن
😑😑😑😑😑
ما هیجا
از کرونا میترسیم
همجین ملت گرسنه ای داریم ک برای مرغ صف 200 نفری بستن🤔🤔
شما گرفتین؟؟
همه پارک ها ممنوع شد
خونه میمونیم
تو اخبار گف؟؟
ن
ما میریم خونه بابام حیاطشون بزرگه اونجا میشینیم بساط جوجه و اینا میکنیم😃😁😊
ان‌شالله نگرین خیلی بده
مام باید ی جا بریم 😑😑😑
بخدا دیه حالم داره از شهرم بهم میخوره از کیه هیج جا نرفتیم
اره عزیزم
😣😥😥😥😥😥ای وای
ما خونه ایم‌.از فردا تا ۱۴ فروردین قمر در عقربه .صدقه بدین ‌. احتیاط کنین
چرا
اها قمر در عقرب وایی مرسی ک گفتی
به نام خدا خانه
توخونه زیر شارژر گوشی🥴🥴
واقعا چیزی آماده کردین حالا؟؟؟
هیجا
اینجا جمعه بارونیه🤣
مرسی گلم. منم زنجانیم ممنون از اطلاع رسانیت😑😑😑😑😑😑
زنجان همیشه سرده
اه
🦍
با ماشین میذارن بریم دور بزنیم
اره بابا داخل شهر تردد هس
بیرون شهر ریدن توش نمیزارن
عمه شوهرم روستا خونه داره اما کلید نمیده ب کسی
منم زنجانیم🤗🤗
حالا خودت برنامت چیه
خونه.چون گفتن تردد تو شهر هم جریمه میکنن🤣راستو دروغشو نمیدونم
بعضیا باغ دارن بعد نماز صبح میرن ک جریمه نشن
خخخخ اینم از شانسمون😂😂
درود😘
اوهوم🤨
عزیزم ربطی ندارع از فردا غروب جریمه میکنن
تازه فک کنم از امشب بوده
قضیه چیه😳😳😳
اخبار چیزی گفته یا شایعه‌س؟
سلام شیراز که حرفی نزدن ولی ما چون امروز باغ بودیم و تازه از سفر برگشتیم سیزده بدر میخوایم توخونه استراحت کنیم
نمیدونم شهر شما چطوره اما خوزستان چون اوضاع خرابه از امشب دیگ جریمه میکنن
زنجان زرده
شیراز شده نارنجی 🙄
اینجا دیک قرمز نیس سیاهه
تواخبارساعت۲ میگفت سه تاشهر تجمع توپارکها ممنوعه که یکیش زنجان بود
پارسال ک مردم اینحوری رفتن امسال نمیدونم
اخبار امشب ساعت ده نگاه کردم هیچی نگفت لامصب
جدی
وااای
ینی باغوایناهم خارج شهر نمیشه رفت؟
نمیدونم ماهم قراره بریم باغ خودمون حالانمیدونم اجازه میدن یانه
منم نوزاد دارم گوشه خونم🤦‍♀️
منکه فقط دوس دارم بشینم خونم ولی قوم شوهر گفتن پارک بریم من به شوهرم گفتم با بچه کوچیک سخته من نمیام دیگه گفت نه باید بریم این همه مردم بچه دارن میرن بعدش دعا میکردم هوا بد باشه که نرم که گفتن ن جمعه هوا عالیه بعدش گفتن پارک ها بسته اس خوشحال شدم که بازم گفتن میریم خونه مادر شوهرم همگی تو حیاط هستیم کاش اونم نشه اصلا حوصله هیچ جارو ندارم دوس دارم یک سال خونه بشینم هیچ کسی نیاد هیچ جاهم نرم خوشبحال اونایی که میگن رفت و امد زیاد ندارن خونه من که کاروانسرا هست
ما که بابام اینا حیاط بزرگ دارن میریم اونجا کباب کوبیده اینا میزنیم
با نی نی نمیشد جای دیگه ای رف خداروشکر ک همه جا بستس
وای خیلی سختته حتما درکت میکنم
تو عید خونه ما اونطوری شد و کسی ب دستش ضدعفونی هم‌ نمیزد میدونستن به بچه حساسیم
من خیلی میترسیدم
منک عید هیچ کسو راه ندادم
فقط پدر مادر
خونه ایم
در حیاط با صفای خانه😂با شوهرم تنها
مامانم اینا رفتن روستا با همه خاهر برادرا من نرفتم😒
سلام ما هنوز معلوم نیس شوهرم تازه داره از خونمون میاد فردا میریم تو کوه و کمری😐
بیابون😁
یالله
فعلا بلند شدیم حالا تا ببینیم بعدش چی میشه👀
تو حیاط خونه بابا زیر این درخت گردو
تو حیاط خونه بابا زیر این درخت گردو
بخدا من ک دیگه خسته شدم. حتی عیدم تو خونه. چقد منتظر شدم بچم ۳ ماهه بشه حداقل سیزده بدر بتونم یکساعت بیرون برم
واقعا غلط کردن که میخوان همه جا رو ببندن
مسافرت با اتوبوس و قطار و هواپیما و صف مرغ و روغن کرونا پخش نمیکنه فقط سیزده بدر تو فضای باز کرونا میگیرن‌ ملت
برا مشهد گفتن،ماشین از در خونه تکون بخوره ۱ تومن جریمه میکنن😐دقیقا مث پارسال
ماهم در خانه میمانیم😕
خوش بختم عزیزم
ما شاید رفتیم باغ دوستیمون با دستمون😂😂
وایی جان یاد خودم افتادم😥😥😥
به همچنین🤗🤗
ما فردا صب زود حرکت میکنیم
بازه راه؟
خوشبحالتون ماک از همون اول ته خونه😢😢
نمیریم کنسل شد😔
ریده شد توش
بابای دوستمون برداشه به خاهراش گفته بیاین
مام گفتیم نمیایم دیه اونا بیان
الان دوتا خانواده بی 13 شدن
بخاطر مسخره بازیای اینا
الان سگم سگگگگگگ
ای وای خیلی بدمیشه
خیلی
باید بتمرگیم خونه
خونه‌پدرت ابنا چی
ما ک تو حیاط با همسر بال و پاچین کبا کردیم و خوردیم 😌
منم اومدم صحرا با بابام اینا
سلام
ما که رفتیم گشتیم تازه امدیم خونه
بدنم درد گرفته از بس بازی کردیم
هیچی تمرکیذیم خونه
خیلی بد بوذ
یکم فقط رفتم جانبو خرید کردیم اومدیم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.