بالا گفتم. چیا آماده کردین
6
1400/01/12
ماه بانو .
خانه
6
1400/01/12
ماه بانو .
همه جارا از فردا میبندن
0
1400/01/12
سوال کننده
خاک تو سر کونشون اگ بستنی بود باید سفرارو میبستن
1
1400/01/12
سوال کننده
ما میخایم بریم باغ.
اما ب شدت سرده
هیچیم نیس
همه مرغو گوشت خریدن
اما ب شدت سرده
هیچیم نیس
همه مرغو گوشت خریدن
0
1400/01/12
سوال کننده
😑😑😑😑😑
0
1400/01/12
نسترن ..
ما هیجا
0
1400/01/12
نسترن ..
از کرونا میترسیم
0
1400/01/12
سوال کننده
همجین ملت گرسنه ای داریم ک برای مرغ صف 200 نفری بستن🤔🤔
0
1400/01/12
سوال کننده
شما گرفتین؟؟
0
1400/01/12
معصومه جلالی
همه پارک ها ممنوع شد
0
1400/01/12
مینا 🍀
خونه میمونیم
0
1400/01/12
سوال کننده
تو اخبار گف؟؟
0
1400/01/12
نسترن ..
ن
2
1400/01/12
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
ما میریم خونه بابام حیاطشون بزرگه اونجا میشینیم بساط جوجه و اینا میکنیم😃😁😊
2
1400/01/12
سوال کننده
انشالله نگرین خیلی بده
0
1400/01/12
سوال کننده
مام باید ی جا بریم 😑😑😑
بخدا دیه حالم داره از شهرم بهم میخوره از کیه هیج جا نرفتیم
بخدا دیه حالم داره از شهرم بهم میخوره از کیه هیج جا نرفتیم
0
1400/01/12
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
اره عزیزم
0
1400/01/12
سوال کننده
😣😥😥😥😥😥ای وای
0
1400/01/12
neda 🌹
ما خونه ایم.از فردا تا ۱۴ فروردین قمر در عقربه .صدقه بدین . احتیاط کنین
0
1400/01/12
سوال کننده
چرا
0
1400/01/12
سوال کننده
اها قمر در عقرب وایی مرسی ک گفتی
0
1400/01/12
پریا 🤱🧿
به نام خدا خانه
0
1400/01/12
Noshin ♥
توخونه زیر شارژر گوشی🥴🥴
0
1400/01/12
سوال کننده
واقعا چیزی آماده کردین حالا؟؟؟
0
1400/01/12
💃ثمین بیات🕺
هیجا
اینجا جمعه بارونیه🤣
اینجا جمعه بارونیه🤣
0
1400/01/12
سوال کننده
مرسی گلم. منم زنجانیم ممنون از اطلاع رسانیت😑😑😑😑😑😑
0
1400/01/12
سوال کننده
زنجان همیشه سرده
0
1400/01/12
سوال کننده
اه
0
1400/01/12
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
همدانم بارندگیه
0
1400/01/12
سوال کننده
🦍
0
1400/01/12
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
با ماشین میذارن بریم دور بزنیم
0
1400/01/12
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
؟
0
1400/01/12
سوال کننده
اره بابا داخل شهر تردد هس
0
1400/01/12
سوال کننده
بیرون شهر ریدن توش نمیزارن
0
1400/01/12
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
عمه شوهرم روستا خونه داره اما کلید نمیده ب کسی
1
1400/01/12
زهرا ....
منم زنجانیم🤗🤗
0
1400/01/12
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
حالا خودت برنامت چیه
0
1400/01/12
Mozhgan 🙋🤩🤩
خونه.چون گفتن تردد تو شهر هم جریمه میکنن🤣راستو دروغشو نمیدونم
0
1400/01/12
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
بعضیا باغ دارن بعد نماز صبح میرن ک جریمه نشن
0
1400/01/12
💃ثمین بیات🕺
خخخخ اینم از شانسمون😂😂
0
1400/01/12
💃ثمین بیات🕺
درود😘
0
1400/01/12
💃ثمین بیات🕺
اوهوم🤨
0
1400/01/12
Mozhgan 🙋🤩🤩
عزیزم ربطی ندارع از فردا غروب جریمه میکنن
0
1400/01/12
Mozhgan 🙋🤩🤩
تازه فک کنم از امشب بوده
0
1400/01/12
💃ثمین بیات🕺
قضیه چیه😳😳😳
0
1400/01/12
💃ثمین بیات🕺
اخبار چیزی گفته یا شایعهس؟
0
1400/01/12
الناز Fdr
سلام شیراز که حرفی نزدن ولی ما چون امروز باغ بودیم و تازه از سفر برگشتیم سیزده بدر میخوایم توخونه استراحت کنیم
0
1400/01/12
Mozhgan 🙋🤩🤩
نمیدونم شهر شما چطوره اما خوزستان چون اوضاع خرابه از امشب دیگ جریمه میکنن
0
1400/01/12
💃ثمین بیات🕺
زنجان زرده
0
1400/01/12
الناز Fdr
شیراز شده نارنجی 🙄
0
1400/01/12
Mozhgan 🙋🤩🤩
اینجا دیک قرمز نیس سیاهه
0
1400/01/12
زهرا ....
تواخبارساعت۲ میگفت سه تاشهر تجمع توپارکها ممنوعه که یکیش زنجان بود
0
1400/01/12
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
پارسال ک مردم اینحوری رفتن امسال نمیدونم
0
1400/01/12
الناز Fdr
اخبار امشب ساعت ده نگاه کردم هیچی نگفت لامصب
0
1400/01/12
💃ثمین بیات🕺
جدی
وااای
ینی باغوایناهم خارج شهر نمیشه رفت؟
وااای
ینی باغوایناهم خارج شهر نمیشه رفت؟
0
1400/01/12
زهرا ....
نمیدونم ماهم قراره بریم باغ خودمون حالانمیدونم اجازه میدن یانه
0
1400/01/12
MaMaNe Deniz❤Delana
منم نوزاد دارم گوشه خونم🤦♀️
0
1400/01/12
زینب ج
منکه فقط دوس دارم بشینم خونم ولی قوم شوهر گفتن پارک بریم من به شوهرم گفتم با بچه کوچیک سخته من نمیام دیگه گفت نه باید بریم این همه مردم بچه دارن میرن بعدش دعا میکردم هوا بد باشه که نرم که گفتن ن جمعه هوا عالیه بعدش گفتن پارک ها بسته اس خوشحال شدم که بازم گفتن میریم خونه مادر شوهرم همگی تو حیاط هستیم کاش اونم نشه اصلا حوصله هیچ جارو ندارم دوس دارم یک سال خونه بشینم هیچ کسی نیاد هیچ جاهم نرم خوشبحال اونایی که میگن رفت و امد زیاد ندارن خونه من که کاروانسرا هست
0
1400/01/12
samira mn
ما که بابام اینا حیاط بزرگ دارن میریم اونجا کباب کوبیده اینا میزنیم
0
1400/01/12
samira mn
با نی نی نمیشد جای دیگه ای رف خداروشکر ک همه جا بستس
0
1400/01/12
samira mn
وای خیلی سختته حتما درکت میکنم
تو عید خونه ما اونطوری شد و کسی ب دستش ضدعفونی هم نمیزد میدونستن به بچه حساسیم
من خیلی میترسیدم
تو عید خونه ما اونطوری شد و کسی ب دستش ضدعفونی هم نمیزد میدونستن به بچه حساسیم
من خیلی میترسیدم
1
1400/01/12
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
منک عید هیچ کسو راه ندادم
فقط پدر مادر
فقط پدر مادر
0
1400/01/12
🧿shirin 🤱maman hanna🤱
خونه ایم
0
1400/01/12
🤱 Hani Joonii💜
در حیاط با صفای خانه😂با شوهرم تنها
مامانم اینا رفتن روستا با همه خاهر برادرا من نرفتم😒
مامانم اینا رفتن روستا با همه خاهر برادرا من نرفتم😒
0
1400/01/12
فاطیما احمدی
سلام ما هنوز معلوم نیس شوهرم تازه داره از خونمون میاد فردا میریم تو کوه و کمری😐
0
1400/01/12
کوثر 💜
بیابون😁
0
1400/01/12
somaye malekpour
یالله
0
1400/01/12
somaye malekpour
فعلا بلند شدیم حالا تا ببینیم بعدش چی میشه👀
0
1400/01/12
zeinab tg

تو حیاط خونه بابا زیر این درخت گردو
0
1400/01/12
💞سپید💕💗💗 💞
بخدا من ک دیگه خسته شدم. حتی عیدم تو خونه. چقد منتظر شدم بچم ۳ ماهه بشه حداقل سیزده بدر بتونم یکساعت بیرون برم
0
1400/01/12
🍃🌺زهرا🌺🍃 گل گلی
خونه
1
1400/01/12
پر شا
واقعا غلط کردن که میخوان همه جا رو ببندن
مسافرت با اتوبوس و قطار و هواپیما و صف مرغ و روغن کرونا پخش نمیکنه فقط سیزده بدر تو فضای باز کرونا میگیرن ملت
مسافرت با اتوبوس و قطار و هواپیما و صف مرغ و روغن کرونا پخش نمیکنه فقط سیزده بدر تو فضای باز کرونا میگیرن ملت
0
1400/01/12
زهرا ❤️
برا مشهد گفتن،ماشین از در خونه تکون بخوره ۱ تومن جریمه میکنن😐دقیقا مث پارسال
ماهم در خانه میمانیم😕
ماهم در خانه میمانیم😕
0
1400/01/12
سوال کننده
خوش بختم عزیزم
0
1400/01/12
سوال کننده
ما شاید رفتیم باغ دوستیمون با دستمون😂😂
0
1400/01/12
سوال کننده
وایی جان یاد خودم افتادم😥😥😥
0
1400/01/12
زهرا ....
به همچنین🤗🤗
0
1400/01/12
سوال کننده
ما فردا صب زود حرکت میکنیم
0
1400/01/12
🤱 Hani Joonii💜
بازه راه؟
0
1400/01/12
🤱 Hani Joonii💜
خوشبحالتون ماک از همون اول ته خونه😢😢
0
1400/01/13
سوال کننده
نمیریم کنسل شد😔
0
1400/01/13
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
چرا پس
0
1400/01/13
سوال کننده
ریده شد توش
0
1400/01/13
سوال کننده
بابای دوستمون برداشه به خاهراش گفته بیاین
0
1400/01/13
سوال کننده
مام گفتیم نمیایم دیه اونا بیان
0
1400/01/13
سوال کننده
الان دوتا خانواده بی 13 شدن
0
1400/01/13
سوال کننده
بخاطر مسخره بازیای اینا
0
1400/01/13
سوال کننده
الان سگم سگگگگگگ
0
1400/01/13
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
ای وای خیلی بدمیشه
0
1400/01/13
سوال کننده
خیلی
0
1400/01/13
سوال کننده
باید بتمرگیم خونه
0
1400/01/13
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
خونهپدرت ابنا چی
0
1400/01/13
🤱 Hani Joonii💜
ما ک تو حیاط با همسر بال و پاچین کبا کردیم و خوردیم 😌
0
1400/01/13
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
منم اومدم صحرا با بابام اینا
0
1400/01/13
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
هیشکی نیست بیرون
0
1400/01/13
فاطیما احمدی
سلام
0
1400/01/13
فاطیما احمدی
ما که رفتیم گشتیم تازه امدیم خونه
0
1400/01/13
فاطیما احمدی
بدنم درد گرفته از بس بازی کردیم
0
1400/01/13
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
زهره چی کردی
0
1400/01/13
سوال کننده
هیچی تمرکیذیم خونه
0
1400/01/13
سوال کننده
خیلی بد بوذ
0
1400/01/13
سوال کننده
یکم فقط رفتم جانبو خرید کردیم اومدیم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



1281

