Ooma
پرسش (1400/01/11):

آزمایش اسپرم همسرمو نگاه میکنید

سلام لطفا چک میکنید ببینید مشکلی داره؟
یه چیزیش غیرطبیعیه چیه؟

آزمایش اسپرم همسرمو نگاه میکنید
آزمایش اسپرم همسرمو نگاه میکنید
عزیزم مشکلی ندارن
جوابش خوبه عزیزم،مشکلی ندارن
سلام عزیزم
ببهشسد اونی که نوشته آپنرمال چیه؟
همش عالیه عزیزم مشکلی نداره اصن
ممنون عزیزم خداروشکر که برطرف شده
دعا کنید این ماه بگیره
ایشالله که دامنت سبز میشه گلمم
سلام چقدر شد هزینه این آزمایش؟
ازاد ۳۹ تومن شد
ممنونم عزیزم
همه چی نرمال هستش
سلام آزمایش اسپرم خوبه فقط اسپرماتوژنز مشکل دارد که میتواند بعلت داشتن واریکوسل باشه
سلام ممنونم. برای اقدام مشکلی نیست؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه