سلام عزیژم من از اول بارداری تا الان همش کمر درد دارم
همش میترسم نمیتوتم زیاد سرپا باشم یا درازم میکشم کمر دردم
منم از اول بارداری تقریبا همش دارم.کافیه یه کم بلند شم و تحرک داشته باشم.
طول سرویکسم هم تو غربالگری اول یکم پایین بود
البته برم دکتر شنبه میگم بفرسته واژینال
عزیزم منم از هفته های پایین تر از شما کمر درد داشتم.سرویکسمم ۳۲ بود.رعایت کن.نزدیکی نداشته باش،توالت فرنگی استفاده کن.پله هم نرو
منم ۳۱ بود سرویکسم و از خیلی قبلش کمردرد دارم . فکر نکنم برا سرویکس باشه. خیلی ها طول سرویکسشون خوبه و باز کمردرد رو دارن .سعی کن استراحت کنی . و برا کمردردت هم موقع نشستن یه بالش بزار بهش تکیه بده. موقع خواب هم بین پاهات و پشت کمرت بالش بزار .اگه بالش بارداری بگیری باز بهتره . برا من که بالش بارداری خوب بود برا کمردردم
سلام نگران نباشید و استرس الکی نداشته باشید ، پزشک دارو تجویز میکند ، اگر لازم باشه سرکلاژ یا پساری هم انجام میشه