خانما و دکتر اوما واژنم موقع تکونای بچه شدیدا درد میگیره از دیشب شدید درد میگیره به نظرتون طبیعیه؟
پرسش (1400/01/11):
سلام خانما و دکتر اوما واژنم موقع تکونای بچه شدیدا درد میگیره از دیشب
571
62
1400/01/11
سوال کننده
0
1400/01/11
هیما 🧿🧿🧿🧿
نگران نباش،وقته زایمانه
0
1400/01/11
سوال کننده
یعنی علائم زایمان طبیعیه؟
0
1400/01/11
سوال کننده
برای دوشنبه وقت سزارین دارم
0
1400/01/11
هیما 🧿🧿🧿🧿
آره خب بچه میاد پایین دیگه
0
1400/01/11
هیما 🧿🧿🧿🧿
الان دقیق چند هفته و چند روزی
0
1400/01/11
هیما 🧿🧿🧿🧿
طبق ان تی یا آخرین پریود؟
0
1400/01/11
هیما 🧿🧿🧿🧿
چون منم ۲۱ ام سزارینی هستم
0
1400/01/11
سوال کننده
طبق غربالگری دوم؟
0
1400/01/11
سوال کننده

این سونوم بود
0
1400/01/11
فاطیما احمدی
سلام موقع جریدنته😱😂😁
2
1400/01/11
فاطیما احمدی
خدا بخیر کنه 😁انشالله سالمو صالح بیاد بغلت 😍
0
1400/01/11
فاطیما احمدی
چند روز دیگه میای میگی کیسه ابم پاره شد وزاییدم😁
1
1400/01/11
سوال کننده
😄😄😄انشالله به حق این روزا و بزذگی خدا قسمت همه منتظرا.
0
1400/01/11
فاطیما احمدی
انشالله
0
1400/01/11
فاطیما احمدی
خوبی عزیزم
0
1400/01/11
سوال کننده
ممنونم😘😘😘
0
1400/01/11
سوال کننده
دعام کنید
0
1400/01/11
فاطیما احمدی
فدات
2
1400/01/11
فاطیما احمدی
انشالله که زایمان راحتی داشته باشی و سالم و صالح بیاد بغلت عشقم 😍
0
1400/01/11
سوال کننده
صحیح و سالم بغل کنم بچم رو من 7سال نازابب کشیدم
0
1400/01/11
فاطیما احمدی
توهم منو یادت نره
1
1400/01/11
سوال کننده
حتماااا به خدا چون خودم کشیدم هر لحظه برای همه مناظرا دعا میکنم
0
1400/01/11
khatoon mahdavi
سرش پایینه مال منم همینه دکترگفت دیگه نزدیکع
1
1400/01/11
سوال کننده
وااای یعنی یه لحظه حس میکنم الان پاره میشم
0
1400/01/11
سوال کننده
به سلامتی انشالله دکتر کی بهت وقت داده؟
0
1400/01/11
khatoon mahdavi
هفته دیگه بهم گفت سزارینی فعلا که بستری ام
0
1400/01/11
khatoon mahdavi
اره منم همینجوریه
0
1400/01/11
سوال کننده
اااا چرا؟
0
1400/01/11
khatoon mahdavi
کرونا گرفتم 😔
1
1400/01/11
سوال کننده
انشالله به سلامتی بغل کنی
0
1400/01/11
سوال کننده
ای وای. بهتری الان؟
0
1400/01/11
سوال کننده
چند روزه؟
0
1400/01/11
khatoon mahdavi
فعلا همه چی تحت کنترل خوبه بجه عصر سونوشدم گفت سزارینی
0
1400/01/11
سوال کننده
شکر
0
1400/01/11
khatoon mahdavi
فعلا خوبم گاهی پاهام دردمیکنه
0
1400/01/11
سوال کننده
وضعیت خودت چطوره؟
0
1400/01/11
khatoon mahdavi
سه روزه۱ص
0
1400/01/11
سوال کننده
تنگی نفس داشتی که بستری شدی؟
0
1400/01/11
سوال کننده
انشالله زوده زود خوب بشی و نی نی مون رو بغل کنی بری خونه به سلامتی
0
1400/01/11
khatoon mahdavi
نه فقط بدنم درد میکرد شدیدباسرم
0
1400/01/11
سوال کننده
پس شکر خدا زوده زود خوبه خوب میشی
0
1400/01/11
khatoon mahdavi
ممنون عزیزم همچنین
0
1400/01/11
سوال کننده
برای چه روزی وقت سزارین داده؟
0
1400/01/11
khatoon mahdavi
توکی وقت داد
0
1400/01/11
khatoon mahdavi
توی ۳۸ هفته دیگع معلوم میشه ختم بارداری دادن
0
1400/01/11
khatoon mahdavi
باید همینجا باشم چون مرتب نوارقلب میگیرن همه چی چک میکنن دیابت بارداری دارم ی ماه میشه انسولین میزنم
0
1400/01/11
سوال کننده
16انشالله میشه دوشنبه
0
1400/01/11
سوال کننده
ای جانم اشکال نداره به امید خدا دیگه کم مونده. 🧿🧿🧿🧿
0
1400/01/11
khatoon mahdavi
بسلامتی
0
1400/01/11
سوال کننده
😘😘😘
0
1400/01/11
khatoon mahdavi
ا۱نشالله توهم بخوبی زایمان کنی ❤😙😘😘😘
1
1400/01/11
سوال کننده
امین ممنونم😘😘❤️❤️❤️
0
1400/01/13
پزشک اوما
سلام درد واژن در این سن بارداری کاملا طبیعی است
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- پریود یکروزه چه دلیلی داره
- آیا ممکن هست باردارباشم؟
- هماتومی ها بیاید سریع
- مصرف عرق کاسنی از هفته چندم بارداری؟
- وای خدایا باورم نمیشه یعنی باردارم
- علت ترشح قهوه ای در هفته نهم بارداری
- استراحت در سرکلاژ باید در چه حد باشه ؟
- اقدام در دو روز قبل از تخمک گذاری و نداشتن علائم بارداری
- بچه ها بیبی چکم مثبته؟
- زمان مناسب شروع قرص لتروزول




