سلام خوبید
میگم من بچم۴ماهشه پوستش خیلی خشکه ک اگزما گرفته ایقد دکتربردمش کرم بهم دادن یخورده بهترشده.شیرخودمو بهش میدادم ولی متاسفانه شیرم خیلی کم شده ک از دیروز مجبورشدم شیرخشک بهش بدم شیرخشک نان گرفتم ساعت۱ونیم ۳قاشق شیرخشک با۹۰میل آب بهش دادم دوساعت بعد ک میخواستم بهش بدم نخورد یه ساعت بعد بهش دادم یه ذره فقط خورد دیگه هرکاری کردم نخورد هنوزم نخورده چیکار کنم ک بخوره؟شایده شیره بدمزس چه شیری براش بگیرم بنظرتون
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



526
1400/01/11







