سلام.من الان هفته 20بارداریم.بخاطر قند دکترم برام انسولین تجویز کرده.خیلی میترسم.هنوز نزدم .دکتری سراغ دارین با رژیم خاص قندمو پایین بیاره
سوال بعدیم اینه من این هغته پسرم خیلی تکون میخوره و تکوناشو حس میکنم.طبیعیه؟
سوال بعدیم اینه خیلی زود زود میرم دسشویی.هر نیم ساعت ی بار.طبیعیه؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



360
1400/01/11






