خانما الان ۱۰ روزه سزارین شدم.
گلاب به روتون مدفوعم سفت نیست باد هم نداره معده م.
ولی موقع دفع خیلی خیلی درد میکشم.
انگار تخمدان و رحمم منقبض میشن.
جدیدا هم موقع ادرار به شدت سوزش دارم.😖
تو بارداری اصلا مشکلی نداشتم موقع مدفوع و ادرار.
کسی تجربه کرده؟
نی نی م هم شکمش باد کرده😓
برای اینکه خودم و بچه نفخ نکنیم چی بخورم؟
دیگه واقعا از قرص و دارو خسته شدم.
عرق نعنا خوبه؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



388
1400/01/10



