اره عزیزم دراز بکش شیر بده
من شبا دراز کش شیر میدم
فقط یه جوری تنظیم میکنم زاویه بدن خودمو و بچه رو که دماغش نچسبه به سینم، خیالم راحت باشه حتی خوابم میبره بعضی اوقات موقع شیر خوردنش، بعضی اوقات هم نمیشه یا بچه بی تابی میکنه پا میشم نشسته بهش شیر میدم شبا
سلام عزیزم خوبی مبارکه گلم ب سلامتی 😍😍😍😍😘😘😘😘
زمان خاصی نداره من از همون بیمارستان یوقتایی خوابیدع بهش شیر میدادم
من کلا از اول خوابیده شیر دادم
دراز کشیده هیچ مشکلی نداره بعد ده روز که بتونه خوب سیته رو بگیره ولی مواظب باش سینه رو بینی و دهنش نیوفته که نتونه نفس بکشه
من از روز دوم دراز کش میدادم اکثر شبا
چون نمیتونستم هی پاشم به خاطر درد و سوزش بخیه ها
سلام گلم قربونت.مبارک شمام باشه باردار شدنت انشالله بسلامتی بیاد بغلت😍😍
ممنون پس منم دراز کشیده شیر میدم
سلام شیر دادن بصورت دراز کش مشکلی ندارد اما برای پیشگیری از رفلاکس و گاها گوش درد ، زاویه 30درجه زیر سرش رعایت بشه.