Ooma
پرسش (1400/01/09):

سنو برای بارداری در هفته 7

سلام وقت بخیر دوستان این سنو یکی از فامیلا هست رفته سنو بهش گفتن مشکوک به بارداری ولی تا الان هرچقدر بی بی زده منفی شده 22 بهمنم رابطه داشته سنو بفرستم ببینید باردار یا نه

سنو برای بارداری در هفته 7
سلام آزمایش نداده
نه
چرا. اول رفته سونو باید آزمایش بده
تو خود سونو هم نوشته باید ازمایش بده
نوشته ساک دیده نشده یعنی باردار نیست
سلام ضخامت آندومتر زیاد است و رحم مشکوک به بارداری که هست اما تیتر بتا بدهید و اگر تیتر زیر ۱۵۰۰ بود فعلا صبر کنند تیتر که بالا رفت مجدد سونو بده
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه