سلام خانوما و دکتر محترم
من پارسال یه زایمان زود رس تو ۳۴ هفته داشتم و امسال که حامله شدم دیروز برا چکاب ماهانه پیش دکترم رفتم و اخرش گفتم که بعضی اوقات وقتی کار میکنم یا سرپا وایمیستم کمرم درد میکنه و شکمم منقبض میشه و سریع برام سه تا آمپول هیدروکسی پروژسترون کاپروت ۲۵۰ تجویز کرد و گفت حتما هفته ای یه دونه بزنم سوالم اینه که به خاطر زایمان زود رس پارسالم داده چون من همیشه اینطوری نمیشم و اینکه ایا آمپول ضرر داره ؟
پرسش (1400/01/09):
آمپول امپول هیدروکسی پروژسترون کاپروت ۲۵۰
2209
64
1400/01/09
سوال کننده
0
1400/01/09
مهدیه ❤️
34هفته زودرس میشه؟ بچه ک موند دیگه خداروشکر؟!
0
1400/01/09
سوال کننده
نه نموند عزیزم😢
0
1400/01/09
fifi r
وا چرا
0
1400/01/09
fifi r
۳۴ ک بزرگه
0
1400/01/09
سوال کننده
من با خونریزی کم رفتم بیمارستان ولی گفتن دهانه رحمت باز شده و خودت و بچه تو خطرید و باید سز بشی
0
1400/01/09
سوال کننده
بعد از چند روز حال پسرم خوب شد ولی یهو ریه ش سفید شد و رفت زیر دستگاه تنفس مصنوعی و ...۱۷ روز بعد از دست دادمش😢
0
1400/01/09
fifi r
😓😥ای بابا عزیزم چقدر بد
خداروشکر الان جاش سبز شده
این یکی هم پسره؟
خداروشکر الان جاش سبز شده
این یکی هم پسره؟
0
1400/01/09
سوال کننده
بعدا که پیگیر شدیم گفتن یکی از دکترا که بالا سرش میومده مث اینکه کرونا داشته و نمیدونسته چون دی ماه پارسال هنوز کرونا رو اعلام نکرده بودن
0
1400/01/09
fifi r
آخی یعنی کرونا گرفت بچه؟؟
0
1400/01/09
سوال کننده
ممنونم عزیزم بله پسره
0
1400/01/09
سوال کننده
اینجوری گفتن و همه علائم کرونا رو هم داشت
0
1400/01/09
fifi r
خداروشکر 🥰نگران نباش عزیزم ان شاءالله به خوبی و خوشی و سلامتی اینبار به دنیا میاد نی نیت
0
1400/01/09
مهدیه ❤️
وای😭😭😭😭😭بلا دور باشه
0
1400/01/09
fifi r
خدا مرگشون بده ایشالله ک اینجوری با مردم بازی میکنن
0
1400/01/09
مهدیه ❤️
خداروشکر عزیزم آن شالله این نی نی صحیح و سالم بیاد
0
1400/01/09
سوال کننده
خیلی نگرانم و خیلی سال بدی داشتم
پدر مهربون و مادربزرگ مهربونمم به خاطر کرونا از دست دادم😢
پدر مهربون و مادربزرگ مهربونمم به خاطر کرونا از دست دادم😢
0
1400/01/09
سوال کننده
و تمام امیدم به این بچس
0
1400/01/09
fifi r
طفلکی کرونا اذیت کردش وگرنه ۳۴ هفته دیگه کامله، بچه دیدم تو ۲۶ هفتگی مونده
0
1400/01/09
سوال کننده
ممنونم محتاج دعای همتون هستم
0
1400/01/09
fifi r
نگران نباش عزیزم خدا گر ز حکمت ببندد دری ز رحمت گشاید در دیگری
0
1400/01/09
fifi r
بسپار ب خدا عزیزم اینبار
0
1400/01/09
سوال کننده
هییی چی بگم که سوختم فقط
0
1400/01/09
fifi r
هیچی نمیشه نگران نباش
0
1400/01/09
سوال کننده
ممنونم برام دعا کنید دکتر که دیروز نگرانم کرد
0
1400/01/09
مهدیه ❤️
سوختنی هم هست خب، من اینجا سوختم فهمیدم،
ولی نگذریم از قسمت الهی، خدا مهربونه، خدا روشکر ک این نی نی هست
ولی نگذریم از قسمت الهی، خدا مهربونه، خدا روشکر ک این نی نی هست
0
1400/01/09
fifi r
سر پا واینستا این حالت هارو منم داشتم تو هفته های تو
0
1400/01/09
مهدیه ❤️
نگران نباش آمپول هات بزن استراحتم کن،
من خودم هر روز با نگرانی میگذرونم، ی زودرس تو 24هفته داشتم. شما هم دعا کنین برام صحیح وسالم بیاد بغلم
من خودم هر روز با نگرانی میگذرونم، ی زودرس تو 24هفته داشتم. شما هم دعا کنین برام صحیح وسالم بیاد بغلم
0
1400/01/09
سوال کننده
فقط امیدم به خداست
0
1400/01/09
سوال کننده
اره باورتون میشه فقط امیدم به این بچس دیگه طاقت هیچی رو ندارم
0
1400/01/09
سوال کننده
شمام آمپول زدین؟صرر نداره که؟
0
1400/01/09
سوال کننده
برا شما چی شد؟
0
1400/01/09
fifi r
عزیزم من دارم از اول بارداری انوکساپارین میزنم
0
1400/01/09
fifi r
این آمپول ک بهت داده کار همون شیاف و اینارو میکنه بزن نگران نباش عزیزم
0
1400/01/09
fifi r
به دکترت اینبار بگو تو ۲۹ هفتگی آمپول ریه هم بهت بده ک حداقل باز خدایی نکرده زبونم لال گوش شیطون کر نی نی زود اومد ریه هاش تکمیل باشه و اینکه حتمن تو انتخاب بیمارستان دقت کن ، البته نگران نباش الان کادر درمان همه واکسینه شدن
0
1400/01/09
fifi r
شیاف پروژسترون مقعدی هم عالیه بزاری جلوگیری از زایمان زودرس میکنه
0
1400/01/09
سوال کننده
برا جلوگیری از زایمان زودرسه؟
0
1400/01/09
fifi r
بعدشم اینقدر ناامید نباش قرار نیست هر دفعه یچی بشه ک عزیزم اون سری هم بخاطر سهل انگاری این دولت خیلی بلا سر مردم اومد متاسفانه شما هم قربانی این پنهان کاری شدی😥 خدا لعنت کنه اون دکترو امیدوارم مرده باشه
0
1400/01/09
سوال کننده
میگم اخه خیلی اینجوری نمیشم بعضی اوقات
0
1400/01/09
سوال کننده
دکترم خیلی دکتر خوبیه و خیلی حساس رو من ازش راضیم حتما بهش یادآوری میکنم
0
1400/01/09
fifi r
والا منم دوتا سقط داشتم از اول اینو دادن بهم اینبار خداروشکر تا الان چیزی پیش نیومده، من آمپول ریه هم زدم تو ۲۹ هفتگی، کاملا ایمن دارمپیش میرم چون منم اینبار خدایی نکرده چیزی بشه دغ میکنم و تمام
0
1400/01/09
سوال کننده
من سال بدی رو گذروندم ولی همه امیدم به خداست و مطمئنم میدونه که چقدر به این بچه نیاز دارم
0
1400/01/09
fifi r
اره بزن این آمپول هارم نگران نباش عزیز خدا بزرگه ، بعدشم اگر این دارو ها بد بودن نمیدادن ک ، الان هر چیزی تو دنیا ضرر داره از اون لوازم آرایشی ک استفاده میکنی بگیر تا نونی ک میخوری پر از جوش شیرینه و این چیزا پس ب این چیزا فکر نکن
1
1400/01/09
سوال کننده
ان شاالله که بچتون رو صحیح و سالم بغل کنی درکت میکنم و کار خوبی میکنی
0
1400/01/09
fifi r
نذر حضرت عباس علیه السلام کن نی نی جان رو منم دخترم رو سپردم ب خود آقا ابوالفضل خودش میدونه تو دلم چی میگذره
0
1400/01/09
سوال کننده
دقیقا من به سنوگرافم گفتم که منو نگران نکن خودش برگشت گفت نگران نکنم که اینجا نمیای
0
1400/01/09
سوال کننده
اسممونم مسلمونه مثلا
0
1400/01/09
سوال کننده
ان شاالله به حق حضرت عباس (ع) هم نی نی شما و همه نی نی ها سالم و سلامت به دنیا بیان
0
1400/01/09
fifi r
نگران نباش دیکه عزیزم تو مشکلی نداری ک منم داشتم این دردارو
0
1400/01/09
fifi r
اینقدر هم ناامید نباش
0
1400/01/09
سوال کننده
ناامید نیستم میگم یعنی اگه لازم نیست نزنم بیخود
0
1400/01/09
پری پری
عزیزم برای جلوگیری از زایمان زودرس بهت دادن ، گلم استفاده کن که فایدهش خیلی بیشتر از ضررشه ،منم برام این آمپولو تجویز کردن و هر هفته یکی میزنم
0
1400/01/09
سوال کننده
ممنون عزیزم شما از چند هفته میزنی؟
0
1400/01/09
پری پری
من تازه ۳ هفته است که میزنم آخه تو آنومالی گفتن سرویکست کوتاهه
0
1400/01/09
سارا سارا
اولی کدوم بیمارستان بود؟
0
1400/01/09
سوال کننده
اره برا سرویکس پایینم تجویز میکنن
0
1400/01/09
سوال کننده
بیمارستانم خصوصی بود
0
1400/01/09
سوال کننده
من زنجانم
0
1400/01/09
سارا سارا
نگران نباش پروژسترون اصلا ضرری نداره و رحم رو شل نگه میداره که زایمان زودرس پیش نیاد
0
1400/01/09
سارا سارا
اصلا سوختم وقتی بچهتو خوندم. خدا صبر بهت بده و دلتو با این یکی روشن کنه
0
1400/01/09
سوال کننده
ممنونم از راهنماییت
0
1400/01/09
سوال کننده
مممونم عزیزم خیلییییی روزای سختی رو گذروندم خیییلی خدا نصیب هیچکس نکنه
برام حتما موقع زایمانت دعا کن
برام حتما موقع زایمانت دعا کن
0
1400/01/12
پزشک اوما
سلام برای انقباض شکم و جلوگیری از زایمان زودرس تجویز شده است
0
1400/01/12
سوال کننده
ممنونم دکتر عزیز
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- زمان تزریق آمپول پرولوتون
- زمان مناسب شروع قرص لتروزول
- آمپول پرولوتون و ریه تا چه زمانی باید تزریق بشه؟
- آمپول hcg و بی بی منفی
- آمپول hcg و آزمایش
- یه سوال که شاید سوال خیلیا باشه
- آمپول iui رو در یخچال نذاشتم خراب شده!؟
- سلام خانوما یه سوال داشتم اگه میشه خواهشا کمکم کنید ازتون درخواست مشاوره دارم
- آیاآمپول پروژسترون 250 در هفته 22بارداری برای جنین خطر دارد؟
- بچه ها دل پیچه اثر آمپوله HMG هست یا بارداریه؟




