دوستان خواهرم ۷هفته باردار عکس از پای پسرش گرفتن یادش نبوده که نمیشه واسه جنینش کسی اینجوری بوده واسه بچه ش مشکلی پیش اومده
پرسش (1400/01/08):
در صورتی که باردار باشی و عکس از پای کودک گرفتهذشود برای جنین هطر داره
690
6
1400/01/08
سوال کننده
0
1400/01/08
سوال کننده
خواهرم خیلی نگرانه کسی بوده در اتاق عکس باشه و باردار باشه؟
0
1400/01/08
خودت نگهداربچم باش
من حامله بودم نمیدونستم حاملم پام شکست ازش عکس گرفتم اتفاقیم نیفتاد
0
1400/01/08
سارا سارا
باید حتما به پزشک اطلاع بده که هم اکو قبل ۱۹ هفته بشه هم تو سونو سه بعدی نقص اندامش چک بشه
0
1400/01/09
🍃⚘Marjan⚘🍃
من میخاستیم عکس پای بچمو بگیریم
مسئولش ازمپرسید باردارم یا نه
گفت اگه شک هم داری بیرون باش
قبلا همپیش اومده که عکس بگیرم از ستون فقراتم ازمپرسیدن باردلرم یا نه
چطور نپرسیده ازتون؟
مسئولش ازمپرسید باردارم یا نه
گفت اگه شک هم داری بیرون باش
قبلا همپیش اومده که عکس بگیرم از ستون فقراتم ازمپرسیدن باردلرم یا نه
چطور نپرسیده ازتون؟
0
1400/01/09
پزشک اوما
سلام اشالا مشکلی پیش نمیاد غربالگری ها و سونو ها را حتما انجام داد
0
1400/01/09
سوال کننده
یادش نبوده اصلا
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




