کوجااااایین بچهااا 👛👛
5
1400/01/07
سوال کننده
وایی دلم مسافررررت میخاد خداااا
ماشینم نداریم بریم جایی😥😥😥😥
ماشینم نداریم بریم جایی😥😥😥😥
0
1400/01/07
سوال کننده
کسی از شما قرعه کشی سایپا ماشین دراومده براش؟؟
0
1400/01/07
eli rahimi
😐😐😑😑😒😏
0
1400/01/07
خانم گل .
ما ماشین داریم ولی بنظر من ک با بچه تو این سن اصلا نمیشه رفت مسافرت
امروز رفتیم. پیک نیک پدرم. در اومد پسرم همش میخواست بره این طرف اونطرف اصلاااا یک دقیقه نمینشست همش دنبالش بودم کلی خسته شدم گفتم خوبه مسافرت نرفتیم وگرنه بیچاره میشدم
امروز رفتیم. پیک نیک پدرم. در اومد پسرم همش میخواست بره این طرف اونطرف اصلاااا یک دقیقه نمینشست همش دنبالش بودم کلی خسته شدم گفتم خوبه مسافرت نرفتیم وگرنه بیچاره میشدم
0
1400/01/07
eli rahimi
قیافه من تو این چند وقت😉
0
1400/01/07
خانم گل .
ما ک ثبت نام نکردیم اما شوهر، خواهر شوهرم اسمش دراومد
0
1400/01/07
مامان فرشته ها 💓 💓
برای خواهر من در اومد
ما ایران خودرو یک ساله مینویسیم در نمیاد
ما ایران خودرو یک ساله مینویسیم در نمیاد
0
1400/01/07
سوال کننده
برای مام دراومده
0
1400/01/07
سوال کننده
گفتن تحویل تابستون
0
1400/01/07
سوال کننده
اما نمیدونم کی میخان بدن
0
1400/01/07
سوال کننده
وایی خدا بی ماشینی چقد سخته
0
1400/01/07
سوال کننده
خودشم با بچه
0
1400/01/07
سوال کننده
بخدا روحیه نمونده واسمون 😔😑
0
1400/01/07
. .
برا ما ایران خودرو پژو پارس دراومد
0
1400/01/07
سوال کننده
مبارکتون باشه. تحویل شم 90روزس؟؟
0
1400/01/07
. .
۹ماهه
0
1400/01/07
سوال کننده
وایی چ طولانی
0
1400/01/07
. .
شهریور تخویلشه ،ایران خودرو ب موقع تحویل میده
0
1400/01/07
. .
ولی وااای از سایپا
0
1400/01/07
سوال کننده
من زنگ زدم گفتن بستگی داره ماشینتون چی باشه
0
1400/01/07
. .
شوهر خواهر شوهرم تخویلش ابان بوده هنوزم تحویل ندادن بهش
0
1400/01/07
سوال کننده
خرداد تیر مرداد اینا
0
1400/01/07
سوال کننده
اا چی بوده ماشینش
0
1400/01/07
. .
کوییک
0
1400/01/07
سوال کننده
اها واس ما ساینا
1
1400/01/07
فاطمه ❤️ مامان ❤️(فرشته کوچولو)❤️
ما هم ماشین نداریم😭
0
1400/01/07
سوال کننده
خیلی بده 😔😔😔
0
1400/01/07
سوال کننده
خودشم با بچه خیلی بده
بنده خدا بچم انقد حوصلش سر میره
بنده خدا بچم انقد حوصلش سر میره
2
1400/01/07
فاطمه ❤️ مامان ❤️(فرشته کوچولو)❤️
ای خدا یه پارس واسون بفرست😁
0
1400/01/07
. .
من قبل زایمانم تحویل میگیریم
1
1400/01/07
سوال کننده
هوام سرده نمیتونم ببرم پارک سر کوچمون ک😑😑😑😑😑تف به هوای زنجان ک بیشترش سرد میششه
0
1400/01/07
. .
الانم بی ماشین نیستیم ولی ماشین خود ادم ی چیز دیگس
0
1400/01/07
فاطمه ❤️ مامان ❤️(فرشته کوچولو)❤️
اره تازه با دو بچه که سخت تره
0
1400/01/07
سوال کننده
اا چ خوب انشالهه
0
1400/01/07
فاطمه ❤️ مامان ❤️(فرشته کوچولو)❤️
خوش به حالت
0
1400/01/07
. .
شوهر من الکی الکی ماشینش و پارسال باخت
0
1400/01/07
خانم گل .
پسر منم. خیلی تو. خونه بهونه میگیره یوقتا با کالسکه میبرمش بیرون ی چرخی میزنیم بر میگردیم یا تو خونه سوار سه چرخه اش میکنم میچرخونمش حوصله اش سر نره
0
1400/01/07
فاطمه ❤️ مامان ❤️(فرشته کوچولو)❤️
ای وای چرا
0
1400/01/07
سوال کننده
ماشین خودتون نیس الان اینی ک دستت تونه؟
0
1400/01/07
. .
ولی خداروشکر باز تونستیم بخریم
0
1400/01/07
. .
ن ماشین پذر شوهرمه چون باردارم میده ب ما
0
1400/01/07
فاطمه ❤️ مامان ❤️(فرشته کوچولو)❤️
خدا رو شکر
0
1400/01/07
فاطمه ❤️ مامان ❤️(فرشته کوچولو)❤️
بازم خدا رو شکر
0
1400/01/07
سوال کننده
شوهر منم سر پول ریختن تو فرقه کشی فروخت
0
1400/01/07
فاطمه ❤️ مامان ❤️(فرشته کوچولو)❤️
من با یه بچه با موتور همیشه میریم
0
1400/01/07
سوال کننده
بازم دمش گرم
0
1400/01/07
. .
عقد بودیم ماشین و پول پس انداز مون و شریک شد با شوهر خواهرش اونم همش و سوژوند گفت ضرر کردیم
0
1400/01/07
. .
خ عقب افتادیم خیلی من ک هیچ وقت نمیبخشمش هیچ وقت
0
1400/01/07
سوال کننده
الان قهرین؟؟
0
1400/01/07
. .
شوهر من انقد براشون خوبه
0
1400/01/07
. .
ن ولی خواهر شوهرم از حرف من ناراحت شده بود
0
1400/01/07
سوال کننده
باز هر کی بود شاید نمیداد میگف خودم لازم دارمو....
0
1400/01/07
فاطمه ❤️ مامان ❤️(فرشته کوچولو)❤️
ما تو کرونا دنبال افتادیم
0
1400/01/07
فاطمه ❤️ مامان ❤️(فرشته کوچولو)❤️
اره بابا
0
1400/01/07
لعیا gh
ماهم کوییک نوشتیم وسرموقع بهمون دادن بدون هیچ تاخیری
0
1400/01/07
فاطمه ❤️ مامان ❤️(فرشته کوچولو)❤️
اگه این کرونایی نبود شاید ماهم یه چیزی میخوریدیم
0
1400/01/07
سوال کننده
اره میگن شانسیه نمیدونم😑😑😑
0
1400/01/07
فاطمه ❤️ مامان ❤️(فرشته کوچولو)❤️
صد در صد شانسیه
0
1400/01/07
لعیا gh
نه بابا.
0
1400/01/07
سوال کننده
واس شما چقد طول کشید
0
1400/01/07
لعیا gh
ما۱ساله بودتحویلش سریک سالم بهمون دادن
0
1400/01/07
سوال کننده
از همکارای شوهر منم به موقع تحویلشون داده بودن
0
1400/01/07
. .
برا خواهر شوهرم یک ساله نوشتن
0
1400/01/07
سوال کننده
واس مام یکساله اما من زنگ زدم نماییدگی گفتن تابستون تحویل میدیم خدا کنه تابستون باشه دیه طاقت ندارم😔😔😔😔😔
0
1400/01/07
. .
هروقت بخواد جایی بره شوهرم میره سراغش بخوایم بریم جایی مادر شوهرمم میبریم
0
1400/01/07
سوال کننده
مخصوصا منت ماشین اونو اینو کشیدنی کونم میسوزه
0
1400/01/07
خانم گل .
برا خواهر شوهر منم خیلی زود تحویل دادن فک کنم دو. ماهم. نشد
سندشم همون موقع دادن
سندشم همون موقع دادن
0
1400/01/07
لعیا gh
ان شاالله میدنش وبسلامتی سوارش میشین مبارکتون باشه
0
1400/01/07
سوال کننده
بهرحال ماشین اوناس دیه
0
1400/01/07
سوال کننده
ااااا سایپا بود یا ایران خوردو؟؟
0
1400/01/07
لعیا gh
سندوموقع تحویل فوری میدن کارتشم بعد۲هفته میاد
0
1400/01/07
. .
برا ما یکساله بود ولی اون نمایندگی ک نوشتیم نه ماهه تحویل میداد تو قراردادش زد نه ماهع
0
1400/01/07
سوال کننده
فدااشم
0
1400/01/07
. .
اخ اخ نگو
0
1400/01/07
خانم گل .
ایران خودرو بود پژو.پارس
من اشتباه گفتم سایپا
من اشتباه گفتم سایپا
0
1400/01/07
. .
شوهرم پژو پارس داشت بخدا همش دست برادرش بود دست این دست اون
0
1400/01/07
خانم گل .
والا نمیدونم ما ک حتی. ثبت نامم نکردیم😐
0
1400/01/07
سوال کننده
باخ 😑😑😑منم دلم خوش شدااا
0
1400/01/07
. .
ما عقد بودیم ماشین نداشتیم ماشین مارو مسبردن
0
1400/01/07
لعیا gh
ان شاالله شمام بخرین
0
1400/01/07
. .
ب شوهرم گفتم این سری ماشین بدی شهیدت میکنم
0
1400/01/07
سوال کننده
چیکار میکنین خونه این؟؟؟
0
1400/01/07
سوال کننده
😂 😂 😂
0
1400/01/07
. .
در حال اشپزی
0
1400/01/07
لعیا gh
من نشستم شامم نپختم نمیدونم چی بپزم
0
1400/01/07
سوال کننده
من غذا دارم فقط میخام گرم کنم شوهرم شیفته انقد حوصلم سر رفته
0
1400/01/07
. .
والا ادم این روزا رو میبینه ک کی ب دادش رسید
0
1400/01/07
سوال کننده
املت😂😂
0
1400/01/07
لعیا gh
تخم مرغم تموم شده
0
1400/01/07
. .
من زرشک پلو گذاشتم بجا زرشک کشمش گذاشتم
0
1400/01/07
سوال کننده
اره والا این مردای ما آدم بشو نیستن. سر همین عیدی دادن شوهرم انقذ حرص خوردم
0
1400/01/07
لعیا gh
نوش جونتون
0
1400/01/07
. .
واویشکا بزار راحته
0
1400/01/07
خانم گل .
ما پارس داشتیم شوهرم 4 سال پیش فروخت ی مقدار گذاشت روش زمین خرید
اونموقع خیلی ناراحت شدم اما الان میبینم خیلی بهتر شد. ک اینکارو کرد چون قیمت زمین و. خونه خییییییلی رفت بالا
البته همون موقع ی پراید خرید ک بی ماشین نمونیم بالاخره از هیچی بهتره
اونموقع خیلی ناراحت شدم اما الان میبینم خیلی بهتر شد. ک اینکارو کرد چون قیمت زمین و. خونه خییییییلی رفت بالا
البته همون موقع ی پراید خرید ک بی ماشین نمونیم بالاخره از هیچی بهتره
0
1400/01/07
لعیا gh
این چیه
0
1400/01/07
سوال کننده
شماها رسم دارین عیدی بدین؟؟
1
1400/01/07
لعیا gh
بله.خداروشکرپس مگه پرایدچشه خوبه والا.ازبی ماشینی ومنت اینواونوکشیدن که بهتره
0
1400/01/07
سوال کننده
اره خیلی کار خوبی کرده شکر خدا🙏🙏
0
1400/01/07
خانم گل .
ما اره ولی فقط ب بچه ها
1
1400/01/07
. .
ما ی هفته خونه مادرش بوذیم همه خواهر براذاش از شهرستان اومده بودن خوب من باردارم گشنم میشد یا هوس چیزی میکردم میگفت وایسا برم برا همه بخرم بعد برادر بزرگش گفت بابا چرا هر دم میری ی عالمه خرید میکنی ژنت و ببر بیرون بده بخوره برگردین خونه
0
1400/01/07
لعیا gh
مابه بچه ها
0
1400/01/07
. .
پیاز،سیب زمینی،گوجه،گوشت چرخ کرده
0
1400/01/07
سوال کننده
من شوهرم به همه خاهر زاده و برادر زادهاش میده. امسال ک پسرمو بردم خونشون دوتا از عمهاش عیدی ندادن. چقد بیشعورن ک عیدی بچه رو میبرن
0
1400/01/07
. .
اهوم
0
1400/01/07
لعیا gh
اهاشمابه این میگین واویشکا؟مامیگیم خوراک گوشت وسیب رمینی
0
1400/01/07
لعیا gh
چه بد
0
1400/01/07
سوال کننده
اره فک کن عمه عیدی نده
0
1400/01/07
لعیا gh
چطوردلش میاد
0
1400/01/07
لعیا gh
من عمه نمیشم ولی اگه میشدم خوب عمه ایی میشدم
0
1400/01/07
سوال کننده
اما بچها دقت کردین هر کسی دستو دل باز تره اوضاع مالیش بهتره هر کسی هم ک اینجور چیزیو نده یا خلاصه خسیس بازی دربیاره هم چین مالیم نیس
0
1400/01/07
خانم گل .
اره بخدا از بی ماشینی خیلی بهتره الانم حدود، 150 پس انداز داریم برا خونه ک.کم کم بسازیم شوهرم گفت اگه دوست داری ماشین بخریم گفتم ن ماشینو بعدا هم. میشه خرید خونه واجبتره
0
1400/01/07
سوال کننده
ب جاش من خاله نمیشم
0
1400/01/07
لعیا gh
بله بسلامتی خیره عزیزم
0
1400/01/07
لعیا gh
برعکسیم پس
0
1400/01/07
سوال کننده
افرین خداروشکر
0
1400/01/07
خانم گل .
شوهر منم ب همه. نوه های خودشون و. ما عیدی داد
0
1400/01/07
سوال کننده
اما خیلیا جواب عیدیو نمیدن حالا یچه چشمش به دست ادمه
0
1400/01/07
لعیا gh
اره
0
1400/01/07
خانم گل .
فدات والا با این. قیمتی نجومی ک. نمیشع خونه خرید گفتیم. حداقل کم کم خودمون بسازیم
0
1400/01/07
لعیا gh
به امیدخدا
0
1400/01/07
خانم گل .
فدات
0
1400/01/07
خانم گل .
من قبل از عید برا پسرم تولد گرفتم بردارای شوهرم و. خواهرش نبودن عید ک دیدمشون کادوشونو اون موقع دادن حالا نمیدونم همینو. عیدی ام حساب کردن یا جدا عیدی میدن😅😅😅😅
چون اونا اینجورین ک وقتی میان. خونت عیدی میدن اما هنوز نیومدن
چون اونا اینجورین ک وقتی میان. خونت عیدی میدن اما هنوز نیومدن
0
1400/01/07
سوال کننده
واس منم قبل عید بود اما فقط پدرشوهرمو مادر شوهرم با یکی از برادرشوهرم داد بعنی از 5 تا خاهر 3 تا برادر هیج کدوم ندادن
0
1400/01/07
خانم گل .
کادو. ندادن یا عیدی؟
0
1400/01/07
سوال کننده
کادو
0
1400/01/08
Mahdis K
برا من شهریور ماه دراومد. اس دی بود. ۱۰ روز بعد اینکه قرعه کشی کردن تحویل دادن
0
1400/01/08
Mahdis K
😁
0
1400/01/08
فاطمه ر
برای ما نزدیک یک سال به تعویق افتاد
0
1400/01/08
فاطمه ر
موعد تحویل بهمن ماه،رفت تا خرداد گفتن تسویه،تسویه کردیم رفت تا مهر سند و پلاک و اینارو دادن ولی ماشسن نیومر
0
1400/01/08
فاطمه ر
د
0
1400/01/08
فاطمه ر
تا بهمن
0
1400/01/08
فاطمه ر
یکی از اقوام گفتن مگ میشه سند بعد از تحویل میاد و اینا
0
1400/01/08
فاطمه ر
ما پیگیری کردیم
0
1400/01/08
فاطمه ر
اخه هرکی با ما بود ماشینشو داده بودن بش
0
1400/01/08
فاطمه ر
خلاصه اینور اونور پدرشوهرم آشنا اینا داشت،پرس و جو اینا مشخص شد تصادف کرده ت بار،نامردا بردن تعمیر کنن همونو بندازن بهمون
0
1400/01/08
فاطمه ر
دیگ شکایت و اینا
0
1400/01/08
فاطمه ر
اومدن از نمایندگی سند ماشین رو ما انتقال دادیم به نام اونا،که ماشین جدید بفرسن،کلی اصرار که بزارید موعد تحویل ۹۹بزنیم نخاد برای یک ماه مدل۹۸باشه،دیگ خودمون گفتیم نههه اشکال نداره حالا میگید۹۹همون اولش ک نمیدید باز ما باید منتظر بینم شما کی تحویل میدید،خلاصه تقریبا بعد ۱۰روز انتقال سند ماشینمون اومد
0
1400/01/08
فاطمه ر
اما سندش تقریبا دوماه بعدش،تا دوماه نمیشد هیچجا ماشینو برد
0
1400/01/08
فاطمه ر
اونوقت اونا برای ماشین قبلی سند و اینارو از قبل دادن😄
0
1400/01/08
فاطمه ر
خلاصه که کلی سختی کشیدیم تقریبا دوسال بدون ماشین،ان شالله هرکی نداره صاحاب شه
0
1400/01/08
سوال کننده
وایی چقد سخت
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- 💫به تعویق انداختن پریود به دلیل مسافرت 💫
- مسافرت در هفته 23 بارداری
- لکه دیدم توروخدا بیاین بگین چیه
- خانمها توروخدا دید بازدید عید دیدنی نرین مسافرت نرین. خواهش میکنم 😩🙏
- آقا منتظر جوابتونم 🙋♀️🙋♀️🙋♀️🙋♀️
- دکتر اوما ممنون میشم هر چه سریع تر جواب منو بدین
- ایا مسافرت در ۸هفتگی بر ای جنین ضرر داره؟
- مسافرت در ماه اخر
- خانما مسافرت رفتن خطرناکه ؟
- مسافرت در دوران بارداری



877

