سلام نه چه خطری شیرت میریزه دیگه
از الان شیر میریزه؟ 🤔🤔🤔از دکتر سوال کن
معمولا شیر بعد زایمان یا هفته های آخر میاد
ان شالله که چیزی نیست ولی پیگیر باش
نگران نباش منم همین طوریم بارداری اولم هر روز صبح خودمو و شوهرم باید می رفتیم حموم بس که خیس میشدیم😂
بعد زایمان هم خیالت راحت حسابی شیر داری
خداروشکر شیرت زیاد میشه چه خطری داره بدنت داره آماده میشه برای شیر دهی .من سر دخترم اینجوری شیر میرفت تو همین هفته ها ولی سر پسرم اصلا ترشح نداشتم دلم شور میزد نکنه شیر ندارم .ولی خداروشکر بعد زایمان شیرم اومد
ااا چ باحال😂😁 شیره یا ترشح آبکی؟
سینت نباید تحریک بشه حواست باشه
منم نوکشو یه کم فشار میدم خیس میشه
بازم به دکترت بگو حتما
طبیعی هست نگران نباش
فقط دستکاری نکن
سلام خیر مشکلی ندارد فقط سینه را فشار ندهید و تحریک نکنید
برا من الان ب زور اینطوری میشه اونم گاهی. نی نیم سه ماهشه فردا پس فرذا 🤣🤣