سلام وزن نینی من تو ۲۸ هفته یک کیلو تمام بود هنوز پیش دکترم نرفتم ک بگه خوبه یا نه ولی حس میکنم کمه چیکار کنم وزن بگیره؟؟ تو این هفته من وزن نینی شما چند بود موقع تولد چند؟؟
میشه جواب بدین جدیدا هیشکی جواب نمیده چرا🥺
پرسش (1400/01/07):
سلام خانوما وزن جنین تو این هفته نرماله؟؟
680
46
1400/01/07
سوال کننده
0
1400/01/07
Mozhgan 🙋🤩🤩
فک کنم خوبه هااا
0
1400/01/07
Mozhgan 🙋🤩🤩
اگ دیابت نداری بستنی بخور
1
1400/01/07
سارا سارا
تو ۲۸ هفته ۱ کیلو طبیعیه
0
1400/01/07
Mozhgan 🙋🤩🤩
دلستر .بستنی .کباب.اجیل
0
1400/01/07
الهه♡
تواوما که زده خوبه.مال من29هفته1400بود.اگرمیخوای وزن بگیره بستنی و کباب ودلسترزیادبخور اگرقند نداری.اگرم دوس داشتی میتونی بگی دکترت برای پودر لیدی میل تجویزکنه
0
1400/01/07
سوال کننده
ندارم ولی قند ناشتام ۹۲ بود
ی ساعته ۱۳۰
دوساعت ۹۹
ی ساعته ۱۳۰
دوساعت ۹۹
0
1400/01/07
سوال کننده
لیدی میل خودمو چاق نمیکنه؟؟
0
1400/01/07
الهه♡
ناشتا لب مرزه.
0
1400/01/07
الهه♡
من که نخوردم نمیدونم ولی شنیدم خیلیا برای تپل شدن نی نی میخورن
0
1400/01/07
سوال کننده
الان وزن نینی شما چنده؟؟
0
1400/01/07
الهه♡
قندت رو رعایت کن ماهت بالاترمیره دیابت نگیری دیگه.
0
1400/01/07
سوال کننده
اره
0
1400/01/07
الهه♡
من اخر فروردین باز سونو وزن دارم.اخرین سونو رو29هفته دادم که1400بود
0
1400/01/07
سارا سارا
وزن گرفتن بچه مربوط به تغذیه سالم شماست نه خوردن چیزهای چرب و شیرین.
مصرف روزانه ۵ واحد سبزی میوه (هر واحدو اندازه یه سیب در نظر بگیر)
۳ واحد لبنیات (هر واحدو ۱ لیوان در نظر بگیر)
۱ واحد انواع مغزها به جز بادام زمینی (هر واحد ۳۰ گرم یا یک مشت بسته)
۱ واحد کربوهیدرات (۸ قاشق برنج یا دو تا سیب زمینی یا یک سوم نان سنگگ یا یک نان لواش یا یک پیمانه ماکارونی و...)
۲ واحد پرتئین (هر واحد رو ۲۰ گرم گوشت قرمز یا نصف یک سمت سینه مرغ یا یک لیوان حبوبات در نظر بگیر)
خوردن چیزای چرب و شیرین فقط باعث بالا رفتن قند شما و بچه و ورم و دفع پروتیین و ... میشه
مصرف روزانه ۵ واحد سبزی میوه (هر واحدو اندازه یه سیب در نظر بگیر)
۳ واحد لبنیات (هر واحدو ۱ لیوان در نظر بگیر)
۱ واحد انواع مغزها به جز بادام زمینی (هر واحد ۳۰ گرم یا یک مشت بسته)
۱ واحد کربوهیدرات (۸ قاشق برنج یا دو تا سیب زمینی یا یک سوم نان سنگگ یا یک نان لواش یا یک پیمانه ماکارونی و...)
۲ واحد پرتئین (هر واحد رو ۲۰ گرم گوشت قرمز یا نصف یک سمت سینه مرغ یا یک لیوان حبوبات در نظر بگیر)
خوردن چیزای چرب و شیرین فقط باعث بالا رفتن قند شما و بچه و ورم و دفع پروتیین و ... میشه
0
1400/01/07
سوال کننده
اهااا
0
1400/01/07
الهه♡
منم فکرمیکردم کمه از اونوقت هرروز بستنی خوردم وچندین بار کباب و ابگوشت حالاببینم میگن بستی بخورین وزن بره بالاواقعاهمینطوره یانه
0
1400/01/07
الهه♡
البته من قندم نرمال بودن
0
1400/01/07
سوال کننده
ممنون عزیزم ولی من به تغذیم خیلی اهمیت دادم از اول و دقیقا همه اینارو خوردم جز حبوبات
0
1400/01/07
سوال کننده
ان شاللع بالارفته
0
1400/01/07
ارزو ..
منم ی کیلو بود لیدی میل داد کباب بیشتر میخورم با مغزیجات بیستم باز سنو وزن دارم
0
1400/01/07
سارا سارا
حبوبات رو خیس کن بذار جوانه بزنه و بعد بپز و هر جور سبک غذاییته مصرف کن. حبوبات در وزن گیری کمک زیادی میکنه و مفیده
1
1400/01/07
سوال کننده
ممنون عزیزم اره از این ب بعد باید بخورم اصلا نخوردم حبوبات
0
1400/01/07
سارا سارا
نگران هم نباش چون برای ۲۸ هفته ۱ کیلو کاملا رو نموداره
0
1400/01/07
سوال کننده
واسه شما هفته چند یک کیلو بود؟؟
0
1400/01/07
setareh M
1مقدار کمه. احتمالا تقویتی بده بخوری.
ولی بیشترین میزان رشد در ماه اخر هست
ولی بیشترین میزان رشد در ماه اخر هست
0
1400/01/07
فرزانه مامان شازده والا
واسه من تو27هفته930گرم بود
0
1400/01/07
سوال کننده
ممنون عزیزم
0
1400/01/07
سوال کننده
دکترت نگفت خوبه یا کمه؟
0
1400/01/07
فرزانه مامان شازده والا
دکتر گفت یه کوچولو کمه، گفتم لیدی میل بده گفت بچه رو 200_300گرم اضافه میکنه ولی خودتو خیلی چاق میکنه
0
1400/01/07
فرزانه مامان شازده والا
دوباره گفت نه خوبه کم نیست نگران نباش
0
1400/01/07
nahid nt
بادوم
ذرت
جوانه گندم عالیه
ذرت
جوانه گندم عالیه
0
1400/01/07
nahid nt
۲۹ هفته ۱۲۰۰
۳۴هفته۲۷۰۰
۳۶هفته ۳۱۰۰ بود
اگه سونوها دقیق بوده باشن
۳۴هفته۲۷۰۰
۳۶هفته ۳۱۰۰ بود
اگه سونوها دقیق بوده باشن
1
1400/01/07
elel azadi🤰🏼
من ۲۸ هفته ۱۲۰۰ بود
1
1400/01/07
ارزو ..
۲۸ هفته و3روز
1
1400/01/07
ارزو ..
البت من خودمم ریزم یکم بر عکس باباش حیکلیو تپل دکتر گفت بنظرم مشکلی نداره این وزن برا بچه تو خوب نرماله گفتم نمیشد ب باباش بره دلم میخواد دنیا بیاد ۳۵۰۰ باشه
0
1400/01/07
سوال کننده
منکه تا الانم خودم زیاد اضافه کردم
0
1400/01/07
سوال کننده
ممنون گلم
0
1400/01/07
سوال کننده
خوب بوده خداروشکر کاش برای منم اینطور بشه
0
1400/01/08
ارزو ..
البت دکتر سنو گراف گفت عقبی
0
1400/01/08
پزشک اوما
سلام وزن جنین نرمال است نگران نباشید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- لطفا جواب بدید تعیین وزن جنین با سونوگرافی دقیق تره یا لمس شکمی توسط دکتر؟
- وزن جنین درهفته 32
- وزن جنین با توجه به سونوگرافی
- هفته ۳۴ هستم وزن بچم چطوره نرماله؟
- وزن جنین برای زایمان طبیعی باید چقدر باشه ؟
- وزن جنین در سونو سی و دو هفته باید چند باشه ؟
- وزن جنین در سونو 29 هفته باید چند باشد
- وزن جنین در هفته ۳۶
- وزن جنین در سی و چهار هفته
- سونوگرافی ۳۲ هفته




