سلام من میخوام اردیبهشت ماه ای یو ای انجام بدم چه کارایی انجام بدیم که درصد گرفتنش بالا بره؟؟
پرسش (1400/01/07):
میخوام آی یو آی انجام بدم اردیبهشت ماه چه پیشنهادایی دارین واسم
405
25
1400/01/07
سوال کننده
0
1400/01/07
Maryam f
چیزی نمیدونم متاسفانه 😂😑
0
1400/01/07
سوال کننده
مچکرم🙋♀️😂
0
1400/01/07
زهرا bb
سلام تقویتی بخور هم خودت هم شوهرت خودت رویال ژل بخور شوهرتم ویتامین سی و ای بده روزی ۱ کلا چیزای مقوی بخورید
0
1400/01/07
سوال کننده
رویال ژل کپسولشو؟
0
1400/01/07
زهرا bb
اره عزیزم کپسول خیلی روی تخمدان تاثیر داره
0
1400/01/07
همتا رسولی
قبل اینکه انجام بدی
0
1400/01/07
همتا رسولی
هرشب شیرموزدرست کن ،اجیلم بریز توش
0
1400/01/07
فاطیما احمدی
سلام
0
1400/01/07
فاطیما احمدی
خوبی الناز
0
1400/01/07
فاطیما احمدی
منم اردیبهشت میخوام برم توکارش
0
1400/01/07
سوال کننده
پیدا نمیشه☹
0
1400/01/07
سوال کننده
اها باشه حتما انجام میدم
0
1400/01/07
سوال کننده
سلام عزیزم فدات شم تو خوبیی
0
1400/01/07
سوال کننده
ای جاان انشالله که باخبرای خوب میاییم😍😍
0
1400/01/07
فاطیما احمدی
پناه برخدا
0
1400/01/07
فاطیما احمدی
خدا خودش کمکمون کنه
0
1400/01/07
فاطیما احمدی
چن بهت گفته؟
0
1400/01/07
سوال کننده
هنوز نرفتم الان که فک نکنم دکترا باسن
0
1400/01/07
سوال کننده
باشن
0
1400/01/07
سوال کننده
روز سوم پریودی ماه بعد باید برم
0
1400/01/07
فاطیما احمدی
من پیام دکتری دادم که باید برم پیشش گفت 14 بیا
0
1400/01/07
فاطیما احمدی
خدا کنم قبول کنه
0
1400/01/08
پزشک اوما
سلام استرس و تنش را دور کنید ، رژیم غذایی سالم داشته باشید ، مکمل کانسپشن استفاده کنید و همسرتان هم ویتامین ای و سلن پلاس را مصرف کند
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




