کشاله ران رو میگی؟ منم درد دارم ورمم دارم
نمک غذاتو کم کنی بهتر میشی
بیشتر برا این میگم ک شکمم اومده پایین خطر نداره ☹
منم دارن این درد و از ۱۸ هفتگی
عادیه
هرچی نزدیکتر میشم بیشتر میشه دردش
بعد زایمانم یه مدت هست و کم کم خوب میشه
بیشتر سمت چپ
شکمت اکه وایمیسی صاف که کمرت به دیوار بچسبه و بتونی نافتو ببینی خوبه
اینم مامان بزرگم گفته نمیدونم درسته یا ن
شکم منم اومده پایین عزیزم
کشاله ی رانم چنان درد میکنه که انگار پام میخواد فلج بشه 😅
منم همینطورم. حتی گاهی فک میکنم سر بچه تو واژنمه🤣
سلام اگر از نظر عفونت ادراری مطمعن هستید ، درد کشاله ران در بارداری طبیعی است و بعلت فشار رحم به لگن است ، ورم محدود دست و پا هم طبیعی است ، در این هفته ها هم بهتره سونو وزن جنین بدهید برای پایین آمدن شکم از کمربند مخصوص بارداری استفاده کنید بیشتر استراحت کنید