آره من دیدم بهش دختر گفتم ان تی آنومالی پسر
اره توی ان تی که اصلا قطعی نیست فقط احتماله به من گفت احتمالا دختره آنومالی گفت پسره
اخه منم ان تی گفت تا اینجا که دختره هفته آینده آنومالی دارم ببینمچی میشه
منم ان تی گفت دختره ان شا الله ۱۵این ماه آنومالی دقیق میگه
ب من انومالی گفتن دختره ، دو هفته بعد قطعیه که دختر بود ، انومالی ببینم چی میشه
من گفت پسره تو ان تی البته احتمالا آنومالی گفت دختره
خانومایی که بهتون گفتن انتی دختر انومالی پسر شده
سونوگرافی معتبری رفتید و این حرفو زد؟
معمولا میگن وقتی پسر بگن تو ان تی قطعیه مگ اینک دختر باشه
انتی احتمال دخترداد
انومالی پسرشد
بنظر من رو تعیین جنسیت تو ان تی اصلا حساب نکنین. یکی از اقوام ما رفته بود معتبرترین سونوگرافی شهرمون ان تی بهش گفت بچه پسره اونم با خیال راحت خریداشو کرد آنومالی مشخص شد دخملی داره.
خب ب نظرتون چقدر احتمال خطا داره؟؟؟
برا من nt گفت پسر ولی الان گفتن دختره