اعصابم خورده چون مجبور بودم برم،😒😒
نع گلم من باردادبودم ازتخت پرت شدم توماه دوم هیجی نشد
خداروشکر
میدونین چیه من ترسم از لانه گزینیه ک اگه احیانا انجام شده باشه ب اون خدای نکرده آسیب نرسه
میگم هنوزم نمیدونم اصلا باردار هستم یا ن
ولی چون اقدام داشتم ترسیدم
اصلا هم نپریدم آروم اومدم پایین ولی میگم بلند بود پای راستم کش اومد تا برسه ب زمین
هیچی نمیشه گلم امادرکل مراعات کمه ضربه توماه ها اول خطرناک ن این کش اوندن ها
ن اصلا ضربه مشد فقط پام کش اومد یکم تا رسید
انشالله باردارباشی انقد استرس مختلف داری ک این ماجرابرات خنده دارمیشه
انشالله
ممنونم گلم ک جوابمو دادی،😘
اووووه چه حساس.. ن بابا بچه بااین چیزا نمیفته اگر میفتاد انقدر مراکز غیرقانونی سقط جنین نبود....
اگر سقط جنین به سادگی اتفاق نمیفته بهش فکرنکن... من دوماهم بود رفتم کوهپیمایی خخخخخ
امیدت ب خدا باشه
بله بله چشم
با جواباتون آروم شدم خیلی فکرم درگیر بود،😘
سلام خیر اینقدر حساس نباشید