سلام واکسن شش ماهگی دخترمو دوشنبه زدم الان تب نداره ولی خیلی ناله میکنه روی پاشم روغن حیوانی زدم اما باز وقتی خوابه یا خوابش میاد خیلی بهونه میگیره و داد میزنه و گریه میکنه چکارش کنم دلیل خاصی داره نکنه میگم واکسنه فاسد بوده اخه واسه قبلیا اینجور نبود
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



703
1400/01/05




